Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Waga gołej karoserii
Autor Wiadomość
Cobra84 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 80
Skąd: Żyrardów, Grodzisk Maz.
Wysłany: 21-09-2011, 21:59   [1G 90-94] Waga gołej karoserii

Wiem że może temat z kosmosu, ale chciałbym się dowiedzieć ile waży goła karoseria z ramą od eclipse 1G.
_________________
Cobra84
 
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 22-09-2011, 11:24   

Ok 600 kg. goła karoseria (sama blacha).
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-09-2011, 01:28   

Tzn jak sama karoseria bez drzwi itp wazy znacznie mniej niz 600kg
sama buda golutka wazy ok 350-400kg
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23-09-2011, 10:40   

Cytat:
Tzn jak sama karoseria bez drzwi itp wazy znacznie mniej niz 600kg
sama buda golutka wazy ok 350-400kg

Dokładnie tak a z maską klapą tył i drzwiami powinna koło 600 kg.
 
 
 
Cobra84 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 80
Skąd: Żyrardów, Grodzisk Maz.
Wysłany: 23-09-2011, 13:43   

chodziło mi o całą blachę z drzwiami i klapami. Dzięki za info. Mój znajomy ma dostęp do carbonu i jest w stanie odtworzyć karoserię całego miśka. Co o tym myślicie? Waga napewno by spadła a co za tym idzie to pewnie i statystyki samochodu pewnie też w górę by poszły.
_________________
Cobra84
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-09-2011, 20:38   

tak ale ciekawe ile to bedzie kosztowac :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Cobra84 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 80
Skąd: Żyrardów, Grodzisk Maz.
Wysłany: 26-09-2011, 19:41   

koło 8000PLN jeśli sam bedzie to robił po godzinach
_________________
Cobra84
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 26-09-2011, 20:49   

Cobra84 napisał/a:
Waga napewno by spadła a co za tym idzie to pewnie i statystyki samochodu pewnie też w górę by poszły.


zgadza się , ale powiedzenie w tym przypadku, że "najtańsze konie" to zejście z masy to nieporozumienie :D
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 26-09-2011, 21:57   

rozumiem klape maske drzwi i błotnik z carbonu ale cała reszta??? lepiej nie bo wrazie jakieś stłuszki jak coś uszczkodzi to carbonu nie wyklepiesz tylko wymieniasz... jest wytrzymały i lekki ale czy da rade rama z carbonu utrzymać całą masę pojazdu...hmm
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 27-09-2011, 22:29   

MATi1G napisał/a:
rozumiem klape maske drzwi i błotnik z carbonu ale cała reszta???


maska to dobry plan, podobnie jak klapa bagażnika, tylko ta szyba.....
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 28-09-2011, 21:24   

Tiamat napisał/a:
tylko ta szyba.....

tylną z pleksi ,
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-09-2011, 15:07   

Ale wtedy takim autem nie jeździmy w zimie. Spróbuj to oskrobać ze szronu, moment i będzie cała porysowana...
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 29-09-2011, 15:31   

zgadza się, ale róznica w masie jest ogromna. Taka modyfikacja to nawet dla mnie troche hard :wink:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
rooco 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: TORUN
Wysłany: 21-10-2011, 07:28   

DOBRY POMYSL NA TAKA MODYFIKACJE JA SAM MAM ZAMIAR WYWALIC TROCHE ZELASTWA Z ECLI NA POCZATEK MYSLE ZEBY 200KG WYWALIC JAK SIE UDA TYLNA KLAPA MASKA TYLNE SZYBY ,SRODEK Z TYLU ABS I KLIME ALE TRUDNA DECYZJA BO AUTKO NIE BEDZIE SIE NADAWALO DO MILEJ JAZDY TYLKO DO WARIACJI :twisted: NO I SPRZEDAC BEDZIE PROBLEM :roll: ALE BEDZIE MNIEJ PALIC HA HA :mrgreen:
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 21-10-2011, 08:55   

rooco napisał/a:
NA POCZATEK MYSLE ZEBY 200KG WYWALIC


wywalając środek tył, abs, całą klime, zmieniając maskę i klapę tył + szyby nie ma szans na 200kg, a piszesz, że to na początek :shock: max 100 moim zdaniem.
ps. coś tam wiem, bo padlucha odchudzałem.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.