 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
KTÓRE EVO JEST THE BEST ??? |
KTÓRE EVO JEST THE BEST ??? |
Lancer EVO I |
|
1% |
[ 1 ] |
Lancer EVO II |
|
0% |
[ 0 ] |
Lancer EVO III |
|
10% |
[ 10 ] |
Lancer EVO IV |
|
2% |
[ 2 ] |
Lancer EVO V |
|
5% |
[ 5 ] |
Lancer EVO VI |
|
28% |
[ 27 ] |
Lancer EVO VII |
|
6% |
[ 6 ] |
Lancer EVO VIII |
|
13% |
[ 13 ] |
Lancer EVO IX |
|
17% |
[ 16 ] |
Lancer EVO X ( concept car) |
|
14% |
[ 14 ] |
|
Głosowań: 71 |
Wszystkich Głosów: 94 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 24-12-2011, 12:41
|
|
|
Forest napisał/a: | A słyszałem że w 11 mają montować Diesele | W dodatku z LPG |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-12-2011, 13:03
|
|
|
JCH napisał/a: | Forest napisał/a: | A słyszałem że w 11 mają montować Diesele | W dodatku z LPG |
i prądem... |
|
|
|
 |
Damiano78
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 70 Skąd: Koge
|
Wysłany: 30-12-2011, 07:47
|
|
|
LPG do Evo hehe dobry zarcik nie wpadlbym na to...
gdzie do auta LPG a co dopiero do Evo
a tak z mojego punktu widzenia to chyba KAZDE EVO jest ladne bo to jednak EVO wszystkie sa wyjatkowe i po Grandisie chce kupic .. . obojetnie jakie byle EVO |
_________________ MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 30-12-2011, 08:35
|
|
|
Ja lubię X-kę i nawet starałem się żonę przekonać aby w naszym garażu stanęła , wygrała Toyota Avensis , też dobre auto
Co do LPG to co ma nie jeździć, nie takie furu jeżdżą , instalacja zwraca sie po 3-4 miesiącach. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Damiano78
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 70 Skąd: Koge
|
Wysłany: 30-12-2011, 12:46
|
|
|
Student napisał/a: | Co do LPG to co ma nie jeździć, nie takie furu jeżdżą , instalacja zwraca sie po 3-4 miesiącach. |
prosze Cie ,,WIOCHA,, jak cholera z LPG wyobraz sobie M-ki lub AMG czy STI z LPG buahaha wies tanczy i spiewa i druga rzecz, po co kupowac Evo jak nie stac cie na paliwo !!! i ucieczka w wsiowate lpg
brrrrrrrrrrrrrrrr... |
_________________ MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 30-12-2011, 18:39
|
|
|
Damiano78 napisał/a: | prosze Cie ,,WIOCHA,, jak cholera z LPG | Daj spokój z takimi tekstami. Zaraz zaczniesz komuś zaglądać do portfela...
Już nie raz była prowadzona dyskusja na ten temat i to jest osobista sprawa kto na jakim paliwie jeździ i na co wydaje swoje pieniądze. Jednemu się opłaca to, drugiemu co innego.
Cytat: | po co kupowac Evo jak nie stac cie na paliwo.... | Widzę, że już zacząłeś zaglądać. Brrrr..... |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 30-12-2011, 19:11
|
|
|
Damiano chcesz evo bierz stad:
http://www.stecralliart.pl/sprzedaz.html
A co do gazu to można tak powiedzieć
niektórzy jeżdżą S(z)kodą Fabią czy innym małym bzdetem z Renault/Peugeota/VW a nie którzy ferrari/bentley/porsche. Idąc Twoim tokiem myślenia to rzeczywiście wiocha jeździć czymś z silnikiem poniżej 1.5 xD ba poniżej 80 kucy heh. Ale są tacy ludzie co śmigają - tzn oni są gorsi?
Damian z całym szacunkiem ale Twoje wypowiedzi nadają się na "forum BMW" tj. stereotyp.
Więc oszczędź nam swojej wiochy na tym forum.
P.S.
Też mam gas jakby Ciebie to interesowało i auto dalej jeździ i się nie psuje |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Damiano78
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 70 Skąd: Koge
|
Wysłany: 30-12-2011, 19:25
|
|
|
JCH napisał/a: | Widzę, że już zacząłeś zaglądać. Brrrr.... |
widze ze nie skumales
to moje i tylko moje zdanie na ten temat
krew mnie (osobiscie) zalewa i smiac sie chce z gosci jezdzacych M-kami, AMG czy STI lub ...EVO z instalacjami LPG chodz prawda jest taka ze to baaaardzo rzadki widok, raczej nie spotykany by w tych cudach montowac ,,kupe,,
Nie chce urazac tu nikogo ale jesli mam zamiar kupic autko (nie tanie) z konkretnymi kucykami pod maska (osiagi i moc) to nie wypada obliczac ile to spali lub ile kosztuje utrzymanie takiego cacka (czesci , ubezpieczenie)
[ Dodano: 30-12-2011, 19:31 ]
jestem fanatykiem benzyny i taki to moj chyba maly problem ze nie wchodzi w gre nic innego
Juiceman napisał/a: | Idąc Twoim tokiem myślenia to rzeczywiście wiocha jeździć czymś z silnikiem poniżej 1.5 | jezdzilem 1.4 i teraz jezdze czasami od zony 1.2 i to TDi
ALE JESLI KOGOS STAC NA ,,MOC,, to dlaczego ,,psuje,, lub obniza mozliwosci auta tym LPG to MNIE dziwi i tylko TO
to tak na koniec w tym ROKUUUUU |
_________________ MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 30-12-2011, 19:55
|
|
|
Damiano78 napisał/a: | widze ze nie skumales | Skumałem.
