 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
reklamacja łożysk? |
Autor |
Wiadomość |
scandik [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2006, 07:49
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | 1. co do topornosci lozyska stozkowego to jestes w duzym bledzie to jest jedna z najpewniejszych konstrukcji lozyskowych wymaga duzej dokladnosci wykonania i materialu a dzieki budowie bardzo latwo skorygowac wszelkie luzy, poza tym zerknij na katalog i porownaj nosnosc lozysk stozkowych z innymi konstrukcjami |
Jeśli łożysko stożkowe jest takie skomplikowane w/g ciebie to co w takim razie powiedzieć na łożyska kulkowe skośne dwurzędowe? Albo na łożyska kulkowe skośne jednorz. parowane ? Na łożyska kulkowe wachliwe ??
Łożysko stożkowe przy tych łożyskach jest proste jak budowa cepa. Co do nośności to stożek zawsze będzie miał większe parametry niż kulkowe z uwagi na różnice w powieszchni el. tocznego.
Łożyska stożkowe są bardzo proste w produkcji-praktycznie nie ma do obróbki powieszchni kulistych.
wojmi1 napisał/a: | 2. Lozyska produkcji chinskiej , malezyjskiej, indyjskiej, -- ich jakosc zalezy od uzytego materialu /stopu/ i procesu technologicznego, kontroli jakosci, sa wsrod nich przyzwoite marki wystepuja w bardzo duzym wyboze jakosciowym --importer praktycznie decyduje stawia wymagania jezeli zalezy mu to mamy do czynienia z b. przyzwoita jakoscia i niezawodnoscia-- ale cena jest wyzsza. |
Ja osobiście nie spotkałem się z dobrze wykonanym produktem ze wschodu. A łożyska chińskie polecam do pralek, albo betoniarek a nie do samochodu.
wojmi1 napisał/a: | 4 Ciekawostka np. CX /chinczyk/ daje 18 miesiecy gwarancji na swoje lozyska |
Cx jest polską marką produkowaną w chinach.
Właściciel firmy jakies 15 lat temu wykupił polskie normy w zakresie technologicznym jak i materiałowym z upadających FŁT, i uruchomił w/g tychże norm prod. w Chinach na japońskich maszynach.
Teraz CX sprzedawany w Polsce poprzez firmę Comlex z Łodzi.
Czyli CX jest polskim łożyskiem produkowanym w Chinach, na japońskich maszynach przez chińskich robotników.
Jeśli chodzi o jakość to uważam CX za dobre łozyska i śmiesznie tanie. Np. łożyska stosowane w alternatorach są produkowane w klasie P66 EMQ ( co w tłumaczeniu na nasz łożyskowy język będzie : P636 E1 )
A z tą gwarancją to owszem teoretycznie obejmuje ona wszystkie produkcje Complexu, ale praktycznie stosuje się ją do duzych łożysk np. baryłkowych.
wojmi1 napisał/a: | 3. jezeli nie wezmiesz lozyska do reki to z opisu osoby spoza branzy nic nie ocenisz |
Chciałbym pomóc chłopakowi- zawsze może strzelić dobrej jakości fotki. |
Ostatnio zmieniony przez 05-12-2006, 02:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 25-10-2006, 15:10
|
|
|
scandik napisał/a: | Właściciel firmy jakies 15 lat temu wykupiscandik, ł polskie normy w zakresie technologicznym jak i materiałowym z upadających FŁT, i uruchomił w/g tychże norm prod. w Chinach na japońskich maszynach.
Teraz CX sprzedawany w Polsce poprzez firmę Comlex z Łodzi.
Czyli CX jest polskim łożyskiem produkowanym w Chinach, na japońskich maszynach przez chińskich robotników.
Jeśli chodzi o jakość to uważam CX za dobre łozyska i śmiesznie tanie. Np. łożyska stosowane w alternatorach są produkowane w klasie P66 EMQ ( co w tłumaczeniu na nasz łożyskowy język będzie : P636 E1 ) |
bo nas ukaraja za odbieganie od tematu ale muj drogi kolego ktos Ci na opowiadal glupot CX ktorego b. cenie za forme marketingu faktycznie jest polska marka umieszczana na chinskich lozyskach ktore importuje i to jedyna prawda w tej bajce lozyska cx wykonywane sa na nowoczesnych maszynach podobno japonskich z bardzo kiepskiego stopu tzn. stal weglowa - stop oszczednosciowy i tu sa schody po przegrzaniu zahartowanej stali weglowej elementy lozyska ulegaja rozhartowaniu i staja sie miekie dlatego jak ci przyniosa cx w rozsypce to bedziesz mial watpliwosc czy bylo to lozysko kulkowe barylkowe czy waleczkowe
SKF sprzedaje malezje i indonezje -- wiec widziales. To jest kwestja stopu .
znasz lozyska TAM to jest przyzwoity chinczyk
[ Dodano: 25-10-2006, 15:18 ]
scandik napisał/a: | Łożyska stożkowe są bardzo proste w produkcji-praktycznie nie ma do obróbki powieszchni kulistych.
| TIMKENA znasz ??? Jaki jest problem z obrobka plaszczyzny kulistych parabolicznych??
po uruchomieniu tasmy rzaden
Problemy sa jedynie w fazie kontroli jakosci powtarzalnosc i kl wykonania ale to temat rzeka
REKLAMUJCIE LOZYSKA BO IMPORTER NIE UWIERZY ZE TO TAKIE GOWNO!!!! |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
zibicbrrr [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 19:40
|
|
|
Ja sprzedaje części z JC łożyska też. miałem reklamacje od kolegi, który jeździ sigmą i przednie łożyska mu siadły (nowe z JC) reklamacja została uznana w ciągu 2 tygodni .Ja też jeżdżę na łożyskach z przodu JC też w sigmie . Mam już przejechane ponad 25000 i nic dziwnego się nie dzieje. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 05-12-2006, 21:13
|
|
|
To jest Bardzo dobra wiadomosczibicbrrr, / ale Tobie odradzam -- to tak na marginesie /
Kwestja chinszczyzny jest koniecznosc szybkiej wymiany lozysk w wypadku przegzania tzn jak sie koncza i na to cie uczulam jak zaczynaja sie sypac to b.szybko POZDR........ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|