MITSUBISHI COLT. Problem z elektroniką. POMOCY! |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2006, 20:20
|
|
|
drogi Krzyzaku jestem niesamowicie wdzieczny za Twoja pomoc ale przyznam ze wstydem ze do tej pory ani razu nieodczytalem bledow w moim ECU
w sprawach komputera swoiego auta jestem zupelnym laikem
jedno co udalo mi sie zrobic(cale szczescie ze w pore) to znalezc komputer , wyjac go i ztwierdzic ze kondensatory sa jak najszybciej do wymiany
[ Dodano: 03-12-2006, 20:23 ]
z tego co zaowazylem to umnie sa dwa kondensatory
jakie sa to kondensatory?
[ Dodano: 03-12-2006, 21:01 ]
ostatnio wymienilem popychacze teraz ECU normalnie koszmar |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-12-2006, 12:40
|
|
|
Łukasz W napisał/a: | [ Dodano: 03-12-2006, 20:23 ]
z tego co zaowazylem to umnie sa dwa kondensatory
jakie sa to kondensatory? |
nie mam pojęcia - nigdy nie rozbierałem ECU od tego silnika |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 16:23
|
|
|
Zrób dokładne zdjęcia tych konesatorów, albo napisz wszystko co na nich pisze, to spróbujemy pomóc
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 23:38
|
|
|
wiem ze wpisalem sie w czyjis post ale problem jest juz rozwiazany
wczoraj spisalem parametry 4 kondensatorow ze strony Krzyzaka i dzis kupilem identyczne (kosztowaly 90gr ), wykrecilem komputer i dalem go koledze z pracy (lubuje sie w elektronice) ,przylutowanie niesprawilo mu wielkiego problemu MOJ KOMPUTER MA JUZ 3 NOWE KONDENSATORY!!! bo w komputerze do CAO 1.8 GTi sa potrzebne 3 : jeden 47uF/50V , 100uF/16V i 22uF/50V
ten 100uF ktory wydawal sie ok wylal od spodu i kwas wyzarl kawalek sciezki (naszczescie udalo sie to odratowac) mogla byc to przyczyna moich zanikajacych obrotow mysle
troche szalalem juz dzis miśkiem po miescie i jest wszystko ok , mam nadzieje ze bedzie tak dajej
wiem ze moglo nie wiele brakowac i komputer nadawalby sie tylko do wyrzucenia wiec DZIEKUJE WAM BARDZO ZA POMOC JESTEM BARDZO WDZIECZNY
dobrze ze jestescie |
|
|
|
 |
milon72 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 17:38
|
|
|
Witam~!
Wsadziłem komputerek po renowacji, autko działa tylko że coś mi tam pstrykało przez chwilkę ( ale tylko raz coś takiego jak na razie się zdarzyło ) i czasami coś tam z obrotami się pieprzy, tzn. wskazówka od obrotomierza zajeszybko przeskakuje z 1000 obrotów na 1500. Ale po jakiejś chwili wszystko wraca do normy. Mam jeszcze ciśnienie bo w drodze nie wiara czy znowu nie zrobi prryyyy. Ale na razie jeździ.
Pozdrawiam wszystkich!
