 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ4A 1.6] W bezpośredniej konfrontacji z CA0 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 24-11-2011, 10:09
|
|
|
ja bym kupił CA0 a raczej CB0 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-11-2011, 10:29
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | ja bym kupił CA0 a raczej CB0 |
Ty byś kupił obydwa
Ale nie róbmy OT |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
invek.
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: Bridżston
|
Wysłany: 27-11-2011, 11:30
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Ja jak widze swojego CA0 to zawsze mi sie podoba jego szeroka dupka i wydaje mi sie taki "przysadzisty" w sensie szeroki i niski |
O tak, tu masz niezaprzeczalnie słuszność. Tyłeczka CA0 niejedna modelka światowej klasy może pozazdrościć, ale z drugiej strony przód CJ0 jest o niebo, ba, o dwa nieba, ładniejszy i bardziej agresywny. Co do charakterystyki silnika... Na początku w CA0 niezwykłą frajdą było kręcenie go ponad 5k obrotów - czułem się jak dzieciak dopiero co dostawszy 5zł na swojego ulubionego loda.
Jednakże po jakimś czasie jego wysokoobrotowa właściwość zaczynała być męcząca, bo jadąc w kilka osób, podróżowanie nie należało już do najwygodniejszych. Już zlecenie ze schodów było bardziej komfortowe.
Szczerze powiedziawszy, moc to nie wszystko, drugim ważnym czynnikiem jest przebieg momentu obrotowego przez całą skalę obrotów. Zawsze miałem odczucie, że autko z niżej osadzonym momentem sprawniej przyspiesza i "wsysa w fotel", niż autko z dużą mocą i niższym momentem wyżej osadzonym. Dla kontrastu często miałem okazję jeździć jako pasażer w Mondeo MK1 1.8 i byłem zaskoczony jak to dobrze się od dołu zbiera. W końcu moja ciekawość została rozwiązana na kresce - oczywiście Mondeo poległ sromotnie - co zaskoczeniem nie było, gdyż Fordzik po 5k rpm puchł jak Pudzian po 2 minutach walki. Podczas jazdy natomiast różnica nie jest aż tak odczuwalna.
Podsumowując, CJ0 ma bodaj ten sam moment co CA0, tyle, że przy mniejszej prędkości obrotowej, co ukazuje go w pozytywnym świetle na tle codziennego użytku i eksploatacji.
Chyba zaczynam się starzeć...
Oczywiście wszystko wnioskuję z Waszych odpowiedzi. Jak to naprawdę wygląda przekonam się jak sam się przejadę. |
|
|
|
 |
|
|