 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce |
Autor |
Wiadomość |
gringolo
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: google
|
Wysłany: 19-08-2011, 16:25 Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce
|
|
|
Witam serdecznie,
potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.
Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.
Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.
Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.
Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.
Auto 4wd , rocznik 2005, manual
pozdrawiam
Konrad |
|
|
|
 |
MariuszS
Nowy Forumowicz
Auto: L200'00r, 2,4i; BMW320Dt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 10 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2011, 22:14 serwis Koleczkowo
|
|
|
Hej.
Ja mam miśka z 2000r. mój rozrząd i pompę wymieniał Marcin "Kalina" z Koleczkowa
Cena niska, bez porównania z ASO, robił mi też uszczelkę pod głowicą i wszystko działa i to jak Apropos u mnie są dwa paski jak pamiętam... a o części się nie Martwisz, Marcin załatwi wszystko od ręki
myślę że mogę go polecić jak najbardziej.
Jeden minus, duży minus .. coraz więcej roboty, aut na placu jak na złomowcu, przesuwanie terminów, chroniczny brak czasu....
Jak Uzbroisz się w cierpliwość i będziesz miał troszkę szczęścia to naprawisz autko szybko, a na pewno dobrze.
Trzeba dzwonić i ponaglać. ale jakość napraw ok a to najważniejsze.
Mariusz |
_________________ Autko do pracy a nie rajdów...
a drugie owszem do sklepu po piwo, z rodzinką na wyprawę oraz by poczuć adrenalinę... |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-10-2011, 22:43 Re: Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce
|
|
|
gringolo napisał/a: | Witam serdecznie,
potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.
Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.
Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.
Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.
Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.
Auto 4wd , rocznik 2005, manual
pozdrawiam
Konrad |
Pulsuje pedał gazu, czy hamulca?
Długie odpalanie to filtry, rozrusznik, akumulator, pompa.
Luzy można próbować skasować ( pojawiają się przeważnie dopiero od 150 tys km) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|