 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 30-12-2006, 01:45 |
Powitanie i odrazu problem - 4G63 szarpie |
Autor |
Wiadomość |
daniel121 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 22:38 Powitanie i odrazu problem - 4G63 szarpie
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich grupowiczów
Jestem posiadaczem Galanta od pół roku, ale wcześniej nie miałem potrzeby pisania niczego, w związku z tym dopiero dzisiaj witam się, a wcześniej byłem uczestnikiem incognito...
Mój problem polega na kilkakrotnie opisywanym zjawisku szarpania silnika.
Samochód ma założoną przeze mnie instalację LPG. Problem wcześniej nie występował
Pojawił się od jakiś 2 miesięcy i trochę mnie drażni. Na benzynie na zimnym silniku bardzo to odczuwam w okolicach 2,5 kRPM. Na gorącym silniku trochę wyżej, ale też jest.
Świece wymienione, przewody także. W zbiorniku paliwa jest preparat czyszczący wtryski.
Co mogę jeszcze zrobić ?
Przekaźnik od instalki gazowej? (jak go rozpoznam?)
Kondenstatory w ECU ? (w którym miejscu jest komputer?)
Jeszcze jedno... przerwa w świecach, jaka powinna być ? ja mam 1,1. Czy przypadkiem nie powinna ona wynosić 0,8 ?
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za pomoc |
|
|
|
 |
kojot128
Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2006 Posty: 104 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2006, 16:17
|
|
|
Może przewody nie dokładnie zamontowałeś..., miałem podobne objawy, które ustapiły po wymianie swiec i kabli... |
|
|
|
 |
qss
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 04-01-2007, 16:16
|
|
|
co do tego problemu to mam bardzo glupia propozycje ... ale ja mialem juz ten problem w 2 samochodach ... tyle ze bez gazu ... cos sie poprosu moglo zapchac jakims syfem i jak potrzebuje wiecej benzyny (gazu) to szarpie ... sprobuj poprostu pokrecci mu obrotami troche go pomeczyc przez chwilke i moze pomoze powodzenia |
|
|
|
 |
remkowsky [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2007, 16:33
|
|
|
w takim razie moze powypinaj kolejno wtryski, moze ktorys z nich nie dziala? |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2007, 16:41
|
|
|
No u mnie zrobiło sie podobnie.Na gazie jest luks a na benzynie szarpie przy ok.3000 obrotów.Wyżej jest dobrze moc jest. Zatankowana PB do pełna. Mam tak jakoś od tygodnia. Przewody nowe NGK świce wymieniane po kupnie sam. No i szarpie silnikiem na benz na wolnych obrotach a na gazie chodzi równo.
Mój to 2,5 V6 |
|
|
|
 |
ROOB
Mitsumaniak ROOBert 01218/KMM

Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 123 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 08-01-2007, 18:01
|
|
|
proponuje jeszcze wyczyścić przepustnice, przy okazji sprawdzić filtr paliwa...tzn wymienić bo i cóż tam sprawdzać gdy dodajesz "gazu" też szarpie? może przewody od powietrza? warto sprawdzić.
pozdrawiam.. |
_________________ Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 |
|
|
|
 |
Raf-v [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2007, 12:53
|
|
|
Jeżeli dławi go na niskich obrotach to będą puszczały wtryski i go przylewa. Należ wyciągnąć wtryski podłożyć menzurki włączyć zapłon nie powinno wyciec ani kropli,jeśli, na którymś wycieka to do wymiany. Przerwa powinna być 0,7 0,8
[ Dodano: 11-01-2007, 14:14 ]
Mała korekta od 92r. przerwa ma być 1,1mm |
|
|
|
 |
|
|