Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
14-10-2007, 23:26
Jak to jest w końcu z podmianą licznika
Autor Wiadomość
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 16-12-2010, 18:06   

No ja nestety zakupiłem licznik z obrotomierzem do colta 1,3 ale ten z obrotomierzem jest od wersji USA i nie działa tem. i benzyna , oraz inne kontrolki jak awaryjne akumulator i inne. Zostaje chyba tylko przerobienie go albo sprzedanie.
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 18-12-2010, 14:02   

jak masz gołego 1.3 na gaźniku to trzeba przerabiać na 99%, po prostu ścieżki są pozamieniane i odpowiadają za coś innego, wiem bo u siebie sam przerabiałem, trochę modzenia jest, ale wszystko do zrobienia :D
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 20-12-2010, 22:38   

Ja nie miałem żadnego problemu.
Kupiłem zegary (wersja europejska) nie wiem od którego modelu ale przypuszczam że 1,8 (licznik do 240km/h obrotomierz do 9000obr) założyłem i wszystko działa jak należy.
_________________
masa
 
 
gracz2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 10
Skąd: Mokrsko/Skomlin
Wysłany: 01-11-2011, 23:25   

Witam odświerzę temacik. Kupiłem zegary do swojego 1.3 od colta 1.5 i nie działa mi obrotomierz czy muszę coś przerabiać?? mam colta na gaźniku.
Wszyscy piszą że pasuje i działa p&p a u mnie jest inaczej. O co chodzi??
 
 
 
versus 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-11-2011, 17:50   

gracz2006 napisał/a:
Witam odświerzę temacik. Kupiłem zegary do swojego 1.3 od colta 1.5 i nie działa mi obrotomierz czy muszę coś przerabiać?? mam colta na gaźniku.
Wszyscy piszą że pasuje i działa p&p a u mnie jest inaczej. O co chodzi??


Witam. Kolego przerabiałem ten temat wczoraj jak włożyłem liczniki z obrotką, wskazówka ani drgnęła. Powodem w moim przypadku było brak wkręconych śrubek z tyłu w liczniku, są tam na ścieżce odpowiednio zaznaczone, Pisze przy nich Temp, Fuel itp. Wykręć ze starego licznika śrubki i wkręć do tego z obrotką w każde wolne miejsce i powinno działać.
 
 
 
gracz2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 10
Skąd: Mokrsko/Skomlin
Wysłany: 28-11-2011, 19:11   

właśnie poleciałem zadowolony do auta wyciągnąć zegary w domu na spokojnie je przejrzałem ale u mnie są wszystkie śrubki na miejscu.
Wykręciłem obrotek i jest tam przykręconych do niego 5 śrubek. nie wiem co jeszcze mam sprawdzić ale u mnie to nie jest przyczyną.
 
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 02-12-2011, 18:56   

Przy zegarach z 1,5 trzeba zamienic ścierzki. W moim 1,3 chodziły zegary od 1,8 a od 1,5 teź nie działał obrotomierz. Nie pamiętam które, ale jak wyciągniesz oba i porównasz to bez problemu dojdziesz. Prawdopodobnie da sie zamienić pini od wtyczki ale nie chciało mi się bawić więc musisz sprawdzić. Ten od 1,8 mam do opchnięcia.
_________________
masa
 
 
gracz2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 10
Skąd: Mokrsko/Skomlin
Wysłany: 02-12-2011, 23:32   

Ale mam porównać zegary 1.3 z 1.5? czy z 1.8? wszyscy piszą że dzała plug & Play a ty że trzeba śceżki zamienić więc jak to w końcu jest? bo mam okazję kupić od 1.5 za 30zł z wysyłka bo może moje są popsute. a ty ile chcesz za te co na 100 % działają w 1.3?
 
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 05-12-2011, 21:28   

Rozumiem że masz 1.3 8v z gaźnikiem na podciśnieniach( taki ja miałem). Kupiłem zegary od 1.8 i wszystko było ok. Później te same zegary od 1.8 chciałem założyc do 1.5 8v i nie działał obrotomierz więc odpuściłem. Porównywałem 1.8 z 1.5 i jedna ścieżka jest w innym miejscu. Zapomniałem że 1.3 nie ma obrotomierza więc w Twoim przypadku porównywanie 1.3 z 1.5 nie ma sensu. Te zegary mógłbym oddac za 50zł ale i tak do końca roku nie znajdę czasu żeby je wysłac. Pozdrawiam
_________________
masa
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 07-12-2011, 15:17   

Ja do swojego (1,3 8v z ECU 89r) zakładałem od 1,5 i było P&P. Może jakieś drobne różnice w instalacjach były w różnych rocznikach...
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
gracz2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 10
Skąd: Mokrsko/Skomlin
Wysłany: 21-12-2011, 16:48   

Witam problem nadal aktualny kupiłem 2-gie zegary za 20zł i jest to samo więc wykluczam uszkodzony obrotomierz. gdzie mam szukać usterki bo wychodzi na to że wina leży po stronie samochodu.
Ktoś się orientuje?
 
 
 
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-02-2012, 20:56   

U mnie problem jest innego typu.
Kupilem zegary z europejczyka (ja mam wersje USA) i zamontowalem.
Obrotek dziala za to wskaznik temperatury pokazuje poziom paliwa a ten od paliwa nawet nie drgnie.
Jak to naprawic?
_________________
COLT C52 USA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.