 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
POMOCY USZKODZENIE APARATU ZAPLONOWEGO |
Autor |
Wiadomość |
mario80 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2006, 14:57 POMOCY USZKODZENIE APARATU ZAPLONOWEGO
|
|
|
Witam mam pytanie ,jakie objawy swiadcza o uszkodzeniu aparatu zaplonowego??,czy jest jakis znak pomijajac brak iskry to jest oczywiste iz aparat zaplonowy ulegl uszkodzeniu,jakie moga byc objawy padniecia apratu>>POZDRaWiAM |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 04-12-2006, 12:39
|
|
|
nie kreci sie,---- opisz caly przebieg usterki co kiedy jaki silnik jaki rocznik to jest jeden z elementow ukladu watpie by on padl, no moze uzywasz wachadelka albo stawiasz kartymario80, |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
mario80 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 12:24
|
|
|
witaj ,a więc :mitsubishi lancer91r.,1.5 12v około 320 tys przebiegu,Objawy tego co wczesniej pisalem sa nastepujace,poprostu nie odpala na zimnym silniku morzna kręcić i kręcić do padnięcia akumulatora ,przewody sa wymienione,świece,kopułka ,palec,kondensatory w ECU sa wymienione,CE sie zachowuje normalnie .Dlatego pytam na temat aparatu zapłonowego,bo poprostu nie wiem gdzie moge jeszcze szukać,iskra na swiecach jest.Natomiast na popych odpala,czy na benzynie czy na gazie odpala,jak jest cieply to odpala od pierwszego ,obroty tak samo ,na zimnym ich wogule niema jak cieply to sie pojawiaja lecz i tak wariują,przepustnica byla czyszcona ,obroty tak samo ustawiane,silniczek krokowy wyczyszczony pracuje.JAK MASZ JAKIS POMYSŁ CO Z TYM FANTEM MORZNA ZROBIĆTO PROSZE O POMOC !!!SERDECZNIE DZIEKUJE |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-12-2006, 12:30
|
|
|
Czujnik temperatury silnika - pod termostatem 2 końcówkowy - sprawdzałeś? |
|
|
|
 |
mario80 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 12:36
|
|
|
TAK SPRAWDZALEM ALE TYLKO GO WYKRECILEM PRZECZYSCILEM,ALE NIE MIZYLYŁEM JAK GO SPRAWDZIC MIERNIKIEM?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-12-2006, 12:38
|
|
|
omomierzem - na zimno powinien mieć kilka kOm, na ciepło kilkaset Om
to musi być ten z 2 końcówkami |
|
|
|
 |
mario80 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 13:20
|
|
|
WŁASNIE mam ten czujniki tem, w domu i go pomiezyłem jest zimny i ma okolo 2.5 k om czyli wydaje sie byc dobry |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-12-2006, 13:44
|
|
|
przy domowej temp. 2.5 kOm jest jak najbardziej OK
proponuję skontaktować się z kimś, kto ma Palmtopa z programem MMCd i sprawdzenie jakie odczyty są na ECU - może kable od tego czujnika dają zwarcie lub inne uszkodzenie jest
(ps. nie lepiej mierzyć na aucie? - przecież tam wypływa płyn chłodniczy, więc trzeba go ciągle uzupełniać) |
|
|
|
 |
mario80 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 17:00
|
|
|
dzieki masz racje z tym plynem ale juz to za mna jest,a z ECU i palmtopem to chyba najrozsadniejsza myśl,jest mozliwosc ze CE nie bedzie sie swiecic a bedzie jakis blad w ECU?pewien elektronic powiedzial mi ze jak sie nie swieci CE to jest wszystko wpozadku ,czy to jest prawda??chcialem poprostu zeby go sprawdzil bo to jest drogi sterownik w nim a on takie cos mi powiedzial i nie wiem czy mowil prawde |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-12-2006, 20:45
|
|
|
norma jest, ze zapala sie przy starcie, sprawdza wszystko i gasnie - inne zachowanie jest powodem do zmartwien, ale to i tak nie daje 100% pewnosci, ze samo ECU jest sprawne (jak i niektore podzespoly - jak np. sonda lambda) |
|
|
|
 |
|
|