colt 1,5 4G15 12l/100 |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-12-2011, 23:45 colt 1,5 4G15 12l/100
|
|
|
Czy spalanie rzedu 12 litrow jest spalaniem normalnym? czasem go troche przeciage na 3 do 100km/h. jezdze po miescie i wydaje mi sie ze spalanie jest sporo za duze. |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 09-12-2011, 20:02
|
|
|
CE nie świeci? termostat dobry? czujnik temperatury ? |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:19
|
|
|
dzisiaj nawet na diagnostyce bylem i powiedzieli ze ksiazkowe wartosci mam jesli chodzi o sonde lambda. Co do termostatu to jest ok napewno bo był sprawdzany. Co do czujnika temp to nie mam pojecia, CE nie świeci. Możliwe ze to przepływomierz? |
|
|
|
 |
xrally
Nowy Forumowicz
Auto: M....
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 7 Skąd: W-w
|
Wysłany: 10-12-2011, 14:15
|
|
|
brudny filtr powietrza/przepływomierz/czuj.temp.
te elementy mogą Ci powodować większe spalanie.
a jak wygląda układ hamulcowy wszystko chodzi jak należy? czy może tłoczki nie odbijają i stawiają większy opór na kołach sprawdź czy koła po jeździe Ci się nie grzeją za bardzo |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-12-2011, 23:01
|
|
|
silnik 8 czy 12v? - może masz pęknięty kolektor i sonda co prawda działa, ale daje totalnie złe odczyty |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-12-2011, 22:50
|
|
|
silnik 8V, kolektor wydaje sie byc w pożadku |
_________________ COLT C52 USA |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-12-2011, 06:44
|
|
|
to tylko sonda wchodzi w grę |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-12-2011, 22:36
|
|
|
a przepływomierz moze byc winny? |
_________________ COLT C52 USA |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-12-2011, 07:18
|
|
|
w teorii może być winne wszystko
komputer był już serwisowany? zmieniłeś w nim kondensatory? |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-12-2011, 14:39
|
|
|
auto mam od 2 tygodni ze narazie zmieniel rozrzad. Poprzedni własciciel to tylko to auto oddawal do warsztatu, ze z komprem watpie by było cos robione |
_________________ COLT C52 USA |
|
|
|
 |
|