Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
KTÓRE EVO JEST THE BEST ???

KTÓRE EVO JEST THE BEST ???
Lancer EVO I
1%
 1%  [ 1 ]
Lancer EVO II
0%
 0%  [ 0 ]
Lancer EVO III
10%
 10%  [ 10 ]
Lancer EVO IV
2%
 2%  [ 2 ]
Lancer EVO V
5%
 5%  [ 5 ]
Lancer EVO VI
28%
 28%  [ 27 ]
Lancer EVO VII
6%
 6%  [ 6 ]
Lancer EVO VIII
13%
 13%  [ 13 ]
Lancer EVO IX
17%
 17%  [ 16 ]
Lancer EVO X ( concept car)
14%
 14%  [ 14 ]
Głosowań: 71
Wszystkich Głosów: 94

Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 24-12-2011, 12:41   

Forest napisał/a:
A słyszałem że w 11 mają montować Diesele :D
W dodatku z LPG :D
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-12-2011, 13:03   

JCH napisał/a:
Forest napisał/a:
A słyszałem że w 11 mają montować Diesele :D
W dodatku z LPG :D


i prądem...
 
 
Damiano78 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 70
Skąd: Koge
Wysłany: 30-12-2011, 07:47   

LPG do Evo hehe dobry zarcik nie wpadlbym na to... :biggrin:
gdzie do auta LPG a co dopiero do Evo :D
a tak z mojego punktu widzenia to chyba KAZDE EVO jest ladne bo to jednak EVO :mrgreen: wszystkie sa wyjatkowe i po Grandisie chce kupic .. 8) . obojetnie jakie byle EVO :!: :!: :!:
_________________
MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN :)
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 30-12-2011, 08:35   

Ja lubię X-kę i nawet starałem się żonę przekonać aby w naszym garażu stanęła , wygrała Toyota Avensis :lol: , też dobre auto :wink:
Co do LPG to co ma nie jeździć, nie takie furu jeżdżą , instalacja zwraca sie po 3-4 miesiącach.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Damiano78 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 70
Skąd: Koge
Wysłany: 30-12-2011, 12:46   

Student napisał/a:
Co do LPG to co ma nie jeździć, nie takie furu jeżdżą , instalacja zwraca sie po 3-4 miesiącach.


prosze Cie ,,WIOCHA,, jak cholera z LPG :oops: wyobraz sobie M-ki lub AMG czy STI z LPG :oops: buahaha wies tanczy i spiewa i druga rzecz, po co kupowac Evo jak nie stac cie na paliwo !!! i ucieczka w wsiowate lpg :mrgreen:
brrrrrrrrrrrrrrrr...
_________________
MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN :)
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 30-12-2011, 18:39   

Damiano78 napisał/a:
prosze Cie ,,WIOCHA,, jak cholera z LPG
Daj spokój z takimi tekstami. Zaraz zaczniesz komuś zaglądać do portfela...
Już nie raz była prowadzona dyskusja na ten temat i to jest osobista sprawa kto na jakim paliwie jeździ i na co wydaje swoje pieniądze. Jednemu się opłaca to, drugiemu co innego.
Cytat:
po co kupowac Evo jak nie stac cie na paliwo....
Widzę, że już zacząłeś zaglądać. Brrrr..... :evil:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 30-12-2011, 19:11   

Damiano chcesz evo bierz stad:
http://www.stecralliart.pl/sprzedaz.html
A co do gazu to można tak powiedzieć

niektórzy jeżdżą S(z)kodą Fabią czy innym małym bzdetem z Renault/Peugeota/VW a nie którzy ferrari/bentley/porsche. Idąc Twoim tokiem myślenia to rzeczywiście wiocha jeździć czymś z silnikiem poniżej 1.5 xD ba poniżej 80 kucy heh. Ale są tacy ludzie co śmigają - tzn oni są gorsi?

Damian z całym szacunkiem ale Twoje wypowiedzi nadają się na "forum BMW" tj. stereotyp.
Więc oszczędź nam swojej wiochy na tym forum.

P.S.
Też mam gas jakby Ciebie to interesowało i auto dalej jeździ i się nie psuje ;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Damiano78 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 70
Skąd: Koge
Wysłany: 30-12-2011, 19:25   

JCH napisał/a:
Widzę, że już zacząłeś zaglądać. Brrrr....

widze ze nie skumales :P
to moje i tylko moje zdanie na ten temat :mrgreen:
krew mnie (osobiscie) zalewa i smiac sie chce z gosci jezdzacych M-kami, AMG czy STI lub ...EVO z instalacjami LPG chodz prawda jest taka ze to baaaardzo rzadki widok, raczej nie spotykany by w tych cudach montowac ,,kupe,, :wink:

Nie chce urazac tu nikogo ale jesli mam zamiar kupic autko (nie tanie) z konkretnymi kucykami pod maska (osiagi i moc) to nie wypada obliczac ile to spali lub ile kosztuje utrzymanie takiego cacka (czesci , ubezpieczenie)

[ Dodano: 30-12-2011, 19:31 ]
jestem fanatykiem benzyny :P i taki to moj chyba maly problem ze nie wchodzi w gre nic innego :P
Juiceman napisał/a:
Idąc Twoim tokiem myślenia to rzeczywiście wiocha jeździć czymś z silnikiem poniżej 1.5
jezdzilem 1.4 i teraz jezdze czasami od zony 1.2 i to TDi :lol:
ALE JESLI KOGOS STAC NA ,,MOC,, to dlaczego ,,psuje,, lub obniza mozliwosci auta tym LPG :?: :?: :?: to MNIE dziwi :!: :!: :!: i tylko TO :mrgreen:
to tak na koniec w tym ROKUUUUU :mrgreen:
_________________
MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN :)
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 30-12-2011, 19:55   

Damiano78 napisał/a:
widze ze nie skumales
Skumałem.
To Ty wydajesz bezpodstawne opinie o czyjejś zamożności na podstawie rodzaju paliwa, które tankuje do swojej bryki.

