Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY USZKODZENIE APARATU ZAPLONOWEGO
Autor Wiadomość
mario80
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2006, 14:57   POMOCY USZKODZENIE APARATU ZAPLONOWEGO

Witam mam pytanie ,jakie objawy swiadcza o uszkodzeniu aparatu zaplonowego??,czy jest jakis znak pomijajac brak iskry to jest oczywiste iz aparat zaplonowy ulegl uszkodzeniu,jakie moga byc objawy padniecia apratu>>POZDRaWiAM
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 04-12-2006, 12:39   

nie kreci sie,---- opisz caly przebieg usterki co kiedy jaki silnik jaki rocznik to jest jeden z elementow ukladu watpie by on padl, no moze uzywasz wachadelka albo stawiasz kartymario80,
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
mario80
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 12:24   

witaj ,a więc :mitsubishi lancer91r.,1.5 12v około 320 tys przebiegu,Objawy tego co wczesniej pisalem sa nastepujace,poprostu nie odpala na zimnym silniku morzna kręcić i kręcić do padnięcia akumulatora ,przewody sa wymienione,świece,kopułka ,palec,kondensatory w ECU sa wymienione,CE sie zachowuje normalnie .Dlatego pytam na temat aparatu zapłonowego,bo poprostu nie wiem gdzie moge jeszcze szukać,iskra na swiecach jest.Natomiast na popych odpala,czy na benzynie czy na gazie odpala,jak jest cieply to odpala od pierwszego ,obroty tak samo ,na zimnym ich wogule niema jak cieply to sie pojawiaja lecz i tak wariują,przepustnica byla czyszcona ,obroty tak samo ustawiane,silniczek krokowy wyczyszczony pracuje.JAK MASZ JAKIS POMYSŁ CO Z TYM FANTEM MORZNA ZROBIĆTO PROSZE O POMOC !!!SERDECZNIE DZIEKUJE
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-12-2006, 12:30   

Czujnik temperatury silnika - pod termostatem 2 końcówkowy - sprawdzałeś?
 
 
mario80
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 12:36   

TAK SPRAWDZALEM ALE TYLKO GO WYKRECILEM PRZECZYSCILEM,ALE NIE MIZYLYŁEM JAK GO SPRAWDZIC MIERNIKIEM??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-12-2006, 12:38   

omomierzem - na zimno powinien mieć kilka kOm, na ciepło kilkaset Om
to musi być ten z 2 końcówkami
 
 
mario80
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 13:20   

WŁASNIE mam ten czujniki tem, w domu i go pomiezyłem jest zimny i ma okolo 2.5 k om czyli wydaje sie byc dobry
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-12-2006, 13:44   

przy domowej temp. 2.5 kOm jest jak najbardziej OK
proponuję skontaktować się z kimś, kto ma Palmtopa z programem MMCd i sprawdzenie jakie odczyty są na ECU - może kable od tego czujnika dają zwarcie lub inne uszkodzenie jest

(ps. nie lepiej mierzyć na aucie? - przecież tam wypływa płyn chłodniczy, więc trzeba go ciągle uzupełniać)
 
 
mario80
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 17:00   

dzieki masz racje z tym plynem ale juz to za mna jest,a z ECU i palmtopem to chyba najrozsadniejsza myśl,jest mozliwosc ze CE nie bedzie sie swiecic a bedzie jakis blad w ECU?pewien elektronic powiedzial mi ze jak sie nie swieci CE to jest wszystko wpozadku ,czy to jest prawda??chcialem poprostu zeby go sprawdzil bo to jest drogi sterownik w nim a on takie cos mi powiedzial i nie wiem czy mowil prawde
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-12-2006, 20:45   

norma jest, ze zapala sie przy starcie, sprawdza wszystko i gasnie - inne zachowanie jest powodem do zmartwien, ale to i tak nie daje 100% pewnosci, ze samo ECU jest sprawne (jak i niektore podzespoly - jak np. sonda lambda)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.