Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce
Autor Wiadomość
gringolo 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: google
Wysłany: 19-08-2011, 16:25   Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce

Witam serdecznie,

potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.

Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.

Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.

Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.

Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.

Auto 4wd , rocznik 2005, manual

pozdrawiam
Konrad
 
 
MariuszS 
Nowy Forumowicz

Auto: L200'00r, 2,4i; BMW320Dt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 10
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-10-2011, 22:14   serwis Koleczkowo

Hej.
Ja mam miśka z 2000r. mój rozrząd i pompę wymieniał Marcin "Kalina" z Koleczkowa
Cena niska, bez porównania z ASO, robił mi też uszczelkę pod głowicą i wszystko działa i to jak :-) Apropos u mnie są dwa paski jak pamiętam... a o części się nie Martwisz, Marcin załatwi wszystko od ręki :-)
myślę że mogę go polecić jak najbardziej.
Jeden minus, duży minus .. coraz więcej roboty, aut na placu jak na złomowcu, przesuwanie terminów, chroniczny brak czasu....
Jak Uzbroisz się w cierpliwość i będziesz miał troszkę szczęścia to naprawisz autko szybko, a na pewno dobrze.
Trzeba dzwonić i ponaglać. ale jakość napraw ok a to najważniejsze.
Mariusz
_________________
Autko do pracy a nie rajdów...
a drugie owszem do sklepu po piwo, z rodzinką na wyprawę oraz by poczuć adrenalinę...
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-10-2011, 22:43   Re: Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce

gringolo napisał/a:
Witam serdecznie,

potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.

Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.

Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.

Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.

Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.

Auto 4wd , rocznik 2005, manual

pozdrawiam
Konrad

Pulsuje pedał gazu, czy hamulca?
Długie odpalanie to filtry, rozrusznik, akumulator, pompa.
Luzy można próbować skasować ( pojawiają się przeważnie dopiero od 150 tys km)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.