Geometria Rzeszów - Łańcut |
Autor |
Wiadomość |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 20-09-2011, 19:45 Geometria Rzeszów - Łańcut
|
|
|
Czy ktoś może polecić warsztat w Rzeszowie lub Łańcucie gdzie porządnie ustawią mi zbieżność na przód i tył ? W Łańcucie (i okolicy) znalazłem tylko jeden w którym "można" ustawić tył w Galu (i wbrew pozorom nie jest to żadna stacja diagnostyczna a jest ich chyba 3 lub 4) ale nie podoba mi się brak dokładności w ustawianiu - raz się starają a innym razem byle na "zielonym" i jest git .
Dlatego szukam innego warsztatu gdzie się bardziej przykładają i pozostaje mi już tylko Rzeszów - chcę zapłacić raz ale za porządnie wykonaną usługę. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
sqza
Mitsumaniak SpaceRowicz
Auto: MSS 1,3B GLX 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 105 Skąd: Rzeszów (St-ce)
|
Wysłany: 24-09-2011, 10:25
|
|
|
Witam,
Ja w dniu wczorajszym miełem wymianieny przedni wahacz - niestety nie udało się z wymianą samego swożnia (była ta nowsza wersja i nie pasowało ). Po wyjezdzie z warsztatu mam odczucie, że aby jechać prosto to kierownicę muszę mieć delikatnie skręconą w prawą stronę ???? Czy tu może chodzić o zbieżność ?? Jeżeli tak to też mi się przyda namiar na taki warszatat |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
sqza
Mitsumaniak SpaceRowicz
Auto: MSS 1,3B GLX 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 105 Skąd: Rzeszów (St-ce)
|
Wysłany: 24-09-2011, 12:05
|
|
|
OK - czekamy więc na namiary na dobry warsztat z ustawianiem zbieżności |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 24-09-2011, 14:56
|
|
|
gulgulq w Łańcucie to ja już każdy mi znany ze sprzętem do geometrii odwiedziłem i tylko jeden ma chęć żeby ustawiać tył w Galancie. Z braku czasu wybrałem się na ustawienie do tego co zwykle i po wymianie dwóch prostych była korekta z przodu z lewej strony i w końcu udało się ustawić kierownicę na prosto bo wcześniej zawsze była lekko w prawo. Pewnie to przez to że stare wahacze proste nie były takie same ( kiedyś już był jeden zmieniany za granicą jeszcze). Póki co jest dobrze ale naprawdę okaże się w zimie jak tył nie będzie tańczył na śniegu to jest ok .
Ale zadzwoniłem jeszcze do Rzeszowa do jednego warsztatu i jak mi gość powiedział że za samo sprawdzenie biorą 100 zł i 20 zł za każdy punkt to podziękowałem - duże miasto i odrazu łupią klientów na każdym kroku . W Łańcucie to góra 50zł za sprawdzenie - ja zapłaciłem 50zł za sprawdzenie i ustawienie przodu ale to pewnie dlatego że jestem już trochę stałym klientem . Przyjdzie zima i wszystko będzie widać po pierwszej przejażdżce po ubitym śniegu . |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
sqza
Mitsumaniak SpaceRowicz
Auto: MSS 1,3B GLX 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 105 Skąd: Rzeszów (St-ce)
|
Wysłany: 25-09-2011, 09:28
|
|
|
Hej adt81 gdzie dzwoniłeś do Rzeszowa ??
I w jakim warsztacie ustawiałeś w Łańcucie ?? - Ja właśnieteraz tak mam ze po wymianie wachacza aby jechac prosto musze miec kierownice lekko w prawo |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 25-09-2011, 17:35
|
|
|
Dokładnie to Wola Mała - firma Oponex - po lewej stronie jadąc od miasta drogą na Leżajsk.
Link do stronki: Oponex - najlepiej wcześniej zadzwonić.
W Rzeszowie pytałem w Multimoto - zupełnie przypadkowo wybrana firma znaleziona w necie. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
sqza
Mitsumaniak SpaceRowicz
Auto: MSS 1,3B GLX 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 105 Skąd: Rzeszów (St-ce)
|
Wysłany: 25-09-2011, 19:33
|
|
|
Dzięki za info Jutro będę do Nich dzwonił się umówić - zobaczymy jakie koszty podadzą ;P
We środę jadę na przegląd do MULTIMOTO - i nie wiem czy u Nich robić też tą zbieżność - koszty jakie podałeś to faktycznie drooogo no ale nic zobaczymy co powiedzą w OPONEX |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 27-09-2011, 01:36
|
|
|
adt81, jest jeszcze koło transystemu stacja diagnostyczna powinni Ci ustawic.
MULTIMOTO jest najlepszy w regione w zbieznosci. Ustawia na 100% |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 27-09-2011, 07:14
|
|
|
rosomak1983 jeśli mówisz o tej co była wcześniej na miejscu obecnej budowy autostrady to już tam byłem w styczniu jak miałem problem z latającym tyłem na dziurach i za 50zł sprawdzili i ustawili przód - tyłu się u nich nie ustawia a jak się dwa tygodnie później okazało w Oponexie tył się jednak ustawia i problem zniknął. Ja już wiem że okręgowe stacje kontroli pojazdów wbijają tylko pieczątki a resztę mają głęboko w . Co do Multimoto to może i są najlepsi ale 100zł za samo sprawdzenie to już przegięcie i też nie mam gwarancji że jak pojadę to zrobią to jak należy - ciężko z tym zawieszeniem dojść końca . W Łańcucie już dwa razy przy okazji wymiany drążków i wahaczy mówiłem, prosiłem żeby tył też ustawili ale za każdym razem po pomiarze mówią że jest ok i nie ma co ustawiać więc ja już nie wiem i przez to ciągle wydaje mi się że jednak coś jest nie tak - ja już nie wiem że za moją kasę trzeba tak na siłę wszystkich mechaników uświadamiać ? - przecież to nie ja mam się na tym znać tylko oni |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
|