Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Korektor sily hamowania
Autor Wiadomość
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2005, 20:34   Korektor sily hamowania

Hej

Czy istnieje mozliwosc wymiany wadliwego korektora (zlamane ramie i zatkana jedna strona tak ze daje mniejsze cisnienie na jedno z kol) z modeli Gti na taki ze "zwyklego" modelu Colta.

A moze da sie ta france zregenerowac? Mechanicy jakich znam nie chca sie dotknac z obawy rozkruszenia calego.

Inaczej jeszcze co mozna zrobic majac wadliwy korektor i przez to kiepskie nierowne hamulce z tylu.. niemozliwe jest kupno uzywki i nowki tez bo kosztuje min 500zl

Mam nadzieje ze tu moj post doczeka sie odpowiedzi, jakby nie pasowalo to mozna przesunac do dzialu Colt
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 15-11-2005, 06:55   

Pioruś....

To nie takie proste... przełożyć z innego modelu...na początek pamiętaj że masz z tyłu tarcze a w innym modelu... bębny, nie wiem jak z pasowaniem np: z jakiegos lancerka młodszego ale zawsze pozostaje jedno ale... pamiętaj że korektor siły hamowania jest przystoswany do danego modelu, chodzi o zawieszenie, jego twardość, przede wszystkim mase pojazdu itd.itd....

Co proponuje...
- próba reanimacji (może byc trudno)
- zakup nowego
- zakup używanego...
oczywiście obstawiam najbardziej zakup nowego ponieważ to są hamulce=bezpieczeństwo...

Jakbyś miał zacięcie sportowe, w sensie szykował sie Misiolotem na siakiś rajdzik lub coś takiego, można by było go wypierdaczyć całkowicie - bardzo ładnie wtedy lewa noga chwyta :lol: , lub tez założyć korektor trzy-stopniowy regulowany (od środka) - ale to już inna bajka

Reasumując - nie baw sie w żadne druciarstwo, przemyśl i zrób tak abys był pewien, że jak przyjdzie co do czego to będziesz miał czym skutecznie zahamowac ...

Dodam na koniec jeszcze jedno, wywalając go całkowicie, będziesz miał efekt bardzo niekorzystny przy normalnym użytkowaniu... przy ostrym hamowaniu tyłek autka będzie Cie chciał wyprzedzić :lol: :roll:

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-11-2005, 14:48   

W moim korektorze hamowania z tyłu urwala sie taka linka, polaczona z belka. Jest to tzw. LSPV system (Lancer Kombii '97), w zaleznosci od zaladowania auta, hamulce tylnie hamuja mocniej lub slabiej. Dorobiłem nową linkę i nowe mocowania, ale powiem tak, ponieważ jest to pod podwoziem i jest narażone na działanie wody i innej chemii, mechanik bal sie to ruszyc, bo wiadomo dlaczego (latwo mozna to uszkodzic). Przy odkrecaniu nawet sruba sie ukrecila, a calosc byla niezle skorodowana.

Wiec mysle, ze aby wymontowac cos takiego uzywanego z innego auta, moze to byc nie lada problem, a poza tym tez nie wiadomo jak bedzie dzialalo.
Proponuje zakup nowego korektora, bo jak ROMEL napisal, sa to hamulce, a to daje bezpieczenstwo.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2005, 20:53   

Ja nie licze na 100% wspolprace z korekotrem np. do colta 1.5 (c52?), np. moge go ustawic na slabe hamowanie zeby mnie tylko tyl nie wyprzedzal, sadze ze byle jaki korektor bedzie lepszy od zadnego.. a teraz mi jedna strona slabiej hamuje bo jest przytkany. Wiec chyba sie bede bawil w drut bo nowy kosztuje 560zl niby np. para amorow tyle kosztuje ale ja juz za duzo wrzucilem w to autko..
Wiec tak prosze jakby ktos mial podrzucic rysunek jak wyglada korektor w c52? np. z serwisowki
Dodam ze malo jezdze i raczej powoli.. :) a moj brat troche szybciej

edit: Swoja droga Mitsu moglo by dbac o bezpieczenstwo i taniej sprzedawac to proste, aczkowliek precyzyjne urzadzenie

Do Jackiego: prowadzisz serwis moze u ciebie jest taniej???
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-12-2006, 17:39   

ile moze kosztowac nowy korektor hamowania i gdzie mozna go kupic, szukam takowego do hamulcow dwutloczkowych z galanta dynamic 4
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 05-12-2006, 22:18   

piorek, mozesz go wymontowac tak robia czesto mechanicy lepiej go odlaczyc zbocznikowac niz ryzykowac takie zachowanie na drodze . Jak go wymontujesz to go sprobuj go rozebrac jak sie da to narysuj i zwymiaruj to ci pomoge dobrac uszczelniacze . mnie jedynie pekl kiedys przewod wchodzacy do korektora /wymienilem wszystkie przewody hamulcowe na miedziane, koncowki sa identyczne jak w zuku nysie/ nieznam jego konstrukcji wewnetrznej ale podejzewam ze tloczek-suwak jest uszczelniony oringami a to sa groszowe sprawy ale jak sie okaze ze to uszczelniacze takie jak w cylinderkach to tez mozna dobrac
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.