 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] Problem z odpaleniem na ciepłym silniku |
Autor |
Wiadomość |
mocuk
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD 2000 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 04-10-2011, 22:07
|
|
|
Zobaczymy jutro mówił że się odezwie i powie co znalazł, dam wam znać jak będę wiedział |
|
|
|
 |
prosty81
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 04-10-2011, 22:57
|
|
|
ok, czekamy na informacje |
_________________
 |
|
|
|
 |
mocuk
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD 2000 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 10-05-2012, 23:23
|
|
|
niestety problem po ostatniej wizycie u mechanika wrócił. Później zrobiło się zimno więc sobie odpuściłem zabawy z mechanikami bo odpalał normalnie. Z mesiąc temu dałem auto z tym problemem do kolejnego mechanika, który ograniczył się do usunięcia błędu z komputera co pomogło tylko na około 2 tygodnie. W tym tygodniu autko jest u kolejnego mechanika. Sprawdził wtryskiwacze i mówił że są OK. Dzisiaj dzwoni i mówi że trzeba wymienić pompę wysokiego ciśnienia. Z tego co czytałem to efekty zużycia pompy wtryskowej są nieco inne...szarpanie silnika, nierówna praca i utrata mocy. (owszem to ostatnie miało miejsce nie tak dawno, zaświeciła się kontrolka od silnika ale okazał się że to poprostu zawór EGR się przytkał - po czyszczeniu wszystko wróciło do normy). W związku z tym mam pytania:
1. czy to faktycznie może być pompa?
2. mechanik mi zaproponował żeby kupić używkę? co o tym myślicie, ile kosztuje nowa i czy ewentualnie można to regenerować? |
|
|
|
 |
diilthc
Forumowicz Stary Lis

Auto: Carisma DI-D 2003
Kraj/Country: Spain
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 36 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 30-06-2012, 23:13
|
|
|
Witam i wracam do temtu.
Mam podobny problem z carismą.Wracałem ostatnio z pracy i tuż koło domu silnik stracił moc zaczeło nim delikatnie szarpać.Obroty 900-1100 falujace cały czas.Dojechałem do domu, ale auto ani razu nie zgasło.Pierwsza myśl -Paliwo bo chwile wczesniej tankowałem.Zgasiłem samochód, odpalam-to samo.Czekam godzine az wystygnie. Zapala normalnie.Drugi dzien do pracy i znowu to samo.
Dzisiaj zabrałem sie do akcji. Pierwsze co spuszczenie paliwo do zera przez "smoka" w baku i czyszczenie.I tutaj zdziwienie-Po przyswiecenie latarka w baku widac świecące się opiłki.
Idziemy dalej. Wymiana filtra paliwa.
Po wyjęciu wkładki szok, na dnie odstojnika duża łyżka stołowa opiłków. Diagnoza jedna- Pompa wysokiego ciśnienia zrobiła już swoje. W dodaktu filtr paliwa był do połowy czarny i ta czarna część kleiła się jak klej butapren.
Po wyczyszczeniu całego układu paliwa wymianie filtrów i przy okazji oleju odpał i próba.
Samochód sie zagrzał i narazie nic się nie dzieje.W każdym razie pompa juz jest zamówiona i bedzie do wymiany. |
_________________ ALE WYWALIŁ |
|
|
|
 |
|
|