 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] wymiana komputera silnika |
Autor |
Wiadomość |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2009, 22:53
|
|
|
to może inaczej - zmienia w zakresie swojego fabrycznego programu.
Zobrazuję to tak: bez znaczenia jest czy odłączysz akumulator i komp się zresetuje, czy wymienisz kompa na taki sam od innego samochodu - na jedno wyjdzie. W obydwu przypadkach sendem sprawy jest zzerowanie kompa gdy zabraknie prąd. Fabryczny program się nie zmienia i w jego zakresie w obydwu przypadkach po prostu podłącza się ponownie zasilanie i komp się sam ustawi.
Dlatego wymyślanie jakiegoś strojenia kompa w przypadku założenia nowego egzemplarza jest jawnym naciąganiem. Kompa się stroi jak chce się mu dodać parę koników czy niutonów, wtedy się jedzie do zakładu tuningowego, płaci się kapuchę i ma się nieco więcej pod maską po zmianie programu kompa lub po założeniu boxa bez ingerencji w fabrycznego kompa. |
|
|
|
 |
Maćko [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 22:41
|
|
|
A czy można włożyć komputer z wersji 100-konnej do wersji 90-konnej? |
|
|
|
 |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2009, 12:14
|
|
|
jeżeli te dwie wersje różnią się TYLKO kompem, to tak. W innym przypadku nie wiem. |
|
|
|
 |
Maćko [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2009, 20:04
|
|
|
no z tego co wiem, to te silniki kontsrukcyjnie sa takie same. ktos juz na forum pisal, ze ten silnik w colcie mial 113KM (wow). wiec to pewnie kwestia oprogramowania. ktos sie w tym orientuje?? moze ktos ma kontakt z serwisem i moze popytac??? |
|
|
|
 |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2009, 22:54
|
|
|
konstrukcyjnie może być i taki sam, bardziej chodzi o elementy peryferyjne z elektryką, z czujnikami. Tu może być problem, bo komp może nie współgrać z mechanizmami którymi steruje i które monitoruje, pomimo takiej samej ogólnej konstrukcji silnika. |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 26-09-2011, 20:58
|
|
|
spalony sterownik, naprawiony, Po 2 tygodniach to samo.,. znowu spalony,smród w aucie. Gdzie znależć przyczynę, co upalać może sterownik? Objawy są takie ze auto nie ma sterowania obrotami, auto na postoju podbija do 2tyś obrotów,czasem i więcej, w ruchy obroty falują. Mam kupiony 3 sterownik, ale pierw muszę znależć przyczynę jego upalania .Bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
adam84073
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 12 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27-09-2011, 09:06
|
|
|
a ja sie chce zapytac pod ktory nr mam dobierac komputer bo tez mam do wymiany i nie wiem czy to o ten mi chodzi co jest na bocznej sciance cztero cyfrowy numer czy ten drugi dlugi nr. na przedniej stronie komputera???? |
|
|
|
 |
marko81
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 69 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: 28-09-2011, 20:03
|
|
|
kolego jak wymontujesz sterownik to przewaznie patrz na numery z grubsza czcionka ale spisz rowniez te male jak beda zgadzaly sie grube to i jedne z malych tez.A co do palenia sterownika to sprawdz czy ma dobra mase jest przykrecana ponizej sterownika i dobrze powkladaj te kostki od niego. |
|
|
|
 |
Wojciech
Nowy Forumowicz
Auto: carisma1.6 gaz/sekw 98r
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 26 Skąd: Podlasie
|
|
|
|
 |
|
|