problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
radunio
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: rypin
|
Wysłany: 08-11-2011, 21:36 problem z odpalaniem
|
|
|
wita mam problem z moim lancerkiem a mianowicie nie chce palić jak jest zimny silnik po rozgrzaniu problem znika pali na dotyk czy to może być wina jakiegoś zaworka paliwa??? |
|
|
|
 |
r@f@l
Mitsumaniak

Auto: Lancer C62A 1,5 GLXi
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 209 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: 08-11-2011, 23:13
|
|
|
to nie jest wina jakiejś jednej "pierdoły". wiele rzeczy może się na to składać. poszukaj na forum temat już był wałkowany wiele razy i może coś znajdziesz |
_________________ Colt C50 1,5 GLXi Aut. 1991r - siostry ( możliwość spotkania we Wrocławiu )
Golf 3 1,4 1995r - ojca
Lancer C62A 1,5 GLXi 1991r -mój
Mercedes Benz W140 S350td 1993 - mój
 |
|
|
|
 |
kangi26
Nowy Forumowicz kangi26
Auto: Lancer sedan 1.8 D 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 09-11-2011, 00:06
|
|
|
r@f@l napisał/a: | to nie jest wina jakiejś jednej "pierdoły". wiele rzeczy może się na to składać. poszukaj na forum temat już był wałkowany wiele razy i może coś znajdziesz |
Benzyna czy diesel? |
_________________ kangi26 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-11-2011, 06:12
|
|
|
czujnik temperatury silnika - tak na pierwszy rzut |
|
|
|
 |
radunio
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: rypin
|
Wysłany: 10-11-2011, 21:36
|
|
|
mały szczegół chodzi o silnik bęzynowy 1,8 16v gti |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-11-2011, 21:52
|
|
|
radunio napisał/a: | silnik bęzynowy | chyba benzynowy - spoko - też ma ten czujnik |
|
|
|
 |
radunio
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: rypin
|
Wysłany: 10-11-2011, 22:04
|
|
|
GDZIE DOKŁADNIE SIĘ ZNAJDUJE TEN CHOLERNY CZUJNIK??? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-11-2011, 13:12
|
|
|
pewnie w okolicy termostatu - i proszę ochłoń, zanim coś napiszesz
dałbyś zdjęcie silnika, byłoby łatwiej
najpierw warto go pomierzyć, żeby nie wydawać kasy na darmo
jakbym nie chciał pomóc, to bym ten temat olał... |
|
|
|
 |
radunio
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: rypin
|
Wysłany: 13-11-2011, 17:45
|
|
|
oto mój silnik tam przy termostacie znalazłem trzy jakieś czujniki który to bedzie? ]http://w206.wrzuta.pl/obraz/226DG6ahDJD/s4010165_silnik[/URL]
[ Dodano: 13-11-2011, 18:33 ]
sorki za moje wyrażenie wcześniej ale ostatnio doprowadza mnie do szału ten samochód jak nie skrzynia to sprzęgło jak nie sprzęgło to palić nie chce |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2011, 21:15
|
|
|
coś link nie bagnla
posłuchaj - masz pewnie 2 czujniki przytermostacie - jeden na zegary, drugi do komputera wtrysku
ten drugi ma wtyczkę na 2 styki - jak zdejmiesz, to będą miały kształt litery T - zobacz na mojej WWW - jest zdjęcie tego czujnika
i dość często on pada, więc od niego bym zaczął - zmierz go omomierzem na zimno
niestety na fotce go nie widzę - pewnie wąż chłodnicy go zasłania |
|
|
|
 |
radunio
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: rypin
|
Wysłany: 21-11-2011, 18:40
|
|
|
czujnik wymieniony poprawa jest ale nie do końca kontolka od komputera się teraz nie świeci ale problem z odpaleniem nadal jest co prawda teraz szybciej go uruchomie ale też nie było strasznego mrozu masz jeszcze jakiś pomysł? aha jeszcze jedno czy to jest normalne że jak przy niskim stanie bęzyny w baku na zakrętach gaśnie? może pompka paliwa umiera? |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:05
|
|
|
Pompa albo masz przypchany filtr paliwa. Ktoś na forum miał chyba podobną przypadłość... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:53
|
|
|
radunio napisał/a: | czy to jest normalne że jak przy niskim stanie bęzyny w baku na zakrętach gaśnie? | Tak. |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2011, 23:03
|
|
|
Zależy jak mało jest paliwa...zakładam że więcej niż kieliszek. Raczej nie powinien gasnąć, ale jak widać różne są opinie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-11-2011, 13:34
|
|
|
Zielu175 napisał/a: | Raczej nie powinien gasnąć, ale jak widać różne są opinie | Gaśnie. |
|
|
|
 |
|