Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Adaptacja przepustnicy
Autor Wiadomość
oleg 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi space wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: moskwa
Wysłany: 20-11-2011, 21:44   Adaptacja przepustnicy

Adaptacja przepustnicy po resecie ECU, czyszczeniu ( dla silnika GLXi, 2,0. 16v)?
Czytam na forum że jest taka procedura po czyszczeniu lecz dla silnika GDI, czy GLXa jest inna?Czyściłem przepustnicę i silniczek krokowy faktycznie dłuższą chwile po odpaleniu silnik krokowy wydawał dziwne dźwięki. Może czegoś nie zrobiłem. Jeśli nie sprawi kłopotu proszę o pomoc.
DZIĘKI
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-11-2011, 12:35   

oleg, z czym konkretnie masz problem?
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
oleg 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi space wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: moskwa
Wysłany: 22-11-2011, 19:34   

Witaj
Gdybym miał zmieniać autko, to właśnie na takiego Gala jak ty nabyłeś ale jednak bardzo się przyzwyczaiłem do swojego Miska z napędem 4X4. U nas na Podkarpaciu, (szczególnie zimą) na naszych górkach pagórkach jest perfekcyjny.
A teraz do sedna. Po siedmiu latach eksploatacji mojego wagona (według papierów we Włoszech miał przede mną dwóch właścicieli) dopiero w lecie tego roku zaczęły się problemy z wolnymi obrotami, koledzy na forum pouczyli mnie w wielu sprawach, co poczyniłem. Jednak dalej dzieje się tak samo. Wczoraj spróbowałem przeprowadzić adaptację (jak dla silnika GDI) nic się nie zmieniło. Udało mi się dzisiaj zdobyć przepływomierz na podmianę, będę próbował. Gorzej jest ze znalezieniem silniczka krokowego w przepustnicy. Chciał bym zminimalizować wydatki metodą podmiany i znaleźć przyczynę (mam nadzieję). Przeczytaj porady dla mnie pod tytułem "sonda lambda"
Dzięki
Pozdrawiam
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-11-2011, 19:48   

oleg napisał/a:
Gorzej jest ze znalezieniem silniczka krokowego w przepustnicy.

Zrób jego zdjęcie. Może mam taki jak potrzebujesz na zbyciu ;)

Tutaj procedura nauki obrotów ;)
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690

Cytat:

Proszę o poradę w temacie czyszczenia silnika krokowego (w przepustnicy)
Czym się go czyści i czy się go smaruje?

Nie smaruje się krokowego. Wyjąć, ostrożnie wyczyścić i włożyć z powrotem.
Sprawdź multimetrem oporność na złączach krokowego (wartości podane na obrazku):
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
oleg 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi space wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: moskwa
Wysłany: 22-11-2011, 20:33   

Żeby zrobić zdjęcie musiał bym odkręcać przepustnice, ponieważ on jest umieszczony od strony wycieraczek i widać tylko podpięcie. Chyba że jutro spróbuję przy pomocy lusterka zrobić fotkę. Może według modelu i danych udało by się stwierdzić czy to jest to. Na wszelki wypadek podaję MSW N43W GLXi 2,0. 16V
Adaptację przeprowadzałem według innego wzorca, za ten dzięki
Cześć
(A tak ap ropo, czy wiesz gdzie można zdobyć albo od czego by pasowały podpory wału, bo szczególnie tylna mi się kończy serwis chce 500zł za sztukę)
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-11-2011, 20:54   

oleg, 5 minut roboty na wyjęcie krokowego ;)
Popuść objemy przewodu powietrza pomiędzy przepływką a przepustnicą i zdejmij.
Trzy śrubki na krokowym i już masz ją w ręku ;)
Potrzebuję foto żeby mieć pewność, że mam dokładnie taki jak potrzebujesz.
Poza tym łatwiej zmierzyć oporności na pinach jak wyjmiesz plus wyczyścisz :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
oleg 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi space wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: moskwa
Wysłany: 22-11-2011, 22:38   

Zrobiłem zdjęcia ale mam wrażenie że nie tego co było trzeba
Przypominam sobie, kiedy mechanik czyścił przepustnice i krok, to znalazł go gdzieś od dołu?
Nie wiem może jutro za dnia spróbuję zdjąć
Chyba mam problem z wysłaniem fotek!
Dzięki
Cześć
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-11-2011, 22:41   

_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
oleg 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi space wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: moskwa
Wysłany: 22-11-2011, 23:10   

Już czaj
Dzisiaj nie dam rady ale jutro postaram się jak najszybciej
Wrzuciłem parę fotek tylko nie to co trzeba, wiem!
Chyba mamy tą samą datę urodzin (16 sierpień?)



http://imageshack.us/phot...73/dsc2922.jpg/

[ Dodano: 23-11-2011, 11:06 ]


Witam
U mnie jednak jest inna sytuacja. Jeśli to zdjęcie nic ci nie da napisz.
Wieczorem z mechanikiem odkręcimy przepustnicę i wykręcimy kroka żeby zrobić fotkę. Podpięcie, wtyczka ma kontakty jednorzędowe, a u ciebie na fotce te trzy silniki mają dwurzędowe
Hej

[ Dodano: 24-11-2011, 18:16 ]
Witam
Dzisiaj spróbowałem podmienić przepływomierz i nic to ie dało. Czy masz jakiś pomysł względem silnika krokowego oprócz allegro ?
Cześć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.