Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z chłodnicą - uszczelka?
Autor Wiadomość
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-02-2011, 07:09   

Kibloo napisał/a:
poproś Zbyszka, coby ci dobry silnik znalazł z jakiegoś rozbitka z niedużym przebiegiem, bo jeśli nie to czarno to widzę...

pozwodzenia

A u nas stoją dwa bardzo fajne silniczki, 28 i 48 tys.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Geo 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero'93 Long/ l200 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: Gdansk
Wysłany: 10-03-2011, 19:41   

Auto juz po remoncie. Zaplacilem jak za zboże, bo oprócz uszczelki i regeneracji glowicy doszła wymiana pompy wody, paski rozrządu z bloczkami. (skoro poprzedni właściciel wpakował mnie na minę w postaci uszczelki z kartonu to nie było co wierzyć w zapewnienia, że zmieniał rozrząd). Części drogie bo oryginalne. Mam nadzieję, że teraz trochę pojeżdzę bezproblemowo.
Co do warsztatu w Trasku - mieszane uczucia. Jak ktoś ma zapas gotówki i mu się nie spieszy to jest to warsztat dla niego. Naliczyli mi od cholery roboczogodzin, uzasadniając tym że "takiego skomplikowanego modelu jeszcze nigdy wczesniej nie rozbierali" (warsztat specjalizujący się w terenówkach!?). Na koniec nieprzyjemny incydent, podczas naprawy, która trwała miesiąc... pojawiło się widoczne wgniecenie na dachu wielkości pięści. Auto stało u nich generalnie pod chmurką, był to też okres kilkudniowych silnych wichur. Niestety nie byłem w stanie udowodnić że stalo się to u nich, stwierdzili że w pobliżu nie ma drzew i nie ma możliwości żeby coś uderzyło w dach. Ja jednak wiem swoje, przed oddaniem do warsztatu wgniecenia nie bylo (koszt naprawy ok 800zl). Tyle zwierzeń z mojej strony, mam nadzieję ze teraz bedę się tylko cieszył z jazdy elką.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-03-2011, 10:31   

Tak jak mówiłem wcześniej, lepiej było lawetę od Zbyszka wziąć, bo nie sztuka specjalizować się w "terenówkach" sztuka to znać dobrze silniki Mitsubishi, a zapewniam cię, że to technologia "kosmiczna" w porównaniu z np. silnikiem LR, stąd zdziwienie panów od Traska w czasie naprawy twojego silnika.

U Zbyszka cała zabawa trwałaby kilka dni i bez "niespodzianek"

ale to już na przyszłość albo na przeglądy okresowe.

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Geo 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero'93 Long/ l200 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: Gdansk
Wysłany: 17-03-2011, 19:28   

No coz, mądry po szkodzie. Na przyszlosc bede pamietal o Zbyszku.
 
 
rademenes 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 '99 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-11-2011, 13:11   

Podłączę się pod temat z moja sytuacja:
Dziś rano, gdy wyjechałem moją Elką to zauważyłem, że po przejechaniu paru kilometrów, nie grzeje mi w kabinie. Natomiast wskazówka temperatury była już jedną kreską przed czerwonym. Zjechałem na pobocze, i maska w górę. Zauważyłem, że przy zbiorniczku wyrównawczym jest mokro, płynu jest pod korek i jakieś bąbelki widać w zbiorniczku. Na węch nie poczułem, aby to były spaliny. Sprawdziłem bagnet od oleju, olej jest - śladów płynu brak. Sprawdziłem płyn -śladów oleju brak.
silnik ostygł, wróciłem do domu. Dodam, że silnik pracuje równo tak jak zawsze, bez dodatkowych niepokojących dźwięków.
Po przeczytaniu wszystkich sugestii w tym temacie to na uszczelkę mi to nie wygląda. Co jeszcze może być przyczyną takiej sytuacji? Dodam, że wczoraj zrobiłem nią jakieś 300 km i wszystko było w porządku!
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-11-2011, 14:11   

rademenes napisał/a:
Podłączę się pod temat z moja sytuacja:
Dziś rano, gdy wyjechałem moją Elką to zauważyłem, że po przejechaniu paru kilometrów, nie grzeje mi w kabinie. Natomiast wskazówka temperatury była już jedną kreską przed czerwonym. Zjechałem na pobocze, i maska w górę. Zauważyłem, że przy zbiorniczku wyrównawczym jest mokro, płynu jest pod korek i jakieś bąbelki widać w zbiorniczku. Na węch nie poczułem, aby to były spaliny. Sprawdziłem bagnet od oleju, olej jest - śladów płynu brak. Sprawdziłem płyn -śladów oleju brak.
silnik ostygł, wróciłem do domu. Dodam, że silnik pracuje równo tak jak zawsze, bez dodatkowych niepokojących dźwięków.
Po przeczytaniu wszystkich sugestii w tym temacie to na uszczelkę mi to nie wygląda. Co jeszcze może być przyczyną takiej sytuacji? Dodam, że wczoraj zrobiłem nią jakieś 300 km i wszystko było w porządku!

Termostat.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rademenes 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 '99 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-11-2011, 15:06   

zbyszekm2 napisał/a:

Termostat.

Dziękuję :)
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2011, 12:47   

rademenes napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:

Termostat.

Dziękuję

A ja będe bardziej czarnowidzący - uszczelka pod głowicą. Odkręć na zimno korek od chłodnicy i obejrzyj jak wygląda wewnętrzna powierzchnia uszczelniająca korek. Jak są już wżery a raczej wytopienia to głowica z silnika.
_________________

 
 
Geo 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero'93 Long/ l200 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: Gdansk
Wysłany: 25-11-2011, 21:13   

Oby to byl tylko termostat. U mnie poczatkowo tez byly podobne objawy, tj. brak grzania, gotujacy sie płyn w chlodnicy. Zdarzylo sie to raz, potem byl spokoj na 2 tyg. Po 2 tyg znowu to samo, coraz czesciej, az ostatecznie padla uszczelka. W razie czego polecam warsztat Zbyszka...
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 25-11-2011, 21:56   

Potwierdzam to samo co Tomek.
 
 
malecki 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 7
Skąd: krakow
Wysłany: 13-12-2012, 11:12   

witam wszystkich
pojawil mi sie ten sam problem czy ktos w okolicy Krakowa podejmie sie wymiany uszczelki ???
prosze o kontakt

dodam jeszcze ze wczoraj zostal wymieniony termostat i dalej to samo jak jade pomalutku to oki ale jak szybciej kolo 100 wtedy temperatura rosniedo przedostatniej kreski plyn musze co chwile dolewac i jak zapale rano to leca bombelki w zbiorniczku
Ostatnio zmieniony przez malecki 13-12-2012, 11:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 13-12-2012, 11:55   

malecki napisał/a:
czy ktos w okolicy Krakowa podejmie sie wymiany uszczelki ???
W okolicy Krakowa to Pan Leszek tel podam Ci na PW.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.