[C68A 1.8] Problem z obrotani na zimnym silniku. |
Autor |
Wiadomość |
klepacz
Nowy Forumowicz Olek OPOLE
Auto: Mitsubishi Lancer GTI 16V 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 13-07-2011, 09:35 [C68A 1.8] Problem z obrotani na zimnym silniku.
|
|
|
Witam wszystkich,
Mam problem od pewnego czasu z elektryką
Pierwsza usterka zapalniczka przestała działać wymieniłem(używaną z innego modelu) na nową ale jest brak napięcia sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i żaden nie jest uszkodzony.
Drugi. Kontrolka komputera zapala się i gaśnie i w tym czasie jest szarpnięcie silnika wszytko podczas jazdy.
TRZECI. A teraz przy zapalaniu zimnego obroty są wysokie i nagle spadają i znowu wysokie i tak co jakiś 4 sekundy skaczą aż do momentu ruszenia lub dodania gazu.
Dodam Lancer 1,8 GTI 16 V z 91r
Z góry dziękuje za pomoc. |
_________________ OLEK |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 13-07-2011, 10:54
|
|
|
Co do zapalniczki - sprawdź kable
Co do kontrolki i obrotów - Prawdopodobnie Ci komputer siada (bolączka tych modeli mitsubishi) |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
klepacz
Nowy Forumowicz Olek OPOLE
Auto: Mitsubishi Lancer GTI 16V 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 13-07-2011, 11:04 Problem z obrotani na zimnym silniku
|
|
|
Już wymieniałem kondensatorki długo się nie nacieszyłem sprawnym Miskiem
Tak właśnie obstawiałem że komputer teraz szukać w używkach Warto? A może jest ktoś kto reanimuje takie kompy? |
_________________ OLEK |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-07-2011, 11:57
|
|
|
wg mnie najpierw odczytać musisz błędy
komp raczej będzie OK, prędzej brudna przepustnica + regulacja obrotów |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 17-07-2011, 09:40
|
|
|
Dokładnie.
Najpierw wyczyść porządnie przepustnicę, ustaw sobie obroty (łatwa sprawa, nawet taki żółtodziób, jak ja dał radę ), a jak nadal będziesz miał to samo, to wtedy szukaj innego kompa.
Miałem identyczne objawy i po wykonaniu tych "zabiegów" znów jest cacy.
A tak na marginesie, nie jest to ten GTi?
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
klepacz
Nowy Forumowicz Olek OPOLE
Auto: Mitsubishi Lancer GTI 16V 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 28-08-2011, 20:45
|
|
|
Mithrill napisał/a: | Dokładnie.
Najpierw wyczyść porządnie przepustnicę, ustaw sobie obroty (łatwa sprawa, nawet taki żółtodziób, jak ja dał radę ), a jak nadal będziesz miał to samo, to wtedy szukaj innego kompa.
Miałem identyczne objawy i po wykonaniu tych "zabiegów" znów jest cacy.
A tak na marginesie, nie jest to ten GTi?
[url=http://img819.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us |
Przepustnica przeczyszczona, obroty wyregulowane a ona dalej swoje Obroty na zimnym skaczą a w trakcje jazdy zapala się komputer i przerywa.
Czyli komp. się kłania.
Tak to ten GTI mało takich. |
_________________ OLEK |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 28-08-2011, 21:02
|
|
|
A może krokowiec coś nawala?
Krzyzak zna się na tych sprawach zdecydowanie lepiej. Jakby co, to pytaj jego.
Jak komp, to będzie ciężko... może rosomak będzie jeszcze miał "kompjuter" ze swojego GTi.
PS. Jakbyś go kiedyś sprzedawał, to daj znać. |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 28-08-2011, 21:13
|
|
|
klepacz napisał/a: | w trakcje jazdy zapala się komputer i przerywa. |
podłącz diodę i sprawdź co Ci wymryga |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
szikuna
Forumowicz

Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 91 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 29-08-2011, 21:20
|
|
|
ABS serwis tel: 513 666 777. Gostek daje 12 miesięcy gwarancji. Mi naprawiał i na razie jest ok. |
|
|
|
 |
|