Uszczelniacze zaworów |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-09-2011, 21:00
|
|
|
krzysieg napisał/a: | Nie jestem pewien jakości tych uszczelniaczy firmy JC, to raczej słaba firma | To nie jest firma tylko dystrybutor części przeróżnych marek. Badziewnych i najlepszych zamienników. krzysieg napisał/a: | Regulacja zaworów chyba ma wpływ na branie oleju | Nie ma. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 23-09-2011, 11:27
|
|
|
Hugo, ma racje.
Ale widzialem uszczelniacz JC do tego silnika i uszczelniacze kupione od Malika. Zdecydowalem sie na te drugie
Wymienial je sam Kmer bo na mnie sie nie doczekal
Koles jezdzi na nich juz ponad rok i nie narzeka na branie oleju.
A luzy zaworowe niech ustawia na cieplym silniku raz a dobrze a nie jezdzic co xxxx km. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 23-09-2011, 14:54
|
|
|
Te co kupiłem wyglądały tak - pakowane pojedyńczo w woreczki a na nich naklejka
z napisami po polsku -"uszczelniacz zaworowy, wymiary....z katalogu JC " i to wszystko bez firmy .
Kolor taki dziwny brązowy .
Co do regulacji to silnik chodzi przed i po tak samo czyli wszystko ok . |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-09-2011, 10:41
|
|
|
krzysieg napisał/a: | Kolor taki dziwny brązowy . | Na 99% firma THO. Będą działać krzysieg napisał/a: | pakowane pojedyńczo w woreczki a na nich naklejka
z napisami po polsku -"uszczelniacz zaworowy, wymiary....z katalogu JC " i to wszystko bez firmy | Nie było żadnego numeru? |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 14-10-2011, 15:10
|
|
|
Cytat: | Nie było żadnego numeru? |
Pewnie był ale nie spisałem a mechanior wywalił pewnie .
Zrobiłem 400km i ubyło jakieś 0,2L patrząc na bagnecie także wygląda na to że nic się nie
zmieniło
Ktoś tu na forum pisał że zmienił z mobila 10W40 (taki mam wlany) na valvoline 10W40 maxlife i zmniejszyło się branie oleju mimo że nowy był nadal półsyntetykiem ...
co Wy na to ?
Jeszcze się zastanawiam nad tym czemu nie kopci skoro spala olej i jakie znaczenie ma tu katalizator .
Ciekawe jakby dymił bez katalizatora ?
Na zimnym nie kopci , podczas np jazdy pod górę też nie , wycieków oleju nie ma ...czyli musi go spalać , ale nie kopci
Może prostu katalizator mam w dobrym stanie i tak czyści te spaliny że wygląda tak jakby było wszystko ok ? |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-03-2014, 21:13
|
|
|
Czy może mi ktoś podpowiedzieć gdzie w Łodzi lub okolicach wymieniają uszczelniacze zaworowe w miśkach bez zdejmowania głowicy? |
|
|
|
 |
|