Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pali bezpiecznik 20A od komputera - zrobione
Autor Wiadomość
woto0 
Nowy Forumowicz

Auto: space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-07-2011, 11:16   Pali bezpiecznik 20A od komputera - zrobione

Witam opiszę mój przypadek, bo może się komuś przydać na potem.
Jak pisałem we wcześniejszym poście, w niedzielę wjechałem w wielką kałużę, po ujechaniu 10 km, Misiek zgasł podczas jazdy. Okazało się, że spalił się bezpiecznik od komputera 20A. Po wymianie na nowy, po przekręceniu stacyjki znów to samo. Więc na linie do domu. Po kabelku od bezpiecznika ( jakieś 4 godziny) doszedłem do komputera. Pierwsza diagnoza: zalany komputer, więc wydarłem cały komputer, rozebrałem w mak. Po odłączeniu od instalacji komputer nie miał zwarcia, ale po włożeniu wtyczek zwarcie było na komputerze. Metodą wielce kombinacyjną znalazłem 5 kabli ze środkowej wtyczki komputera, które były w zwarciu. Drogą eliminacji został jeden, który przeciąłem i wszystko wróciło do normy - Misiek odpalił, kontrolki pogasły należycie. Ten kabel, który zwierał doprowadził mnie do zaworu EGR - diagnoza następna - padł EGR. Wyciągnąłem wtyczkę i co się okazuje - przed wtyczką kable wytarły się o rurę gumową z filtr powietrza i zwierały. Zaznaczę, że wtyczka od EGR opiera się na tej rurze, wręcz pracuje razem z nią. Po połączeniu przeciętego kabla i zaizolowaniu kabli na wtyczce wszystko gra. Czyli woda mu nie zaszkodziła, czysty przypadek. Opisuję to ku potomnym. Do problemu podszedłem niemetodycznie, bo zlekceważyłem 2 wtyczki właśnie od EGR i jakaś dolna, bo ciężko je ściągnąć, no ale głupota kosztuje. Teraz jeszcze muszę poskładać Miśka i śmigamy dalej. Przebieg 196 000. Pozdrawiam.
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
Wysłany: 16-07-2011, 23:14   

Dzięki kolego ..............zawsze jakie ciekawostki :D
_________________
Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.