Przesunięty przez: lukasz12 15-02-2011, 00:28 |
tarcze hamulcowe przód-producenci.. |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 06-04-2011, 16:23
|
|
|
Polatać, to polatasz. Tylko czy będziesz zadowolony Zbyszek, to już inna kwestia. Ja nie narzekam, ale oczekiwałem od nich ciut więcej. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-04-2011, 18:16
|
|
|
Wiecie co, mnie jedna rzecz zastanawia. Mianowicie - kolega kupił ATE w tamtym roku, powiedzmy ze jest to ciutkę wyższa półka niż Mioda bo cena 2x170 zł (cena hurt).
Założył je do siebie, jeździ raczej spokojniej niż Wojtas i ja. I po roku tarcze mają lekkie bicia. Nie jest to jakaś totalna kaszana ale biją...natomiast...Opel Vectra taty ma oryginalne tarcze od 100 tysięcy km. Nic nie ruszane poza wymianą klocków przy 80 tysiacach (też oryginałów) i wszystko idealne. Nie wiem co i jak...a to przecież GM i opel. Są w IC tarcze DELPHI w cenie 290 zł za sztukę...ktoś chetny przetestować? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 07-04-2011, 08:29
|
|
|
Wiecie jaka cena taka jakość . W 1993 roku robili lepsze ...wszystko - w motoryzacyjnej branży też |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-04-2011, 08:34
|
|
|
Ale OEM opla (prawdopodobnie delphi) sa z 2002 i jakoś się trzymają...nie ma bicia a tarcze są od nowości. Ciekawy jestem jakby te delphi sie u nas sprawowały...i dodam że w oplu jak robiłem zaciski z tyłu i porównuje jakość i sposób konstrukcji to mnie osłabia jakie to toporne...ale hamulce działaja jak trzeba |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:34
|
|
|
ja sobie oglądałem to :
http://www.topendpower.pl...+hamulcowe.html
Tarcza hamulcowa Przód EBC Turbo Groove 3000GT VR4 1994-99
Tarcza hamulcowa Tył EBC Turbo Groove 3000GT VR4 94+
komplet 1k pln
co myślicie - warto czy bym przepłacił? |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 07-04-2011, 11:12
|
|
|
OEM to jednak fabryka, a tam nikt sobie nie pozwoli na takie cyrki. Niestety, technologia produkcji i materiały stosowane do produkcji zamienników są po prostu gorszej jakości, dzięki temu są tańsze. Normy których trzymają się producenci tanich zamienników to minimum które umożliwia im produkcję.
Bartek co do tarcz , to raczej do twojego Diamencika nie podejdą, 3kgt vr4 ma inne tarcze. No i cena za komplet, (przód, tył) to 2k PLN Bardziej już ten pierwszy zestaw do wersji SL. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 07-04-2011, 11:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 07-04-2011, 11:13
|
|
|
Cytat: | Wiecie jaka cena taka jakość . |
w wypadku tarcz nie koniecznie to się potwierdza.
szkoda kasy |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 07-04-2011, 12:22
|
|
|
1k to przód + tył. . no ale ja tylko pytam bo znac sie nie znam.. nie mam czasu na to |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 07-04-2011, 12:35
|
|
|
napiszę tak ... wielu użytkowników sigm w polsce nie ma nawet tarcz kmpl za 400zł.- przeważnie jezdzi to na pazdzieżach albo przetoczeniu jak im starczy kasy na taki zabieg
Samochód 18 letni o wartości rynkowej z allegro 1500-5000zł. i tarcze za 2000tys.kompl. |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-08-2011, 19:04
|
|
|
mmatulek napisał/a: | ja już śmigam na nowych tarczach. na razie wszystko jest ok. |
Maćku jak twoje odczucia odnośnie tarcz ? Przymierzam się do wymiany przednich , i ciekawy jestem jak się sprawują po tych paru miesiącach użytkowania.
[ Dodano: 16-08-2011, 19:40 ]
Wojtek, Zbyszek a jak wasze GT ? czy warto je kupić czy pozostać przy standardowych Mikodach ? |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 16-08-2011, 21:36
|
|
|
Tak jak pisałem wcześniej, szału niema. Natomiast do spokojnej jazydy wystarczą w zupełności, trzeba także liczyć się z szybszą ścieralnością klocków. Jeśli nie zależy ci na efektach wizualnych, lepiej kupić zwykłą Mikodę. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 17-08-2011, 16:49
|
|
|
Z dużych prędkości gdzie 2 z przodu - dobrze mieć jeszcze spadochron hamujący do normalnej jazdy i normalnego hamowania - szybka jazda i gwałtowne hamowanie na tych mikodach się nie sprawdza - ale za tą cenę - jak najbardziej.
Efekt tarczy w feldze - fajny |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 17-08-2011, 21:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 17-08-2011, 19:53
|
|
|
Wszystko w jak najlepszym porządku. Fakt, że jeżdżę raczej spokojnie.Myślę, że za 200 zł warto zaryzykować.
Zbyszek dlaczego tak uważasz? |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 17-08-2011, 21:21
|
|
|
Teraz założyłbym mocniejsze tarcze / z lepszego materiału / Bo gdy spieszy ci sie na wąskiej drodze zatłoczonej która ciągnie się przez ok.100 km .samochód podczas hamowania na ori tarczach hamował lepiej na mikodach gorzej . Mikody chyba szybciej się grzeją a może to jeszcze wina klocków nie wiem - ogólnie za tą cene to tarcze ok - komplet z przesyłką - 335 zł. |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 18-08-2011, 08:05
|
|
|
Czyli też jeździsz na Mikodzie, teraz wszystko jasne. Dziwi mnie cena którą podałeś. ja zapłaciłem ok stówki mniej, czyli stosunek jakość-cena jeszcze lepszy. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
|