Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:17 |
Carisma 1,8 GDI Prośba o poradę |
Autor |
Wiadomość |
miiirek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-10-2011, 19:08 Carisma 1,8 GDI Prośba o poradę
|
|
|
Witam,
Zachęcony opiniami na forach internetowych na temat Carismy GDI, chciałbym kupić taki samochód. Niedawno znalazłem takie ogłosznie. Proszę o poradę dotyczącą tego auta:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20922809.html
Z góry dziękuję za pomoc!
Mirek |
|
|
|
 |
Mario
moderator ...............

Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3009 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-10-2011, 21:16
|
|
|
Witam.
Ja osobiście niczego się nie dopatrzyłem.
Jeśli nie masz daleko, warto podjechać bliżej i ocenić. Kolor jest taki, że jakiekolwiek różnice w odcieniu powinny od razu się rzucić w oczy w słońcu |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868 |
|
|
|
 |
miiirek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-10-2011, 22:20
|
|
|
Dzięki
Mam bardzo blisko. To auto sprowadzil sąsiad moich rodziców. W dodatku widziałem go w dniu przywiezienia ("przyjechania", bo autko przyjechało na kołach) z Niemiec. Poza małą ryską na tylnym błotniku, która została zapolerowana, nic się nie dopatrzyłem. Wewnątrz też wygląda bardzo dobrze. Jedyne do czego miałem zastrzeżenia po jeździe próbnej to dziwny stukot w momencie puszczania sprzęgła na lekko skręconych kołach (głównie przy niższych biegach i mocnym depnieciu na gaz - coś jakby poślizg i mocniejsze uderzenie). Poza tym kilka razy silnik zgasł na wolnych obrotach. Sprzedawca obiecał usunąć "usterki". Ponoć winę za zbyt niskie obroty ponosi przepustnica, a szarpnięcia są efektem wybitej poduszki skrzyni biegów.... Jutro znów jazda testowa...
[ Dodano: 12-10-2011, 22:20 ]
Dzięki
Mam bardzo blisko. To auto sprowadzil sąsiad moich rodziców. W dodatku widziałem go w dniu przywiezienia ("przyjechania", bo autko przyjechało na kołach) z Niemiec. Poza małą ryską na tylnym błotniku, która została zapolerowana, nic się nie dopatrzyłem. Wewnątrz też wygląda bardzo dobrze. Jedyne do czego miałem zastrzeżenia po jeździe próbnej to dziwny stukot w momencie puszczania sprzęgła na lekko skręconych kołach (głównie przy niższych biegach i mocnym depnieciu na gaz - coś jakby poślizg i mocniejsze uderzenie). Poza tym kilka razy silnik zgasł na wolnych obrotach. Sprzedawca obiecał usunąć "usterki". Ponoć winę za zbyt niskie obroty ponosi przepustnica, a szarpnięcia są efektem wybitej poduszki skrzyni biegów.... Jutro znów jazda testowa... |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-10-2011, 22:57
|
|
|
miiirek napisał/a: | Poza tym kilka razy silnik zgasł na wolnych obrotach. |
Może to być tylko zabrudzona przepustnica. Ale może tez byc "walnięta" przepustnica, co już do tanich spraw nie nalezy. Moze też padać pompa WC. Ogólnie tematów o obrotach jest na forum trochę. Ogólnie zapytaj może kogoś na podforum regionalnym, czy ktoś nie ma EvoScana i nie sprawdziłby Ci tej Cari.
Może to być drobnostka, ale może to być też kosztowna naprawa. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
miiirek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Maxkr
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-10-2011, 07:09
|
|
|
Cześć,
sprawdz opcje ESP, niedawno również kupowełem Carisme, i miała mieć ESP, a jest TCL (system wspomogania ruszania)
Rownież miałem problem z gaśnięciem na wolnych obrotach, na szczęscie u mnie pomogło wyczyszczenie przepustnic |
|
|
|
 |
miiirek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-10-2011, 08:38
|
|
|
Wczoraj jeździłem jeszcze raz i jest super. Obroty nie spadają, a włączałem klimę na wolnych obrotach, kręciłem do wysokich obrotów i szybko puszczałem na luz. Wygląda na to, że rzeczywiście wina leżała po stronie zabrudzonej przepustnicy.
W sumie nawet nie patrzyłem, czy ma ESP. Do tej pory jeździłem Sierrą (21 lat), bez wspomagania, z korbkami w drzwiach, bez ABS-u i innych dodatków Już to wyposażenie, które ma Carisma Elegance jest dla mnie "kosmiczne"
Jutro kupuję |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14-10-2011, 14:52
|
|
|
miiirek napisał/a: | Wygląda na to, że rzeczywiście wina leżała po stronie zabrudzonej przepustnicy. |
Najczęściej tak jest. Jednak wiesz, zawsze lepiej sprawdzić gorsze ewentualności.
miiirek napisał/a: | W sumie nawet nie patrzyłem, czy ma ESP. |
Z tego co wiem, to w Carismach nie było ESP, bywały TCL. Ale już nie pamiętam, czy był to dodatek, czy też w konkretnej wersji pojazdu. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
miiirek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-10-2011, 21:13
|
|
|
Chyba rzeczywiście sprzedającemu chodziło o TCL. Czytałem trochę o tym systemie na forum, a z ESP się nie spotkałem. |
|
|
|
 |
|