Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TURBO do CAO 1.3 Czy warto??
Autor Wiadomość
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2006, 13:48   

Lena napisał/a:
rzeczywiscie, nalezy zmienic hamulce i zawieszenie, ale jezeli nie mam tyle kasy to mozna z hamulcami zaczekac na przyplyw gotowki, wkoncu jak mam silnik 1.3 i jezdze max 140, to tak samo moge z 1.8 trzymac max 140,


mozesz tez zawsze poczekac ze swapem az dozbierasz pieniadze.
moje zdanie jest takie , najpierw hamulce i zawieszenie, a pozniej podnoszenie mocy, albo wszystko na raz.
nigdy pierwsze podnoszenie mocy, a pozniej zastanawianie sie nad hamulcami i zawieszeniem.

nie uwierze ze nie wykorzystasz choc raz potencjalu silnika(ten jeden raz moze byc za duzo) i zabraknie ci hamulca albo zawieszenia w zakrecie.

Lena napisał/a:
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM

plug&play odnosi sie do CAO czy CJO??


to byla lista do ca0
ale do cj0 pasuje:
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM obrocony o 180stp silnik z mirage (colt) cyborg
6G12 DOHC 2.0 V6 170-180KM silnik z fto
6G12 DOHC MIVEC 2.0 V6 200KM silnik z fto
4G93 DOHC 1.8 140KM z carismy msx
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-12-2006, 13:52   

wlasnie co do zawieszenia i hamulcow mam to samo zdanie, ze nie koniecznie trzeba wykorzystywac max predkosc, ktora nawet w zwyklym 1.6 mala nie jest.

A porownujac mase 1.6 a 1.8 nie jest wielka roznica.

a plug&play dotyczy chyba jednak CAO, bo CJO ma odwrocony silnik o 180stopni wiec to robi maly problem.

No nic, najpierw "stuninguje" troche mojego CAO optycznie, jakies audio itd, a potem jak kasa pozwoli zajme sie zmiana silnika :)

pozdr.

:Lena jak juz cos zrobisz to pochwal sie efektami :)

[ Dodano: 10-12-2006, 13:55 ]
ok, pisalismy rownoczesnie posta.

co do zawieszenia to chyba jednak masz racje, lepiej dobrze trzymac sie w zakretach, ale co do predkosci max, to mimo wszystko wydaje mi sie ze gdy zmieniamy silnik po to zeby do setki miec nie 10 a 8 sekund (przykladowo) to az takiego znaczenia nie maja.

Oczywiscie zalezy ile taka zmiana hamulcow ma kosztowac, jak stosunkowo nie duzo, to nie ma co oszczedzac.
 
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2006, 17:05   

ech pochwale sie, pochwale, ale nie wczesniej jak w wakacje... to narazie sa marzenia, na ktore teraz zbieram wiedze i kase :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.