Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
16-08-2007, 22:35
[EA5x] Osiagi i skrzynia
Autor Wiadomość
lopez1125
[Usunięty]

  Wysłany: 29-09-2006, 21:40   [EA5x] Osiagi i skrzynia

witam mam kilka pytan dotyczacych galanta 2,5 v6
czy ktos moze wie czy w galantach byly montowane odciencia zaplonu bo moj rozpedza sie do 200 bez problemu i wskazuwka staje w miejscu nie wiem moze to wszystko na co go stac ?
jeszcze jedno czasami skrzynia zredukuje tak ze mi kregoslup lamie a czasami czuje jak bym jechal maluchem zero przyspieszenia wciskam gaz 2 razy i nic czy to wina skrzyni czy poprostu ten typ tak ma?

bede wdzieczny za pomoc
Ostatnio zmieniony przez roch_27 16-08-2007, 22:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 29-09-2006, 22:00   

lopez1125 napisał/a:
moj rozpedza sie do 200 bez problemu i wskazuwka staje w miejscu nie wiem moze to wszystko na co go stac
stać go na wiele więcej :twisted:
Mój dał rade rozpędzić się do 235 km/h (licznikowo :wink: ) i jeszcze miał chęć jechać :mrgreen:
lopez1125 napisał/a:
czasami skrzynia zredukuje tak ze mi kregoslup lamie a czasami czuje jak bym jechal maluchem zero przyspieszenia wciskam gaz 2 razy i nic
wszystko zależy przy jakich wartościach obrotowych redukujesz i chcesz przyspieszać :wink: Należy pamiętać że moment obrotowy
lopez1125 napisał/a:
czy to wina skrzyni czy poprostu ten typ tak ma?
nie ten typ skrzyni tak nie ma

Może wina nie leży po stronie skrzyni :wink:
Powodem dławienia moze być zbyt mała dawka powietrza :arrow: czytaj stary filtr powietrza lub uszkodzony przepływomierz :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
avram
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2006, 13:48   Re: osiagi i skrzynia

lopez1125 napisał/a:
witam mam kilka pytan dotyczacych galanta 2,5 v6
czy ktos moze wie czy w galantach byly montowane odciencia zaplonu bo moj rozpedza sie do 200 bez problemu i wskazuwka staje w miejscu nie wiem moze to wszystko na co go stac ?
jeszcze jedno czasami skrzynia zredukuje tak ze mi kregoslup lamie a czasami czuje jak bym jechal maluchem zero przyspieszenia wciskam gaz 2 razy i nic czy to wina skrzyni czy poprostu ten typ tak ma?

bede wdzieczny za pomoc

ja jechałem 210 na ekspresówce (licznikowo) i jeszcze mozna bylo wiecej,
syn wlasciciela jak przywozil z Belgii to mowil ze jechal 250.
Na razie nie ryzykuje. ale normalnie powinien jechac 225, wiec na liczniku powinno byc wiecej.
 
 
wester
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 09:20   

230 na automacie autostrada A2
 
 
szybkiace
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 22:46   

230 autostrada niemcy kombi 2002 v6 automat
 
 
novy 
Mitsumaniak


Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 320
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-12-2007, 15:28   

jedzie szybciej niz 200 :twisted: :twisted: :twisted:
....ale
to też duża kwestia pailwa.... :(
_________________
EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg :)
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2007, 17:10   

mnie kilka dni temu na A2 smignal tyle a na obrotomierzu bylo nieco ponad 4 tys obrotow jechalem na zimowkach wiec nie wciskalem pedalu do blachy

[ Dodano: 07-12-2007, 17:14 ]
nawet nie dotknalem tego plastikowego guziołka pod pedalem gazu a bardzo go lubie bo dziala jak zalacznik turbiny hehe daje na wysokie obroty i strzala do przodu
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 06-04-2008, 23:22   

Hmm... ja swoim polecialem chyba do rownych 200km/h i cos strasznie szarpnelo. Wiecej nie wciskam choc okazalo sie ze silnik sie jednak nie rozsypal ale 4krpm to nie bylo raczej kolo 6krpm i mysle ze moze odciecie... Choc glupio wyglada moje 6krpm jak Ty miales 4krpm przy >210 :| 0-100 na soperze rowno 10s. Dziwne ale boje sie powtorzyc vmax...
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 07-04-2008, 09:18   

z tym 4000obr przy 200km/h to kolega przesadzil grubo <lol>

4000obr to sie ma przy ok 160km/h, przy 200km/k jest juz dobrze powyzej 5000obr/min

a nie sadze zeby miedzy poszczegolnym egzemplarzami byla taka roznica az:D

to kolega jak jedzie 100km/h to pewnie silnik kreci 1500obr/min? :lol: :badgrin: :rolleyes:
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 07-04-2008, 10:02   

tommyc1 napisał/a:
4000obr to sie ma przy ok 160km/h,

O ile dobrze pamiętam z soboty , to masz rację.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-04-2008, 10:53   

Ja wiem ze do odcięcią pojdzie na 2-ce 110km, sprawdzałem na LPG....
Rozpedziłem raz na A4 do 210.. i była szansa na jeszcze, ale mysle ze nie czas na takie experymenty.
Podobno jak jechał z Niemiec to 230 poszedł.... ja tego sprawdzał nie bede, a reczej wogule maxa sprawdzac nie mam juz zamiaru.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-04-2008, 11:18   

Panie i Panowie .... to chyba nie forum na takie teksty :?: :?
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 07-04-2008, 11:31   

akbi napisał/a:
Panie i Panowie .... to chyba nie forum na takie teksty :?: :?
zgadzam się :!: tommyc1 proszę bez zgryźliwych uwag [-X

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 07-04-2008, 12:39   

oj, pozartowac sobie nie mozna z bajkopisarza? :) alez wy powazni jestescie:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.