 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cieknie pompa wspomagania kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
Obywatel
Forumowicz

Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 232 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 01-01-2012, 15:13 Cieknie pompa wspomagania kierownicy
|
|
|
Witam. Zauważyłem, że pompa wspomagania kierownicy jest cała zaroszona i płyn zaczyna już cieknąć na ziemię. Ślady płynu widoczne są od samej góry pompy a najwyższym punktem jest zakuty wąż dochodzący do pompy, zakreślony przeze mnie na zdjęciu kółkiem. Z góry przepraszam za jakość zdjęcia:
Prawdopodobnie ten wąż trzeba będzie wymienić bo jak puszcza na zakuciu, to nie ma już dla niego ratunku. Pewnie trzeba będzie kupić wąż bezpośrednio dedykowany do tego modelu bo sposób mocowania do pompy jest specyficzny. Czy jest to droga część? Czy są dostępne dedykowane zamienniki? A może są jakieś uniwersalne węże, które da się tu wpasować? Wreszcie jak ten wąż dokładnie nawzać, żeby sprzedawca wiedział o co chodzi?
Z góry dziękuję za wskazówki. |
|
|
|
 |
Radeon
Forumowicz Radeon

Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 119 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 03-01-2012, 18:37
|
|
|
Proponuję nazwać tą część-"Wąż pompy wspomagania kierownicy" Wykręć go i jedz na szrot tam będzie takich opór...W sklepie też będzie, ten sposób mocowania nie jest jakiś wyjątkowy więc dopasujesz coś. |
_________________ Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto" |
|
|
|
 |
Obywatel
Forumowicz

Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 232 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 03-01-2012, 20:16
|
|
|
OK, czyli to nie musi być część bezpośrednio dedykowana Lancerowi Mam nadzieję, że da się dopasować coś o takim samym gwincie i długości. Jednak sprawdzę też cenę węży dedykowanych - być może nie są wcale drogie.
Czy w układzie wspomagania jest ciśnienie kiedy silnik nie chodzi? Czy ten wąż będzie wypełniony płynem? To tak na wszelki wypadek gdyby mi przyszło do głowy samemu zabrać się za naprawę |
_________________ Był Lancer 1.3 '98 CK1A |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-01-2012, 06:46
|
|
|
Obywatel napisał/a: | Czy w układzie wspomagania jest ciśnienie kiedy silnik nie chodzi? | nie
Obywatel napisał/a: | Czy ten wąż będzie wypełniony płynem? | tak |
|
|
|
 |
Obywatel
Forumowicz

Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 232 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 04-01-2012, 09:12
|
|
|
Niestety - jak się dowiedziałem - zamienników brak. Tylko oryginał w ASO lub używka |
_________________ Był Lancer 1.3 '98 CK1A |
|
|
|
 |
|
|