 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z chłodnicą - uszczelka? |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2011, 07:09
|
|
|
Kibloo napisał/a: | poproś Zbyszka, coby ci dobry silnik znalazł z jakiegoś rozbitka z niedużym przebiegiem, bo jeśli nie to czarno to widzę...
pozwodzenia |
A u nas stoją dwa bardzo fajne silniczki, 28 i 48 tys. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Geo
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero'93 Long/ l200 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 10-03-2011, 19:41
|
|
|
Auto juz po remoncie. Zaplacilem jak za zboże, bo oprócz uszczelki i regeneracji glowicy doszła wymiana pompy wody, paski rozrządu z bloczkami. (skoro poprzedni właściciel wpakował mnie na minę w postaci uszczelki z kartonu to nie było co wierzyć w zapewnienia, że zmieniał rozrząd). Części drogie bo oryginalne. Mam nadzieję, że teraz trochę pojeżdzę bezproblemowo.
Co do warsztatu w Trasku - mieszane uczucia. Jak ktoś ma zapas gotówki i mu się nie spieszy to jest to warsztat dla niego. Naliczyli mi od cholery roboczogodzin, uzasadniając tym że "takiego skomplikowanego modelu jeszcze nigdy wczesniej nie rozbierali" (warsztat specjalizujący się w terenówkach!?). Na koniec nieprzyjemny incydent, podczas naprawy, która trwała miesiąc... pojawiło się widoczne wgniecenie na dachu wielkości pięści. Auto stało u nich generalnie pod chmurką, był to też okres kilkudniowych silnych wichur. Niestety nie byłem w stanie udowodnić że stalo się to u nich, stwierdzili że w pobliżu nie ma drzew i nie ma możliwości żeby coś uderzyło w dach. Ja jednak wiem swoje, przed oddaniem do warsztatu wgniecenia nie bylo (koszt naprawy ok 800zl). Tyle zwierzeń z mojej strony, mam nadzieję ze teraz bedę się tylko cieszył z jazdy elką. |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-03-2011, 10:31
|
|
|
Tak jak mówiłem wcześniej, lepiej było lawetę od Zbyszka wziąć, bo nie sztuka specjalizować się w "terenówkach" sztuka to znać dobrze silniki Mitsubishi, a zapewniam cię, że to technologia "kosmiczna" w porównaniu z np. silnikiem LR, stąd zdziwienie panów od Traska w czasie naprawy twojego silnika.
U Zbyszka cała zabawa trwałaby kilka dni i bez "niespodzianek"
ale to już na przyszłość albo na przeglądy okresowe.
pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
Geo
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero'93 Long/ l200 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 17-03-2011, 19:28
|
|
|
No coz, mądry po szkodzie. Na przyszlosc bede pamietal o Zbyszku. |
|
|
|
 |
rademenes
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 '99 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 18 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22-11-2011, 13:11
|
|
|
Podłączę się pod temat z moja sytuacja:
Dziś rano, gdy wyjechałem moją Elką to zauważyłem, że po przejechaniu paru kilometrów, nie grzeje mi w kabinie. Natomiast wskazówka temperatury była już jedną kreską przed czerwonym. Zjechałem na pobocze, i maska w górę. Zauważyłem, że przy zbiorniczku wyrównawczym jest mokro, płynu jest pod korek i jakieś bąbelki widać w zbiorniczku. Na węch nie poczułem, aby to były spaliny. Sprawdziłem bagnet od oleju, olej jest - śladów płynu brak. Sprawdziłem płyn -śladów oleju brak.
silnik ostygł, wróciłem do domu. Dodam, że silnik pracuje równo tak jak zawsze, bez dodatkowych niepokojących dźwięków.
Po przeczytaniu wszystkich sugestii w tym temacie to na uszczelkę mi to nie wygląda. Co jeszcze może być przyczyną takiej sytuacji? Dodam, że wczoraj zrobiłem nią jakieś 300 km i wszystko było w porządku! |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-11-2011, 14:11
|
|
|
rademenes napisał/a: | Podłączę się pod temat z moja sytuacja:
Dziś rano, gdy wyjechałem moją Elką to zauważyłem, że po przejechaniu paru kilometrów, nie grzeje mi w kabinie. Natomiast wskazówka temperatury była już jedną kreską przed czerwonym. Zjechałem na pobocze, i maska w górę. Zauważyłem, że przy zbiorniczku wyrównawczym jest mokro, płynu jest pod korek i jakieś bąbelki widać w zbiorniczku. Na węch nie poczułem, aby to były spaliny. Sprawdziłem bagnet od oleju, olej jest - śladów płynu brak. Sprawdziłem płyn -śladów oleju brak.
silnik ostygł, wróciłem do domu. Dodam, że silnik pracuje równo tak jak zawsze, bez dodatkowych niepokojących dźwięków.
Po przeczytaniu wszystkich sugestii w tym temacie to na uszczelkę mi to nie wygląda. Co jeszcze może być przyczyną takiej sytuacji? Dodam, że wczoraj zrobiłem nią jakieś 300 km i wszystko było w porządku! |
Termostat. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
rademenes
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 '99 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 18 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22-11-2011, 15:06
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: |
Termostat. |
Dziękuję |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-11-2011, 12:47
|
|
|
rademenes napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a:
Termostat.
Dziękuję |
A ja będe bardziej czarnowidzący - uszczelka pod głowicą. Odkręć na zimno korek od chłodnicy i obejrzyj jak wygląda wewnętrzna powierzchnia uszczelniająca korek. Jak są już wżery a raczej wytopienia to głowica z silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Geo
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero'93 Long/ l200 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 25-11-2011, 21:13
|
|
|
Oby to byl tylko termostat. U mnie poczatkowo tez byly podobne objawy, tj. brak grzania, gotujacy sie płyn w chlodnicy. Zdarzylo sie to raz, potem byl spokoj na 2 tyg. Po 2 tyg znowu to samo, coraz czesciej, az ostatecznie padla uszczelka. W razie czego polecam warsztat Zbyszka... |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 25-11-2011, 21:56
|
|
|
Potwierdzam to samo co Tomek. |
|
|
|
 |
malecki
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 7 Skąd: krakow
|
Wysłany: 13-12-2012, 11:12
|
|
|
witam wszystkich
pojawil mi sie ten sam problem czy ktos w okolicy Krakowa podejmie sie wymiany uszczelki ???
prosze o kontakt
dodam jeszcze ze wczoraj zostal wymieniony termostat i dalej to samo jak jade pomalutku to oki ale jak szybciej kolo 100 wtedy temperatura rosniedo przedostatniej kreski plyn musze co chwile dolewac i jak zapale rano to leca bombelki w zbiorniczku |
Ostatnio zmieniony przez malecki 13-12-2012, 11:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-12-2012, 11:55
|
|
|
malecki napisał/a: | czy ktos w okolicy Krakowa podejmie sie wymiany uszczelki ??? | W okolicy Krakowa to Pan Leszek tel podam Ci na PW. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|
|