Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] awaria układu chłodzenia
Autor Wiadomość
marquis 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 16
Skąd: Polska
Wysłany: 09-07-2011, 22:51   [E32A 1.8] awaria układu chłodzenia

Witam. Miałem dzisiaj taką przykrą niespodziankę: Pojechałem z rodziną do znajomych, zgasiłem silnik, przy próbie ponownego uruchomienia(chwilę potem) - po zakręceniu (nie odpalił)- coś fuknęło- i spod maski zaczął się wydobywać biały dym... Jak otworzyłem maskę zobaczyłem że mi całe petrygo wywaliło na chłodnicę, alternator, maskę... Po wystygnięciu nalałem wody do układu i okazało się,że wystrzeliła taka zaślepka z głowicy na przedzie niżej pod świecami.... Silnik normalnie odpala i chwilę chodzi ok- nie chcę przegrzać. Zaślepka jak zauważyłem była wklejona. Pytanie jakim klejem- do układów chłodzenia wkleić na amen- czy czymś słabszym- bo jest to specjalnie osłabione miejsce w razie wzrostu ciśnienia w układzie? I co mogło spowodować taki wzrost. Raz po otwarciu korka usłyszałem jakby płyn dopiero teraz zaczął przelewać się niżej- bulgotanie... Pompa wody? Z silnika ogólnie mi cieknie i bierze mi płyn chłodzący- spaliny białe- zaczął chodzić na 3 cylindry niedawno i nie wiem co jest. Kable i świece nowe ngk, Zacząłem podmieniać pojedynczo kable ale żadnych zmian... jutro bym pokleił, ale wolę się upewnić czym... Pozdrawiam forumowiczów:)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-07-2011, 23:00   

Jak uszkodzona uszczelka pod glowicą, to gdzies sobie ciśnienie musi uchodzić.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marquis 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 16
Skąd: Polska
Wysłany: 09-07-2011, 23:16   

To że powinienem zainwestować w remont i wymienić uszczelkę wiem- egzemplarz auta które posiadam jest umęczony i zaniedbany że tak powiem. Ale jeszcze kilka miesięcy mógłby pojeździć zanim kupię innego Gala...:). Coś można zrobić bez wielkich inwestycji? Znajomy mechanik stwierdził, żebym nie pakował za dużo kasy...

[ Dodano: 10-07-2011, 14:10 ]
Jeszcze jedno pytanko. Możliwe że regulator napięcia alternatora poleciał? Objaw- na wolnych obrotach jak włączę światła, to obroty spadają dajmy na to z 1000 na 700....

[ Dodano: 11-07-2011, 20:19 ]
Jak naprawiałem szkodę zauważyłem ucięty przewód- chyba jakiś czujnik nad alternatorem z pojedyńczym przewodem - ktoś moze jest zorientowany co to jest i gdzie powinien być podłączony? Przewód koloru czarnego- nie wiem czy przeciąłem go przy oczyszczaniu zaślepki, czy już wcześniej tak było...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.