Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
podpięcie pod komputer serwisowy
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 18-07-2011, 11:17   

Ja nieświadomie jeździłem na otwartym dolocie i nie widzę różnicy gdy jest zamknięty. Bardziej przepłwomierz.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-07-2011, 11:22   

wojtas021180, true - nie ma gigantycznej różnicy - jak jest otwarty ( ustawiony na over 3000 rpm ) to dół mozę być nieco mułowaty ale generalnie nie ma problemów. jak jest na stałe zamknięty i masz ustawione na low to powyżej 3.5k jest problem. Przepływomierz jest tu najważniejszym punktem. pytanie również czy po tylu strzałach dalej siatka tam jest. Strzelanie w wydech to też lambda , mozeblos się zawiesza z brudu i też strzela i muli (przelewa albo ubogo daje) podepnij sie pod lambdę i zobacz jak pracuje.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
kotomi 
Forumowicz

Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 114
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-07-2011, 14:55   

VirMan
Póki co autko tacza sie wyłącznie na banzynie. Przy przebiegu rocznym ok 1000 do 2000 km nie usmiecha mi sie wykłądac ok 2200 zł na wymianę instalacji gazowej na sekwencję. Przepływomierz jest wstawionu używany. Ponoć wszystko z nim ok, ale dla wszytskiego wsadzę jeszcze jeden. A z tym VIC to jakas poważna robota? Czy to ten od strony lewego błotnika w kolektorze dolotowym?
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-07-2011, 16:07   

skoro masz takie przebiegi to wogóle wywal gaz z pod maski (w dowodzie może zostać) i dopieść ładnie to co tam jest :) przede wszystkim gaz zaburza charakterystykę dolotu więc będziesz miał poprawę. samo to moze pomóc , zresetuj komputer, sprawdź czy przepływomierz jeszcze istnieje (poprawna siateczka) i wtedy spróbuj.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 18-07-2011, 19:43   

Przepływka jak siądzie to zapali CE . Jeżeli wypniesz łącze to też zapali CE , druga sprawa jest taka że gdy wypniesz łącze to auto na wolnych obrotach na benzynie będzie pracowało równo dopiero gdy dodasz gazu to zacznie się dławić i prychać . Jak wepniesz łącze w przepływkę to zauważysz różnicę jak jest z i bez. Ogólnie fakt jest taki że jak łupało w przepływkę to mogło uszkodzić jej owy "plaster miodu" lecz nie wydaje mi się by to było przyczyną .Vic kotomi masz stojąc przed maską w kolektorze z prawej strony.
Strzelanie w wydech na benzynie może być i raczej jest kwestją zapłonu jak już to ktoś tutaj zauważył
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2011, 20:49   

kotomi, jak coś to podjedź do mnie do firmy po przepływkę, tylko powiedz kiedy będziesz to ją zabiorę ze sobą....sprawdzisz i jedną rzecz wyeliminujesz z mozliwości wymienionych przez kolegów :)
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-07-2011, 21:13   

VirMan napisał/a:
skoro masz takie przebiegi to wogóle wywal gaz z pod maski (w dowodzie może zostać) i dopieść ładnie to co tam jest :)

święta racja! Przeplywka może być uszkodzona nawet jeśli nie świeci się CE, jak wypniesz przy pracującym silniku te będzie reakcja, jak ją wepniesz to również. Jak miałem jeszcze moją sigmę miałem te same problemy, wymieniłem 3 przepływki i nic. Tak jak mówią koledzy podmień przepływkę od razu zresetuj komputer, ja byłem już w takiej desperacji, że odłączałęm aku na noc, później zgodnie z postami na tym forum uczyłem obrotów i wydawało się, że sytuacja się poprawiła, ale chyba mi się tylko wydawało. Ps. tęskię za moją sigmą. Życzę powodzenia i WYTRWAŁOSCI.
_________________

 
 
 
kotomi 
Forumowicz

Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 114
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-07-2011, 09:48   

Hej czuję, że będzie potrzebny ktoś w rodzaju Dr. House odmy :D sig
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.