Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wreszcie z 12v na 24...
Autor Wiadomość
michałnataliya 
Forumowicz

Auto: sigma kombi 93, 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-08-2011, 22:23   

Nic jeszcze nie stwierdziłem, po za tym, że jadąc ostatnio w burzy (duża wilgotność) usterki ustały. Nie było ich... Gdyby to były warunki odwrotne stawiałbym na świece lub kable. I co ostatnio zauważyłem- stojąc w kanale, tzn. w korku (na wolnych obrotach)- również gubi czasem iskrę, nie chodzi na wszystkie garnki (wydaje mi się, że dolot można pominąć). A w następnej sekundzie wszystko wraca do normy. Jestem bardzo wyrozumiały i tolerancyjny na całe moje otoczenie, jednak niestety muszę sam przed sobą przyznać, że jestem również bardzo bliski przejścia z miłości do nienawiści względem tego auta... Ile można siana i czasu ładować?! Ech... :cry:
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 23-08-2011, 23:23   

Glowa do góry, tyle już zrobiłeś. Porwałeś się z motyką na słońce a teraz chcesz się poddać. Usterki trudne do zdiagnozowania są naprawdę denerwujące, ale jaka jest potem satysfakcja gdy znajdziesz i naprawisz. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-08-2011, 12:48   

wytrwałości ,przecież sam pisałeś że auta się nie pozbedziesz ...podejdź do tego na spokojnie ....kiedyś sam przez to przechodziłem ale gdy wszysto jest dopięte to aż żal się rozstawać ...
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
michałnataliya 
Forumowicz

Auto: sigma kombi 93, 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-08-2011, 19:45   

Dziś wyciągnąłem pompkę sprzęgła. W międzyczasie postanowiłem z ciekawości wykręcić świece z przodu i je obejrzeć. I tak- ( postaram się opisać jak najbardziej wprost)- pierwsza z prawej stojąc przed samochodem czarna, okopcona widać, że nie za bardzo pali. Do tego w kanale, w którym znajduję się ta długa fajka- trochę wody i wszystko jakieś takie zasyfiałe. Zrozumiałem, że w czasie gdy silnik stał trochę pod chmurką popadało i tam właśnie spłynęła woda i prawdopodobnie dlatego gubiło iskrę. Nie sprawdzałem jeszcze w czasie jazdy (tylko na wolnych obrotach i było ok!). Wracając do pompki. Od samego początku raz na jakiś czas musiałem dolewać do niej płynu. Ostatnio zauważyłem, że z tego małego zbiorniczka znika przez noc- bez ciśnienia oczywiście. Dziś rozebrałem (nie wiem kto wymyślił mocowanie na dwóch nakrętkach- w pionie, a nie w poziomie choć jest miejsce. Do tej dolnej w ogóle nie ma dojścia. Musiałem odkręcić serwo hamulca!!! Oczywiście okazało się, że jest zużyta uszczelka ( coś a'la oring tylko taki jeszcze z jakimś przekrojem. Dzwonię do serwisu ile to to... 604zł... Wchodzę na stronę firmy AKTYW a tam ta sama część 46 chyba zł, a komplet naprawczy 18zł. Jutro jadę kupić. I tak w ogóle chciałbym polecić stronę Aktyw (ul. Kopanina Poznań), mają piękną stronę gdzie dokładnie można wyszukać część do swojego auta. Nie pracuję tam i nie mam z nią nic wspólnego żeby nie było... Aha i jeszcze jedna sprawa- moja kochana żona stwierdziła dziś, że przyczyną nie działającego panelu w drzwiach kierowcy jest umiejscowienie pinów w gniazdku i wtyczce, tzn.mijają się, kilka jest określiłbym- ślepych. Spróbuję zrobić sam. Pozdrawiam i dzięki za dodanie otuchy...

[ Dodano: 25-08-2011, 20:37 ]
Pompka złożona, zamontowana. Brak zasilania na pompie i brak iskry... ](*,) Wczoraj na koniec dnia odpaliłem i było ok. Dziś nie robiłem nic co mogłoby zepsuć auto. Zamontowałem pompkę, odpowietrzyłem układ i tyle... :chain: Miałem wcześniej alarm ale go wyrzuciłem. Fabryczny alarm został prawdopodobnie usunięty wcześniej, przez poprzedniego właściciela. Trochę wygląda jak jakiś immobiliser, że odcina zapłon i inne układy, jednak nic takiego w samochodzie nie mam. Mam już dość...

[ Dodano: 01-09-2011, 20:00 ]
Próbowałem, czarowałem i stwierdziłem, że sam nie dam rady. Wczoraj zawiozłem tu-http://www.maciejewski.bosch-service.pl/ i dziś tel., że auto pali! Jeszcze nie wiem co było nie tak. Nie pytałem. Taki krótki telefon. Jeśli jutro znajdę czas i odbiorę auto na pewno to napiszę co było nie tak :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.