Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce
Autor Wiadomość
gringolo 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: google
Wysłany: 19-08-2011, 16:23   Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce

Witam serdecznie,

potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.

Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.

Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.

Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.

Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.

pozdrawiam
Konrad
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.