[WARSZTAT] ASO Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-08-2011, 21:23
|
|
|
Faktycznie nieprofesjonalne podejście, no cóż to ludzie reprezentują firmę i najwidoczniej komuś się o tym zapomniało |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-08-2011, 21:37
|
|
|
To samo powiedział miły pan w BOK importera MMC |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-08-2011, 22:04
|
|
|
2x w życiu byłem w witpolu i:
a) serwis: gość wogóle miał chyba problem że ktoś przyszedł i ma do niego pytanie,
b) salon: oglądając nowego lancera i marudząc o np plastikach we wnętrzu, gamie silników sprzedawczyni nawet nie raczyła podejść i pokazać zalety auta czy zaproponować coś innego.
mam 2 kroki do witpolu ale wolałbym zrobić 100km po nowe auto czy na serwis niż tam zajechać. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 06-08-2011, 06:59
|
|
|
Jogurt bo myslałem już, że to ja jestem jakimś trollem czy coś, że mnie nie lubią w Witpolu... |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 07-08-2011, 12:52
|
|
|
Sławek przecież dawno temu mówiłem Ci o tym jak się nimi zachwycałeś na jednym ze spotów. widać nie był to odosobniony przypadek niestety. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-08-2011, 00:47
|
|
|
Z jednej strony mówicie "Tychy - tanie ASO", z drugiej "W Tychach jest kiepska jakość obsługi klienta". Nie sądzicie że albo jest drogo i dobrze, albo tanio i trzeba się pogodzić z pozycją petenta? Nie można mieć wszystkiego. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 08-08-2011, 17:46
|
|
|
krzychu napisał/a: | Nie można mieć wszystkiego |
No to teraz mnie zasmuciłeś |
|
|
|
 |
maniax86
Mitsumaniak

Auto: lancer 1.6 invite 2011r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 811 Skąd: okolice rybnika
|
Wysłany: 11-01-2012, 12:25
|
|
|
hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 11-01-2012, 16:45
|
|
|
maniax86 napisał/a: | hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO |
Tak miałem w citroenie...Zawsze był telefon z centrali o jakość usług |
|
|
|
 |
|