 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] nagar na świecach, i inne mniejsze sprawy |
Autor |
Wiadomość |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 21-11-2006, 09:53
|
|
|
Kontroluj olej, ta druga swieca ze zdjecia jasno wskazuje, ze bierze Ci go.
Czasami nic nie widac po bagnecie, zlejesz temat a nagle sie okazuje, ze masz minimum.
Patrz przed jazda i po (tylko samochod ma byc w poziomie, nie pod skosem). |
|
|
|
 |
artbiker [Usunięty]
|
Wysłany: 22-11-2006, 23:32
|
|
|
Co do powyższego to moim zdaniem wystarczy przed, po można sobie odpuścić bo i tak trzeba odczekać 10-15 minut aż olej spłynie do miski. Chyba że masz długie przestoje i plamy oleju pod samochodem.
Świece naprawdę nie wyglądają najlepiej (ja jeszcze takich nie widziałem). |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2006, 20:57
|
|
|
Jeśli chodzi o filtr paliwa to wygląda on identycznie jak oryginalny Nie jest drogi a warto go wymienić Tak na marginesie to na pudełku od mojego było napisane, iż jest od Toyoty Supry 3.0 |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 07:24
|
|
|
Byłem u mechanika z tymi świecami. I mówił że domyśla się co jest nie tak, ale dla pewności kazał mi zrobić badanie spalin aby dowiedzieć się jaka jest mieszanka.
Dał mi wskazówki aby poza standardowym pomiarem potrzymać miśka chwile na 2000obr, wtedy wykonać drugi pomiar i dowiedzieć się czy jest zubażanie mieszanki (powinno być).
I z wynikiem do niego.
Co wy na to? |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 08:07
|
|
|
Zobaczy wynik i zarzadzi wymiane sondy |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 10:29
|
|
|
kaeres napisał/a: | i zarzadzi wymiane sondy |
Z tego co wiem to nie jest to wina sondy. Bo jedynymi objawami są te czarniejące świece, ewentualnie mogę tu dodać, że podczas mocnego przyspieszania troszke szarpie, przerywa czasami. I tyle. Nie ma dymu, chodzi równo, spalanie w normie.
Byłem wczoraj w stacji diagnostycznej. Analizator akurat oddali do legalizacji więc chciałem chociaż sprawdzić wyprzedzenie zapłonu. A oni stwierdzili że misiek to wielopunkt i że nie zmierzą mi tego . Kicha! Czy to takie trudne? |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 10:55
|
|
|
swistak81 napisał/a: | więc chciałem chociaż sprawdzić wyprzedzenie zapłonu. A oni stwierdzili że misiek to wielopunkt i że nie zmierzą mi tego . Kicha! Czy to takie trudne? |
jak nie zmierza a lampa stroboskopowa i po mierzeniu chyba nie |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-12-2006, 10:59
|
|
|
swistak81 napisał/a: | Kicha! Czy to takie trudne? |
Strasznie
Trzeba podłączyć do masy "złącze ustawiania zapłonu" - taka zaślepiona wtyczka w komorze silnika na ściance grodziowej. I dalej normalnie lampą stroboskopową. |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 07:09
|
|
|
Czy to złącze to jest to obok zbiornika spryskiwacza, w miejscu gdzie maska "łączy" się z przednią szybą? jest tam coś na kablu z taką długą wtyczką, zaślepione.
Jakie uszczelnienia można wymienić przy okazji zmiany rozrządu?
uszczelniacz wałka rozrządu i przód wału, czy coś jeszcze? |
|
|
|
 |
|
|