Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Zapala sie CE i gasnie
Autor Wiadomość
MeMz0r 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 12v 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: Barcice
Wysłany: 20-08-2011, 13:26   [CA1A 1.3] Zapala sie CE i gasnie

Witam.
Miałem niedawno mały problem ale dzisiaj przerodził się on w dosyc duży.
Zaczęło się od migania kontrolki CE i stukania przekaźnika pompy paliwa oraz czegoś pod maską ale dojechałem do domu i problem ustał. Jednak po paru kilometrach powrócił więc postanowiłem pojechac do mechanika gdzie wymrugaliśmy błąd 32, ale że mechanik nie miał go w swoim komputerze stwierdził, że gubi iskrę i kazał wymieni aparat zapłonowy. Wymieniłem aparat i przejechałem niecałe 40 km i oczywiście ten sam problem. Dowiedziałem się, że błąd 32 to jakiś MAP Sensor i faktycznie to on pod maską stukał, wymieniłem go ale nic to nie pomogło. Nadal odpala ale po chwili zapala się CE i gaśnie. Wystarczy nawet, że zostawię przekręcony kluczyk na zapłonie (silnik zgaszony) i po kilkudziesięciu minutach zapala się CE i nie idzie go już odpalic. Dopiero po wyjęciu kluczyka na kilka minut jest mozliwośc uruchomienia silnika ale tylko na chwilke.
Ja już nie daje rady więc bardzo Was proszę o pomoc w diagnozie przyczyny bo wybieralem sie na urlop ale chyba bede musial sobie darowac.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-08-2011, 10:34   

Po pierwsze wymiana kondensatorów w ECU.
 
 
MeMz0r 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 12v 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: Barcice
Wysłany: 22-08-2011, 16:33   

Co o tym sądzicie? Kondensatory na pewno do wymiany bo widac wybrzuszenia, ale niepokoi mnie to miejsce gdzie jakby się coś popaliło.

http://zapisz.net/view.ph...zdj_cie0684.jpg
http://zapisz.net/view.ph...zdj_cie0685.jpg

[ Dodano: 23-08-2011, 13:03 ]
Wymiana kondensatorów nie pomogła, a mechanik twierdzi, że znów poszedł moduł w aparacie zapłonowym. Możliwe, że siadł po przejechaniu niecałych 40 km??
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-08-2011, 08:37   

MeMz0r, olej tego mechanika. nowe ECU załatwi sprawę.. Ustaw się z kimś na podmiankę i zobacz czy dalej się tak dzieje.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
MeMz0r 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 12v 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: Barcice
Wysłany: 08-09-2011, 15:09   

Jest możliwość wymiany samego ECU bez jakiegoś programowania czy wymiany stacyjki??
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-09-2011, 15:18   

MeMz0r napisał/a:
Jest możliwość wymiany samego ECU bez jakiegoś programowania czy wymiany stacyjki??

Przekładasz i próbujesz :wink:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
bogusz_5752 
Nowy Forumowicz
jak ta lala:)

Auto: colt GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-09-2011, 15:17   

ja stawiam na sonde
 
 
MeMz0r 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 12v 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: Barcice
Wysłany: 26-09-2011, 16:59   

Jednak spalił się komputer i to już całkowicie. Mam pytanko. Czy nie posiada ktoś ECU na sprzedaż o numerach:
MD182411
E2T39371
I czym się różnią te numery?? Można podpiąć z tego samego modelu samochodu ale o innych nr ECU??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.