 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer 1.6 kombi |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-06-2011, 11:08
|
|
|
Szymonik napisał/a: | Dobrze a jak ma się sprawa z żywotnością takiego zawieszenia w 2.0, ile mniej więcej wytrzymuje ? |
130-170 tys? Zależy o co pytasz... Ktoś tam wymienił łącznik stabilizatora, ktoś amora, ktoś wahacz... Z tyłu po mini lifcie nie ma problemów, przed 2005 rokiem zdarzały się jakieś luzy i dziwne skrzypienia. W ostateczności można wymienić elementy na te po 2005 roku np. z rozbitego angola. Wyniki chyba dobre jak na fabrycznie niskoprofilowe opony.
Szymonik napisał/a: | i czy przy spokojnej jeździe w mieście z klimą na 36 l gazu przejedzie 300 km ? |
Zależy jakie miasto. Myślę że 12l / 100km jest spokojnie do osiągnięcia. Ja przeważnie się w 9 zamykam, ale mało stoję w korkach. |
|
|
|
 |
Szymonik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VIII 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-06-2011, 12:36
|
|
|
Z Alfą 146 sprawa wygląda tak : Przód co 20-25 tyś do wymiany nadaje się praktycznie komplet...wahacze, łączniki i końcówki drążków raz w roku to normalna eksploatacja tego modelu - koszt około 500-600 zł z ustawieniem zbieżności...Tył co 50 tyś...wymiana.Dlatego eksploatacja misia pod tym względem to dla mnie kosmos Obawiam się jednak o spalanie w 2.0, w Łodzi czasami jest niewesoło, paliwo oczywiście nigdy nie stanieje tylko idzie w górę dlatego łatwo policzyć ile wszystko będzie kosztowało za dwa lata...Pytanie co lepiej, mieć komfort mocy jednak podczas ciśnięcia auta niewesołą minę na stacji (benzynę też trzeba lać przy gazie...), czy lepiej jeździć spokojnie 1.6 a w miarę potrzeby pokręcić wysoko przy wyprzedzaniu i cieszyć się mniejszymi kosztami ? Wszystko zweryfikuję jazda testowa, zobaczę jeśli samochód będzie dla mnie zbyt mułowaty to sobie oczywiście odpuszczę ten silnik. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-06-2011, 12:48
|
|
|
Ja tak jak kupowałem to wyznaczyłem że różnica w spalaniu może być między 1 a 1,5l między tymi silnikami. To nie są nie wiadomo jakie koszty szczególnie przy gazie....
Za 2.0 - silnik 4G63 produkowany od lat 80 z liftami jest chyba najbardziej udaną jednostką i najdłużej produkowanym silnikiem na świecie... Szybko się grzeje w zimie, bardzo elastyczny, kręci się do 7600 obr/min, jest bardzo żywotny (jak lejesz dobry olej, bo na złym będą grały kastory ale silnik dalej działa). Ogólnie po za dość drogim rozrządem ma same plusy. Bardzo dobrze też toleruje gaz (jako silnik, bo elektronika jest dość czuła i gaz najlepiej zakładać tam gdzie stroją na hamowni albo pogodzić się ze świecącym CE po dłużej trasie - jak auto przejdzie test katalizatora to na złej mieszance zaświeci CE) |
|
|
|
 |
Szymonik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VIII 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-07-2011, 20:44
|
|
|
Koledzy i koleżanki, jeszcze jedna sprawa tak z ciekawości.Jak wygląda jakość materiałów w środku, tapicerka itd ? |
|
|
|
 |
Color
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 1.6 Inv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-07-2011, 00:26
|
|
|
Na temat trwałości tapicerki nie wypowiadam się, za krótko używam, ale tworzywa... no cóż. Z wyglądu ładne, ale to kwestia gustu. Koniec pozytywów. Poza tym twarde, łatwo je zarysować (zwłaszcza elementy z połyskiem). Tragedii myślę nie ma, ale mogłoby być lepiej |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-07-2011, 08:57
|
|
|
Bardzo łatwo przerysować schowek i zaraz nad nim jak np. jakaś kobieta nieostrożnie wsiada z torebką szorując o te elementy. Więc rysowanie na poziomie średnim (tutaj nikt nie narzeka, na nowego prawie każdy). A jakość pod jakim względem? Nie trzeszczą, łatwo się czyści... Siedzenia nie wykazują zużycia, kierownica na razie też nie chodź parę razy przy wysiadaniu oberwała butem i od dołu jest rysa taka wyczuwalna... Wygląd kwestia gustu, w intensie jest trochę bardziej żywo, ale dalej nic specjalnego. Mi tam nie przeszkadza wszystko na swoim miejscu a jak wsiadam do nowego Lancera to jakoś bardziej smutno. |
|
|
|
 |
BRyhu
Nowy Forumowicz BRyhu

Auto: MitsubishiLancer HyundaiLantra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 27 Skąd: MIELEC
|
Wysłany: 29-09-2011, 09:40
|
|
|
Witajcie Jestem od 3 dni szczęśliwym nabywca miśka Lancer 1.6 kombi wszystko ok tylko ten spod korozja zaawansowana nie wiem tylko czy te modele mają taką przypadłość czy akurat ja na takiego trafiłem autko jest z Warszawy...Co do reszty ok. cichutko jest do prędkości 90 -100 kilometrów na godz. Potem jest zauważalny szum nie wiem czy opon czy pędu wiatru...?
pozdrawiam Ryszard. |
_________________ Mmmmmmmmmmm...
 |
|
|
|
 |
|
|