BMW 525 Executive kombi. |
Autor |
Wiadomość |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 02-01-2012, 22:38
|
|
|
Witam po przerwie.
Wszystkiego dobrego w nowym roku.
Przez ostatnich siedem miesięcy przebywałem w obozie pracy w Holandii. Na „roboty” wybrałem się „babcią” czyli swoją wierna 525 TD. Trasę 4x1000km pokonała z łatwością. Na trasie spalanie oscylowało w granicach 7,5l/100km. Jedynie w drodze powrotnej w listopadzie wzrosło do 8,2l/100km. Troszkę szybciej jechałem. Wrzucam kilka fotek z pobytu w NL, średniej jakości, wykonanych telefonem.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-01-2012, 22:40
|
|
|
sebo199, patrząc na twoją fotę zastanawiam się czy wygodnie się tobie siedziało w Galu |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 02-01-2012, 23:03
|
|
|
Wygodnie
No, ale obiektywnie muszę przyznać że miejsca w BMW mam ciut więcej. Ci co siadają za mną też mają ciut wygodniej. Jedynie duży szyber zabiera trochę miejsca nad głową. |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 02-01-2012, 23:43
|
|
|
sebo199 napisał/a: | Jedynie duży szyber zabiera trochę miejsca nad głową. |
zawsze można otworzyć |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
Damiano78
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 70 Skąd: Koge
|
Wysłany: 04-01-2012, 08:02
|
|
|
mialem taka tylko ze 90r. w sedanie 2.0 benzynka i powiem Ci ze przy zrobieniu 300 tysi bylo bez problemow jedynie co to obrotomierz przestal sie krecic i podswietlenie siadlo zegarow no i ... ruda sie dowalila ma maksa w tylniej klapie, progach i drzwiach kierowcy tak poza tym CUD MALINA i jaka radosc z jazdy tym autkiem oraz wygoda dlatego kupilem wlasnie Grandisa ( podobne fotele i te podlokietniki chcesz masz nie chcesz skladasz takie cos a cieszy ) |
_________________ MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 04-01-2012, 10:12
|
|
|
Te stalki są od jakiegoś innego auta lub modelu bmw. Strasznie głęboko wchodzą w nadkola. Auto wygląda jak skulone z zimna. Mi też się nie podoba. Może kupię jakieś kołpaki. To ciut poprawi wygląd. Ja teraz na niego mówię szczur.
Damiano78 zgadzam się. Komfort jest super. Trakcja rewelacja. Jak na auto z tamtych lat rewelacja. Wiele nowych aut powinno się spalić ze wstydu. Tak się składa że mi też się podoba Grandis. Marzenie. Może się kiedyś spełni. |
|
|
|
 |
Damiano78
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi GRANDIS 2.4 MiVEC
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 70 Skąd: Koge
|
Wysłany: 04-01-2012, 14:42
|
|
|
sebo199 napisał/a: | Tak się składa że mi też się podoba Grandis. Marzenie. Może się kiedyś spełni. |
POWODZENIA
ja marzylem o ,,babci,, e34 no i ... spelnilo sie
sebo199 napisał/a: | Wiele nowych aut powinno się spalić ze wstydu. |
zgadzam sie w 100% |
_________________ MITSUBISHI GRANDIS 2.4 16V MiVEC 05´ the best miniVAN
 |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-01-2012, 21:14
|
|
|
Welcome back sebo199 |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 06-01-2012, 21:10
|
|
|
Jak Sebastian miał Gala to był bardziej rozgadany
Teraz się maskuje.
Sebastianie, obiecuję w imieniu swoim i kolegów, że nie będziemy pisali żadnych dowcipów o kierowcach samochodów BMW
(w tajemnicy ci napiszę, że BMW jest opcją po Galu, ale nikomu nie mów bo też będą ze mnie żartować ).
Swoją drogą. Jak w aucie nie robiłeś nic poważnego w międzyczasie to dobry wynik |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 02-06-2012, 21:01
|
|
|
Witam po przerwie. Ja ponownie za naszą zachodnią granicą czyli w Holandii. W tym roku zabrałem lapka więc będę mógł częściej wrzucać jakieś foto relacje z wycieczek "bunią". Przed wyjazdem udało mi się ogarnąć sprawę uszczelki pod głowicą, wymiany linek i szczęk hamulca ręcznego no i oczywiście filtrów i oleju. Okazało się że lekko przestawiony był rozrząd. Auto teraz fajnie odpala, na ciepłym może nie idealnie ale dużo lepiej, lepiej przyśpiesza i sporo mniej pali. Poniżej parę fotek.
W drodze do Holandii, po przejechaniu 460 km e34 zaczęła nabijać ciśnienie do układu chłodzenia i wywalać płyn przez przelew. Teraz nią jeżdżę ale nie więcej jak 110 km/h. Przy około 130 zaczyna wywalać płyn. I teraz ciekawostka. Nie kopci, kopyto ma super, olej i płyn czyste a powietrze przy odkręcaniu korka od naczynia bezwonne. Głowica, uszczelka czy inne cuda? Piszcie jak możecie w moim poście bo wszystko co wyszukałem w necie jest dość lakonicznie opisane. Wszelka pomoc mile widziana. Zwłaszcza że nie ma do kogo uderzyć w Holandii.
A teraz dwie fotki z wizyty u kuzyna pod Axel i parę fotek z fajnego rajdu aut zabytkowych i klasyków. To był raj motoryzacyjny w miasteczku w którym mieszkam czyli w Goes.
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-06-2012, 21:08
|
|
|
Poczytaj na forum BMW o sposobie odpowietrzania układu chłodniczego, byc może poprostu jest źle odpowietrzony |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 02-06-2012, 21:36
|
|
|
Czytałem już o odpowietrzaniu wiele postów. Robiłem na różne sposoby. Zawsze to samo. Przejadę się 30-40 km na drugi dzień idę i odkręcam korek i sobie dobre 30 sekund syczy. Chyba aż tak dużo powietrza by nie trzymała. Może coś z uszczelką? Albo głowica pękła?
Może gdzieś powietrze zasysać? Np. przez uszkodzony korek naczynia przelewowego. Sam już nie wiem. Podobno takie problemy z zapowietrzaniem mogą się pojawiać po pracach z głowicą. Głowica była ok i nagle po zmianie uszczelki pękła? Dziwne. Może felerna uszczelka lub źle założona. Masakra. Nikt nic nie wie. Trzeba poszukać tutaj jakiejs mądrej głowy nie zjaranej ziołem. |
|
|
|
 |
|