Damiano78 napisał/a:
to moje i tylko moje zdanie na ten temat :mrgreen:
krew mnie (osobiscie) zalewa i smiac sie chce z gosci jezdzacych M-kami, AMG czy STI lub ...EVO z instalacjami LPG....
To dlaczego się tak ekscytujesz? Dlaczego Cię krew tak zalewa? Przecież to nie Twoje auto, nie Twoje pieniądze.... Frajda z jazdy EVO też nie Twoja :lol: :lol: :lol:
Jedni się śmieją z żartu, skeczu, zabawnej sytuacji....
Podejrzewam, że taki właściciel EVO, STI czy czegokolwiek innego śmieje się z Ciebie i z Twojego zaściankowego myślenia. Świat poszedł do przodu kolego :lol: :lol: :lol:
Damiano78 napisał/a:
to dlaczego ,,psuje,, lub obniza mozliwosci auta tym LPG
Jesteś pewny, że obniża? A może wprost przeciwnie :roll: :)

Pozdrawiam również 8)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Damiano78 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 70
Skąd: Koge
Wysłany: 31-12-2011, 09:31   

LPG ma przeciętną wartość opałową 3660 kJ/m^3, benzyna LO95 - 3860 kJ/m^3.

Tymczasem zresztą ta kaloryczność nieszczęsna i tak ma niewielkie znaczenie, jeśli wziąć pod uwagę, że benzyna LO95 ma temperaturę samozapłonu rzędu 530-560 stopni, a LPG (LO przeciętnie około 110) - 420-450 stopni.

Epatowanie się "wtryskiem w fazie ciekłej" nic nie wnosi, bo LPG odparuje i tak natychmiast, a jedyne co "faza ciekła" może pomóc, to przesunąć odparowanie jak najbliżej komory spalania, żeby w ten sposób uciec od (i tak nieuchronnej) samoczynnej detonacji. Margines bezpieczeństwa przed samozapłonem (zwanym popularnie spalaniem stukowym, tutaj w wersji samoczynnej) w wypadku LPG jest znacznie mniejszy niż przy zastosowaniu benzyn. O ile wysoka LO pomaga w niwelowaniu stuku przy zapłonie wymuszonym (czyli od iskry), o tyle cała ta zaleta w wysilonym silniku spalinowym zaprojektowanym do pracy na benzynie i tak idzie do domu z podkulonym ogonem, ze względu na znacznie większą chęć samozapłonu LPG przy temperaturach panujących w okolicy komory spalania i niej samej.

Dodać jeszcze trzeba, że prędkość rozchodzenia się fali wybuchu LPG w cylindrze jest inna niż ten sam współczynnik dla benzyn. Oczywiście benzynowe silniki spalinowe nie są idealnie dostosowane do takowej, dlatego im bardziej "sportowy" silnik, tym bardziej stosowanie LPG będzie kompromisem i chodzeniem po limitach sprzętu.

Gdyby zmienić kształt komory spalania i fazy rozrządu - możnaby oczywiście wykrzesać silnik na LPG, który będzie lepszy niż jego odpowiednik benzynowy. Ale wtedy nie będzie to silnik benzynowy.

[ Dodano: 31-12-2011, 09:35 ]
http://www.evo.org.pl/pri...98c7cbc05b7940f
FORUM MILOSNIKOW EVO i temat LPG :wink:

w sumie temat dlugi jak rzeka ... jedni twierdza tak, drudzy inaczej i ja chyba jestem tym z drugich 8)
_________________
MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN :)
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 31-12-2011, 10:22   

No i tym wywodem zakończmy dyskusje o LPG, co by OT nie robić. Jedni wolą niebieski kolor inni czerwony :mrgreen:

_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-12-2011, 16:47   

Damiano78 napisał/a:
LPG ma przeciętną wartość opałową 3660 kJ/m^3, benzyna LO95 - 3860 kJ/m^3.

Tymczasem zresztą ta kaloryczność nieszczęsna i tak ma niewielkie znaczenie, jeśli wziąć pod uwagę, że benzyna LO95 ma temperaturę samozapłonu rzędu 530-560 stopni, a LPG (LO przeciętnie około 110) - 420-450 stopni.
... ...
w sumie temat dlugi jak rzeka ... jedni twierdza tak, drudzy inaczej i ja chyba jestem tym z drugich 8)


JEZUUU!!!

Zamilcz prosze bo większych głupot nie czytałem na tym forum od dawna. :axe:
Polecam z kolei lekturę MLR dlaczego zakłada się spirytus czy LPG do mocno wysilonych aplikacji przez uznanych tunerów- LICZBA OKTANOWA, hasło: "timing advance" :badgrin:
Bez odbioru.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.