To Ty wydajesz bezpodstawne opinie o czyjejś zamożności na podstawie rodzaju paliwa, które tankuje do swojej bryki.
Damiano78 napisał/a: | to moje i tylko moje zdanie na ten temat
krew mnie (osobiscie) zalewa i smiac sie chce z gosci jezdzacych M-kami, AMG czy STI lub ...EVO z instalacjami LPG.... | To dlaczego się tak ekscytujesz? Dlaczego Cię krew tak zalewa? Przecież to nie Twoje auto, nie Twoje pieniądze.... Frajda z jazdy EVO też nie Twoja
Jedni się śmieją z żartu, skeczu, zabawnej sytuacji....
Podejrzewam, że taki właściciel EVO, STI czy czegokolwiek innego śmieje się z Ciebie i z Twojego zaściankowego myślenia. Świat poszedł do przodu kolego
Damiano78 napisał/a: | to dlaczego ,,psuje,, lub obniza mozliwosci auta tym LPG | Jesteś pewny, że obniża? A może wprost przeciwnie
Pozdrawiam również |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Damiano78
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 70 Skąd: Koge
|
Wysłany: 31-12-2011, 09:31
|
|
|
LPG ma przeciętną wartość opałową 3660 kJ/m^3, benzyna LO95 - 3860 kJ/m^3.
Tymczasem zresztą ta kaloryczność nieszczęsna i tak ma niewielkie znaczenie, jeśli wziąć pod uwagę, że benzyna LO95 ma temperaturę samozapłonu rzędu 530-560 stopni, a LPG (LO przeciętnie około 110) - 420-450 stopni.
Epatowanie się "wtryskiem w fazie ciekłej" nic nie wnosi, bo LPG odparuje i tak natychmiast, a jedyne co "faza ciekła" może pomóc, to przesunąć odparowanie jak najbliżej komory spalania, żeby w ten sposób uciec od (i tak nieuchronnej) samoczynnej detonacji. Margines bezpieczeństwa przed samozapłonem (zwanym popularnie spalaniem stukowym, tutaj w wersji samoczynnej) w wypadku LPG jest znacznie mniejszy niż przy zastosowaniu benzyn. O ile wysoka LO pomaga w niwelowaniu stuku przy zapłonie wymuszonym (czyli od iskry), o tyle cała ta zaleta w wysilonym silniku spalinowym zaprojektowanym do pracy na benzynie i tak idzie do domu z podkulonym ogonem, ze względu na znacznie większą chęć samozapłonu LPG przy temperaturach panujących w okolicy komory spalania i niej samej.
Dodać jeszcze trzeba, że prędkość rozchodzenia się fali wybuchu LPG w cylindrze jest inna niż ten sam współczynnik dla benzyn. Oczywiście benzynowe silniki spalinowe nie są idealnie dostosowane do takowej, dlatego im bardziej "sportowy" silnik, tym bardziej stosowanie LPG będzie kompromisem i chodzeniem po limitach sprzętu.
Gdyby zmienić kształt komory spalania i fazy rozrządu - możnaby oczywiście wykrzesać silnik na LPG, który będzie lepszy niż jego odpowiednik benzynowy. Ale wtedy nie będzie to silnik benzynowy.
[ Dodano: 31-12-2011, 09:35 ]
http://www.evo.org.pl/pri...98c7cbc05b7940f
FORUM MILOSNIKOW EVO i temat LPG
w sumie temat dlugi jak rzeka ... jedni twierdza tak, drudzy inaczej i ja chyba jestem tym z drugich |
_________________ MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 31-12-2011, 10:22
|
|
|
No i tym wywodem zakończmy dyskusje o LPG, co by OT nie robić. Jedni wolą niebieski kolor inni czerwony
 |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-12-2011, 16:47
|
|
|
Damiano78 napisał/a: | LPG ma przeciętną wartość opałową 3660 kJ/m^3, benzyna LO95 - 3860 kJ/m^3.
Tymczasem zresztą ta kaloryczność nieszczęsna i tak ma niewielkie znaczenie, jeśli wziąć pod uwagę, że benzyna LO95 ma temperaturę samozapłonu rzędu 530-560 stopni, a LPG (LO przeciętnie około 110) - 420-450 stopni.
... ...
w sumie temat dlugi jak rzeka ... jedni twierdza tak, drudzy inaczej i ja chyba jestem tym z drugich |
JEZUUU!!!
Zamilcz prosze bo większych głupot nie czytałem na tym forum od dawna.
Polecam z kolei lekturę MLR dlaczego zakłada się spirytus czy LPG do mocno wysilonych aplikacji przez uznanych tunerów- LICZBA OKTANOWA, hasło: "timing advance"
Bez odbioru. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|