Kontrolka check engine pali sie na stałe |
Autor |
Wiadomość |
wolohator
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-08-2011, 14:20
|
|
|
No właśnie z programem może być problem. Wczoraj byłem na spocie naszego regionu i chłopaki powiedzieli mi, że najprawdopodobniej potrzebny jest mut 4. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 02-08-2011, 08:17
|
|
|
Ja się z moim lancerem połączyłem przez elm327 - do sprawdzenia oraz kasowania błędów w zupełności wystarczy. Jeśli stać Cię na mut4 to na pewno sprawdzi się on dużo lepiej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wolohator
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-08-2011, 16:11
|
|
|
No i się okazało, że padła pierwsza sonda lambda. Artii zdaje się, że Ty wymieniałeś sondę, czy to było w wersji 2.0 sport? Nie wiesz przypadkiem, czy są jakieś zamienniki? Bo ASO krzyczą taką cenę, że głowa mała |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 02-08-2011, 20:20
|
|
|
Ja nie wymieniałem sondy bo u mnie padła grzałka a sonda działa normalnie. Są zamienniki ale nikt gwarancji nie da że to będzie działać jak trzeba. Jak się na coś zdecydujesz to daj znać co kupiłeś i u kogo - może się skuszę |
_________________
 |
|
|
|
 |
wolohator
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-08-2011, 17:42
|
|
|
Kupiłem sondę Boscha, w poniedziałek będę montował. Wiesz jaki jest schemat kabli w sondzie, bo nie mogę znaleźć. Jak założę, dam znać, czy hula. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 22-08-2011, 21:02
|
|
|
Jak tam działa sonda z bosha? CE się już nie świeci? |
_________________
 |
|
|
|
 |
wolohator
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-09-2011, 12:48
|
|
|
Po wymianie sondy byłem 2 tygodnie we Francji. Zrobiłem jakieś 5 000 tyś. kilometrów i póki co wszystko gra. Auto w trasie pali jakiś 1 L mniej. Kontrolka CE działa, jak powinna. Za sondę dałem po znajomości jakieś 240 zł, w necie najtaniej widziałem za jakieś 290 zł. Co do wymiany, nie wszyscy chcieli się tego podjąć. Załatwiłem to w serwisie Boscha za 90 zł. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 08-09-2011, 06:52
|
|
|
Którą sondę bosha zamontowałeś? Masz LPG? |
_________________
 |
|
|
|
 |
wolohator
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-09-2011, 13:26
|
|
|
Nr katalogowy sondy Boscha to 0 258 986 602, a gazu nie mam. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
crazyson
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2016 Posty: 20 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 19-08-2020, 13:33
|
|
|
Witaj Radfowan. chciałbym Cie prosić abyś przesłał mi instrukcje wyjęcia lampki CE w lancerze VII
Z góry bardzi dziękuje:):):)
oto mój mail: crazyson@o2.pl |
|
|
|
 |
ohara [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2020, 17:48
|
|
|
Nie prościej sprawdzić co jest i naprawić,wyjmujesz licznik i masz dostęp do żarówki. |
|
|
|
 |
FredPL
Forumowicz
Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 211 Skąd: Przemyśl / Rzeszów
|
Wysłany: 20-08-2020, 18:50
|
|
|
crazyson napisał/a: | Witaj Radfowan. chciałbym Cie prosić abyś przesłał mi instrukcje wyjęcia lampki CE w lancerze VII
Z góry bardzi dziękuje:):):)
oto mój mail: crazyson@o2.pl |
Demontaż zegarów to o ile dobrze pamiętam wykręcenie trzech wkrętów i wypięcie dwóch wtyczek, później odkręcasz kolejne 4 wkręty w obudowie zegarów i masz full dostęp do żarówek.
Chcesz ją zdemontować bo się spaliła czy chcesz pchać auto na sprzedaż, a lampka nie gaśnie? :E |
_________________ Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 23-08-2020, 19:12
|
|
|
Może napisz co Ci się dzieje, to zrobi się to inaczej. Jeśli to błąd katalizatora, to faktycznie tulejka za 20 zł załatwia sprawę. |
|
|
|
 |
|