Strzelający gaz!!! |
Autor |
Wiadomość |
pablo8011 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 16:24 Strzelający gaz!!!
|
|
|
Witam wszystkich uzytkowników tej marki:)
Mam probloem z moja Carismą 1997 1,6 16V plus gaz
Na niskich obrotach załózmy 1500obr/min przy szybszym, dynamicznym dodaniu gazu samochód strzela ale co dziwne taka sytuacja nie mam miejsca juz przy obrotach 2200obr/min.
Co moze być tego przyczyna swiece i przewody sa nówki!!!
Miał ktos taka sytaucje?
pablo8011@wp.pl
Dziekuje z góry za wszelka pomoc |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-11-2006, 16:59
|
|
|
A przerwa na świecach?
A gaz wyregulowany?
Cewki nie mają przebić? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 16:59
|
|
|
a ile Ci pali? prawdopodobnie zbyt uboga mieszanka. sprawdz czy nie wywalilo Ci juz przeplywomierza i zaloz klapke przeciwwybuchowa.
pozdrowka |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-11-2006, 17:04
|
|
|
a przewody jakiej firmy? |
|
|
|
 |
lukefu [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 18:10
|
|
|
witaj
ja w swoim wymienilem przewody, swiece i problem zniknal , a byly tez wczesnij jakies falowania przy ok 1800 obrt i inne takie tam teraz juz wszystko ok.
zastanow sie nad przyspieszeniem zaplonu , od jego braku moga byc strzaly, moze miec sygnal wlasnie z przeplywomierza, a temu cos sie stalo przy okazji strzalow,
sprawdz przyspieszenie zaplonu lampa i to juz bedziesz wiedzial
czyli przewody-swiece-szczelnosc kopulki i przewodow- przyspieszenie zaplonu
pozdrawiam |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 27-11-2006, 22:02
|
|
|
a przypadkiem nie jest tak, że tym dynamicznym dodaniem gazu zduszasz silnik? Ja mam tak u siebie, jak na przykład na zbyt wysokim biegu i przy zbyt niskich obrotach chce podjechać pod górkę (powiedzmy 3 bieg i 1200 obrotów, gdzie silnik jest tak obciążony górką, że choćbym mu dał i 10 litrów gazu na raz to nie da rady podnieść swoich obrotów w tak krótkim czasie) i zamiast zredukować bieg to wciskałem pedał gazu w podłogę. Za dużo gazu do układu i się wszystko cofało. Zdarzyło mi się ze dwa razy na początku użytkowania instalacji gazowej, teraz już się nauczyłem to obsługiwać (pewnie przy sekwencji tego nie ma). A jak zredukuje i przy wyższych obrotach wcisnę gaz w podłogę to efektu takiego nie ma. Myślę, że to jest to samo i jest to chyba (jak mi się wydaje) skutek uboczny prostej instalacji gazowej. Chyba nie do wyeliminowania. Choć faktycznie nie konsultowałem tego z żadnym gazownikiem.
A masz tak od niedawna (niedawno zauważyłeś) czy zawsze tak było?
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-11-2006, 23:53
|
|
|
pablo8011
Ja miałem u siebie identyczne objawy do Twoich na nowych świecach i kablach tyle że kable były te z tych najtańszych a świece nie pamiętam ale chyba champion zamieniłem kpl (świece + kable) na NGK i problem zniknoł |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 28-11-2006, 08:32
|
|
|
Pablo po wymianie kabli swiec itd , sprawdz przedewszystkim zaplon wyglada na przyspieszony.
Oczywiscie zerknij na pasek rozrzadu czy nie jest przestawiony----- najprosciej zjedz do gazownika i niech ci zmieni program na standartowy w centralce gazu bo czesto kolesie chca przedobrzyc i daja program sport albo wprowadzaja wlasne korekty |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
pablo8011 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2006, 16:57
|
|
|
Dzieki panowie ale juz wiem!
Cewka mi poszłą. Jak ją wykreciłem to odeszłą mi ta "główka" od bolca (przepraszam za nie fachowe słownictwo ale pewnie kazdy wie o co chodzi) i gość z serwisu jak ja zobaczył powiedział ze ma przebicie bo jest przepalona. Zmienie cwke 250urzywana nówka 800 ale trzeba i zobaczymy ujak bedzie chodził.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Xiff
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 156 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 07-03-2007, 22:45 Ja też miałem bum...
|
|
|
Miałem ten sam problem, że strzelał mi przy zbyt dużym biegu. Myślałem że mi coś wybuchło... i tak było. Jak zapytałem gazownika to powiedział że nast. zubożenie mieszanki i wybuchło w kolektorze. Gościu podłączył się kompem, podregulował coś i problem zniknął całkowicie. Zaczął lepiej chodzić i kopa troszke dostał. To tyle. |
_________________ Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.
K. P. |
|
|
|
 |
|