Drgania kierownicy powyżej 120 km/h |
Autor |
Wiadomość |
janwol
Nowy Forumowicz
Auto: GDI Lift Elegance, automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 06-08-2011, 16:24
|
|
|
Ok, pogadam z "oponiarzem". Może jeszcze raz do nich zajrzy i powie coś o pierścieniach.
A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ? |
|
|
|
 |
Enforcer
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 150 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-08-2011, 16:40
|
|
|
janwol napisał/a: | A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ? |
U mnie zazwyczaj zostają na piaście. |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 06-08-2011, 17:09
|
|
|
janwol napisał/a: | A te pierścienie to siedzą przy zdejmowaniu wewnątrz felgi. czy raczej na piaście zostają ? |
Raz w feldze raz na piaście a bywa że w feldze i gdzieś wypadną po drodze |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
janwol
Nowy Forumowicz
Auto: GDI Lift Elegance, automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 15 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 06-08-2011, 22:39
|
|
|
Chętnie "wcisnę" ale nie widzę klawiszka "pomógł".
Już kila razy szukałem i nie wiem gdzie to się wciska. |
|
|
|
 |
ZUB3R
Mitsumaniak dobrze posiedzieć...

Auto: Carisma DI-D 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 391 Skąd: WOS Ostrołęka
|
Wysłany: 07-08-2011, 03:52
|
|
|
bo to może tylko zrobić założyciel tematu
Pomogłem? mimo to nie znajdziesz również tego przycisku |
_________________ HIStory:
Honda CR-V iVTEC 2,0 '05 2011-201x
Mitsubishi Carisma DI-D 1,9 '01 2009-201x
Renault Mégane Classic 1,4 '97 2005-2009
FIAT 126p elx 0,65 '97 98-2005
 |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 07-08-2011, 10:34
|
|
|
hazi, ten kolega może to zrobić |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-08-2011, 19:57
|
|
|
a tak swoją drogą, nie wiecie, czy zła zbieżność może mieć wpływ na drżenie kierownicy?? ma się rozumieć ściąganie, ścinanie opon itp bla bla bla, ale czy drgania ? jakieś ekstremalne przypadki?
dzisiaj byłem na przeglądzie i tam widziałem właśnie na płytach, że zbieżności nie ma to od razu pomyślałem, że może jednak to
w końcu gdyby krzywe tarcze to raczej by tłukło przy hamowaniu. |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 10-08-2011, 18:12
|
|
|
Mi kierownica drży przy od około 70km/h z winy nierówno zużytych opon (po zimie zmieniłem przód z tyłem z jednej strony), dodatkowo mam do zrobienia zbieżność po poprzednim właścicielu (lecz przed zmiana nic nie drgało). Zastanawia mnie czy jak tak sobie te koła drżą to czy mogą uszkodzić piastę w kole bądź przegub? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21958 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-08-2011, 20:37
|
|
|
racenty napisał/a: | czy mogą uszkodzić piastę w kole bądź przegub? | Oczywiście, że tak. Ponadto drążki i końcówki kierownicze itd. |
|
|
|
 |
Xiah
Forumowicz
Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 231 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-08-2011, 14:34
|
|
|
miałem podobny problem z drganiami kierownicy przy 120 w góre. Aluski były proste, wyważone, tarcze hamulcowe ok, zawieszenie całe ok. Okazało sie ze w jednej z przednich opon musiał pęknąć jakiś drucik bo opona stopniowo, powoli robiła się jajo, wyszło to przy kolejnym wyważaniu jak spojrzało sie z daleka na kręcące się koło. Opona poszła do wymiany i problem zniknął. |
|
|
|
 |
hazi
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011 Posty: 37 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 23-08-2011, 20:50
|
|
|
Alusa mam walnietego na razie sie chyba sie przukalam do zimy i na pewno kupie zimowki normlane pierdziele ta alusy nie ma zamiaru co chwlia tego klepac.Nie polecam nikomu 17 alusow. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-08-2011, 22:58
|
|
|
zależy jaki tam profil opony dałeś i co za alusy ja jeździłem na 17" i nie było najmniejszego problemu. |
|
|
|
 |
hazi
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011 Posty: 37 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 24-08-2011, 11:49
|
|
|
O tak załatwiłem alusa i widze też chyba opone o kurna dopiero na fotce to widac
Dasz ciśnienie 2.4 na wszystkie koła to czuć każda nie równość na asfalcie.Na ciśnieniu 2.2 , tył 2.0 dopiero jest inna bajka ale co jak alus nie jest dobrze chroniony przy takim cisnieniu. Alusy byly takie razem z cari.Sprowadzona byla z niemiec |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-08-2011, 15:44
|
|
|
no malutki profil opony, dlatego łatwo załatwić alusa |
|
|
|
 |
hazi
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011 Posty: 37 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 25-08-2011, 19:41
|
|
|
Także nie polecam nikomu takich alusów na na nasze drogi rozwalicie je szybko |
|
|
|
 |
|