Zasilanie pada po 2 dniach. Aku ok |
Autor |
Wiadomość |
mani4c
Forumowicz

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-11-2011, 10:37
|
|
|
darksunbeam napisał/a: | mam podobny problem--> pobór prądu w "spoczynku" dochodzi az do 120mA.....dużo! nie wiem od czego zacząć poszukiwania! Moje autko juz po dwóch dniach postoju wogle nie odpala! :/
Akumulator jest nowy - w tamtym roku wymianieny....alternator niby troche niedoładowywuje....ale taki pobór prądy przy bezruchu to dużo za dużo (nawet przy całkowicie sprawnym alternatorze. prawda? :> ) |
Sprawdź czy wyłącza Ci się faktycznie lampka ukryta w bagażniku. Odchyl tylny fotel i zobacz. A Colcie naprawdę nie ma co pobierać prądu, ponieważ wszystko się aktywuje w pozycji kluczyka I.
Co jest aktywne bez kluczyka:
- światła
- kierunki - ale tylko awaryjne
- podświetlenie kabiny
- podświetlenie bagażnika
- centralny zamek
I to naprawdę wszystko. |
_________________ Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-11-2011, 13:41
|
|
|
Jeśli klema lub któryś z przewodów dochodzących do klemy jest luźny może powodować "zwarcie" przez co np. może otwierać się c. zamek pobierając prąd lub inne urządzenie w aucie. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
Pafab
Forumowicz

Auto: Volvo 940 2,3 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 55 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 30-11-2011, 21:51
|
|
|
Koledzy fochmistrz1899 i darksunbeam - czy macie zainstalowane centralne zamki?
To też może być przyczyna rozładowywania aku.
Miałem taki przypadek w audi, siłownik zamka w lewych drzwiach padł ( a dokładnie mikrostyk w siłowniku) przez co siłownik po zatrzaśnięciu się nie rozłanczał i zżerał aku.
Usterka była trudna do wykrycia bo zdarzała się zupełnie przypadkowo. |
_________________ 98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen. --> zezłomowany
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany
60' Junak M10 + wózek --> śmiga
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-11-2011, 22:26
|
|
|
Podczas sprawdzania poboru prądu wyjmuj po kolei bezpieczniki, kiedy wyjmiesz odpowiedzialny za obwód który pobiera najwięcej, miernik to pokarze. W ten sposób wykluczysz większość instalacji. |
|
|
|
 |
darksunbeam
Nowy Forumowicz
Auto: CJ0 1,3 99r. 75KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 01-12-2011, 16:21
|
|
|
taki mam plan! w sobote wszystko sobie posprawdzam! napisze w poniedziałek o wynikach. Dzieki ogromne za wszystkie rady! Miłego weekendu!
[ Dodano: 05-12-2011, 14:54 ]
i wyjasniło sie! prąd kradł mi ZAMEK CENTRALNY!!! :/ Na szczescie bezpiecznik od zamka wyciagnełam jako pierwszy...więc sie nie narobiłam!
kradł mi 120mili Amper a teraz pobór wynosi ZERO
teraz pozostaje mi oddac do naprawy ten centralny zamek! (bo bez niego jak bez reki )
Wielkie dzieki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|