 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 94 z zabitym silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
BlachaL200
Nowy Forumowicz
Auto: L200 -94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 06-11-2011, 13:17 L200 94 z zabitym silnikiem
|
|
|
Witam serdecznie.
Od niedawna jestem właścicielem pojazdu Mitsubishi L200 rocznik 1994 z zabitym silnikiem 2,5td, z racji tego że silnik i tak muszę wymienić (nie mam szans go naprawić a przynajmniej jest to nieopłacalne), czeka mnie przekładka i tu moje pytanie czy:
# skrzyna z L200 2,5td -94 podejdzie do silnika 2,8 diesla z Pajero II?
# jest jakaś znacząca różnica pomiędzy żywotnością silnika diesla 2,5 a 2,8 (poprostu który się częściej psuje)?
# czy jest sens się z tym pobawić
Ogólnie mam za sobą jakieś tam przejścia jeśli chodzi o grzebanie w terenówkach po ojcowskiim Pajero I 3,0 ale moje L200 wymaga dość sporo pracy którą mam zamiar ogarnąć w najbliższym czasie, chodzi mi tylko o to czy zostać przy fabryce czy się troche pobawić.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-11-2011, 14:34 Re: L200 94 z zabitym silnikiem
|
|
|
BlachaL200 napisał/a: | # skrzyna z L200 2,5td -94 podejdzie do silnika 2,8 diesla z Pajero II? |
nie podejdzie.
BlachaL200 napisał/a: | # jest jakaś znacząca różnica pomiędzy żywotnością silnika diesla 2,5 a 2,8 (poprostu który się częściej psuje)? |
wszystko zależy od użytkownika. Choć dla mnie lepszy jest 2,8 td
BlachaL200 napisał/a: | # czy jest sens się z tym pobawić
Pozdrawiam |
nie ma.
Był 2,5 td szukaj takiego samego. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
BlachaL200
Nowy Forumowicz
Auto: L200 -94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 5 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 12-11-2011, 12:58
|
|
|
No to szukam 2,5 td, ten silnk chyba dość długo był montowany do różnych modeli Mitsu i nie tylko. Ostatnio znalazłem ogłoszenie silnika z Galoppera że silnik pasuje do l200/Pajero choć jego oznaczenie jest zupełnie inne D4BF.
Były jakieś istotne zmiany silnika 4d56 z biegiem lat? Auto mam 94 ale młodszy silnik np. z 99 będzie teoretycznie w lepszej kondycji. Na co uważać?
No i ostatnia kwestia to błotniki przednie, moje przerdzewiały gdzie kupić? Szukałem na aukcjach ale mało jest blach do pierwszej generacji |
|
|
|
 |
|
|