 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
carisma 1.9TD obroty |
Autor |
Wiadomość |
gw87
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 54 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 30-06-2011, 14:07 carisma 1.9TD obroty
|
|
|
Witam, mam taki problem moze ktos mial podobny?.. dzis po wroceniu z miasta gdy auto stalo na luzie pod domem dziwnie zaczely mi isc obroty same do gory (wcisnalem sprzeglo i wszystko wrocilo do normy, raz mialem tak ze doszly nawet do 2500tys/obr zgasilem silnik pozniej normalnie) dodam jeszcze ze jak stoi na luzie tak z min i przegazuje do tak do 2500tys to jest jakis dziwny metaliczny dzwiek za drugim razem normalnie tylko jak po stoi chwile.. co to moze byc moze cos do regulacji przeczyszczenia, wymiany?
-dziwnie tez wyglada czujnik temp nawet po dlugiej trasie nie dojdzie na srodek skali tylko wyglada tak jakby caly czas silnik byl niedogrzany do wymiany ?(spalanie w normie sprawdzalem) podesle fote;
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 30-06-2011, 14:58
|
|
|
albo pompa się zapowietrza
albo lda(turbo booster) przepuszcza paliwo sprawdź węzyk ten co idzie od tego zaworu do kolektora czy suchy |
|
|
|
 |
Premieros
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 10-07-2011, 19:27
|
|
|
Hmm a ni e puszcza "kłęba chmuru" jak się wkręca ? |
|
|
|
 |
gw87
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 54 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 16-08-2011, 21:10
|
|
|
pawelsonx albo ktos inny (z braku czasu dopiero dzis sciagnalem ten węzyk do LDA (turbo booster)zaraz przy nim i drugą strone przy kolektorze wypłyneło z niego kilka kropel paliwa czyli przepusza? i do wymiany pojdą uszczelki itp?
-drugie co zaobserwowalem to przy elektrozaworze pod tą gumą wchodzi do niego kabelek i przy nim sączy sie paliwo kiilka kropel nie zeby ciekło i moje pytanie czy mozliwe ze przez to pompa sie zapowietrza i stad te objawy? czy to z powodu turbo boostera ktory przpuszcza paliwo?
prosze o szybkie odpowiedzi w czwartek rano jadę do jakiegos magika i pasowalo by cos wiedziec zeby mnie nie skroil:P
[ Dodano: 16-08-2011, 21:25 ]
a tu dokladny opis tego co mi sie z autem dzieje;
"Awaria tego elementu objawia się tak Cytat ze strony forum /mondeo Awaria boostera, czyli „regulatora sterowanego ciśnieniem doładowania”, Pojawiające się zwiększone zużycie
paliwa(nie zauwazylem), odczuwalne spadki mocy(nie zauwazylem), wzmożone kopcenie z wydechu(czasem przy odpaleniu i jak ida same obroty w góre) czy momentalne i „nieposkramialne” wkręcanie się silnika na bardzo wysokie obroty z towarzyszącą głośną pracą wtrysków i klekotem zaworów(dokładnie), mogą świadczyć, iż nadszedł czas na diagnozę i naprawę tego elementu… czyli membrany jakies uszczelki itp? |
|
|
|
 |
|
|