Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cieknie pompa wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
Obywatel 
Forumowicz


Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 232
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-01-2012, 15:13   Cieknie pompa wspomagania kierownicy

Witam. Zauważyłem, że pompa wspomagania kierownicy jest cała zaroszona i płyn zaczyna już cieknąć na ziemię. Ślady płynu widoczne są od samej góry pompy a najwyższym punktem jest zakuty wąż dochodzący do pompy, zakreślony przeze mnie na zdjęciu kółkiem. Z góry przepraszam za jakość zdjęcia:


Prawdopodobnie ten wąż trzeba będzie wymienić bo jak puszcza na zakuciu, to nie ma już dla niego ratunku. Pewnie trzeba będzie kupić wąż bezpośrednio dedykowany do tego modelu bo sposób mocowania do pompy jest specyficzny. Czy jest to droga część? Czy są dostępne dedykowane zamienniki? A może są jakieś uniwersalne węże, które da się tu wpasować? Wreszcie jak ten wąż dokładnie nawzać, żeby sprzedawca wiedział o co chodzi?

Z góry dziękuję za wskazówki.
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 03-01-2012, 18:37   

Proponuję nazwać tą część-"Wąż pompy wspomagania kierownicy" :mrgreen: Wykręć go i jedz na szrot tam będzie takich opór...W sklepie też będzie, ten sposób mocowania nie jest jakiś wyjątkowy więc dopasujesz coś.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
Obywatel 
Forumowicz


Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 232
Skąd: Słupsk
Wysłany: 03-01-2012, 20:16   

OK, czyli to nie musi być część bezpośrednio dedykowana Lancerowi :?: Mam nadzieję, że da się dopasować coś o takim samym gwincie i długości. Jednak sprawdzę też cenę węży dedykowanych - być może nie są wcale drogie.

Czy w układzie wspomagania jest ciśnienie kiedy silnik nie chodzi? Czy ten wąż będzie wypełniony płynem? To tak na wszelki wypadek gdyby mi przyszło do głowy samemu zabrać się za naprawę :wink:
_________________
Był Lancer 1.3 '98 CK1A
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-01-2012, 06:46   

Obywatel napisał/a:
Czy w układzie wspomagania jest ciśnienie kiedy silnik nie chodzi?
nie
Obywatel napisał/a:
Czy ten wąż będzie wypełniony płynem?
tak
 
 
Obywatel 
Forumowicz


Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 232
Skąd: Słupsk
Wysłany: 04-01-2012, 09:12   

Niestety - jak się dowiedziałem - zamienników brak. Tylko oryginał w ASO lub używka :?
_________________
Był Lancer 1.3 '98 CK1A
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.