|
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 23:02
|
|
|
znow sie podepne,
odnosnie przeskakiwania obrotow, czy czujesz ze silnik zmienia obroty czy tylko wskazowka obrotomierza tak lata? (u mnie tez tak jest )
u mnie dzieje sie tak ze raczej silnik nie zmienia obrotow to wskazowka czasem szaleje albo jakby chciala troche oszukac, zanizyc CO TO JEST? (wczesniej tzn przed zima tak nie bylo)
czy ktos moze zna odpowiedz na to pytanie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2006, 08:07
|
|
|
Łukasz W napisał/a: | znow sie podepne,
odnosnie przeskakiwania obrotow, czy czujesz ze silnik zmienia obroty czy tylko wskazowka obrotomierza tak lata? (u mnie tez tak jest )
u mnie dzieje sie tak ze raczej silnik nie zmienia obrotow to wskazowka czasem szaleje albo jakby chciala troche oszukac, zanizyc CO TO JEST? (wczesniej tzn przed zima tak nie bylo)
czy ktos moze zna odpowiedz na to pytanie |
obrotomierzem steruje ECU (na podstawie impulsów z TDC1 - czujnika wału)
naprawiałem już ECU, które miało przeżartą ścieżkę przy kondziorze 47uF i efekt taki, że po kluczyku na ON obroty jechały na max. i po chwili spadały na 0
więc dalej bym w ECU szukał; silnik oczywiście nie odpalał |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2006, 09:00
|
|
|
wiec musze dac znajomemu aby sprawdzil przejscie wszystkich sciezek,
jezeli zaniedbam ta usterke to moze to prowadzic do jakis komplikacji? przeciez tak jest ze wskazowka sobie tam warjuje a silnik raczej pracuje rowno |
|
|
|
 |
milon72 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2006, 20:03
|
|
|
silnik obrotów nie zmienia, tylko ta wskazówka tak sobie przeskakiwała. Ale teraz puki co jest o.k. Za to inna sprawa mi się urodziła: ma ktoś schemat elektryki od Colta? |
|
|
|
 |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 18:35
|
|
|
Witam!!
Dopisze sie do tematu bo jak milon72, tez juz mam dosc i powoli wymiekam.
opis: Jade sobie trasa ok 110km/h i nagle stracilem moc i auto zgaslo, deplem na gaz zapalilo jeszcze na 3sek (resztki paliwa) i znow zgaslo. KONIEC. Tel do taty i fiesta sciaga colta... Pod domem sprawdzam ecu. Pokazuje blad 14. Kupilem spray wyczyscilem przepustnice. Reset ecu. Odpalam i ... silnik kreci ale nie zaskakuje. Znow patrze w bledy ecu. Blad 22. Wczoraj wyciagnalem aku (musialem naladowac) dzis go podlaczam i tak z czystej ciekawosci patrze w ecu co pokaze.. blad 14.. Pokrecilem silnikiem i teraz pokazuje blad 14 i 22 na raz. Dodam ze ecu witalo 4 dni temu elektryka i ma nowe kondensatorki. Wiem co oznacza blad 22 tylko niech ktos mi powie gdzie (jak juz wiem:P)DOKLADNIE mam sprawdzic ten czujnik w colcie 1.5 '89 ??
Prosze o pomoc bo bez auto to jak bez reki |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 16-12-2006, 21:23
|
|
|
Mam nadzieje ze Ci pomoge w poniedzialek jestem na etapie opisu tej - podobnej usterki w silniku 4 g 15 v8
90 r. /jutro odpalam w niedziele opis moich bijow to lancer-ogolny- hodowanie usterki
[ Dodano: 17-12-2006, 18:59 ]
nie odpalilem za zimno 0-2 stopni i deszcz ok srody czwartku |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2006, 10:56
|
|
|
wojmi1 jak przeczytasz tego posta to odezwij sie do mnie na GG:3536668. Potrzebuje pomocy bo sam tego nie zrobie |
|
|
|
 |
Kubot
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GLX 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 48 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2012, 19:12
|
|
|
Witam.
Mam mały problem z moim coltem. Sprawa dotyczy odpalania... czasami colcik nie odpala na wszystkie gary dławi się i dusi czasem potrafi zgasnąć ale zwykle po chwili wraca wszystko do normy i jest już wszystko ok. Mam z tym problem praktycznie od początku posiadania colta czyli około 4 lat problem się nasila jesienią i zima przy wyższej wilgotności powietrza.jak jest sucho to jest wszystko ok. Kable i świece wymieniam praktycznie co roku w zeszłym roku wy,mieniłem kopułkę.Po wymianie problem ustaje na jakiś czas ale potem zawsze wraca. Miał ktoś podobny problem i go rozwiązał albo ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-12-2012, 22:44
|
|
|
Zmierzyć kompresje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|