[3.2 DID] Ozywienie auta |
Autor |
Wiadomość |
mlodyh22
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-09-2011, 23:40 [3.2 DID] Ozywienie auta
|
|
|
Witam , przegladalem wszsytkie tematy ale nic nie znalazlem , czy ktos z Was probowal poza " programem " w jakis sposob dodac troche mocy i wigoru swojemy pajero ?
Interesuja mnie np : wydajniejsze wtryskiwacze, zastapienie dwumasu na cos lzejszego, czy sa dostepne mosty z roznymi przelozeniami ?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-10-2011, 10:40 Re: Ozywienie auta
|
|
|
mlodyh22 napisał/a: | Witam , przegladalem wszsytkie tematy ale nic nie znalazlem , czy ktos z Was probowal poza " programem " w jakis sposob dodac troche mocy i wigoru swojemy pajero ? |
a co to znaczy poza "programem"? chip-box jest poza "programem" czy to jest "program"? |
|
|
|
 |
winu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero'02 3.2Did GLS Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: B-ce
|
Wysłany: 04-01-2012, 23:56
|
|
|
Polecam wymianę filtra powietrza na filtr K&N dedykowany do III.
Koszt filtra to ok 250zł, chciałbym podkreślić że będzie to ostatni filtr
do Twojego Pajero, ponieważ możesz go wyczyścić, zakonserwować
(specjalnym preparatem, który możesz kupić razem z filtrem. ok 40zł)
i używać dalej.
Silnik szybciej wkręca się na obroty, szybciej reaguje na gaz.
Jestem zaskoczony! Mam ten samochód od nowości i nie sądziłem że filtr może mieć takie
znaczenie w całym procesie spalania.
Spalanie spadło o ok 1L.
Żałuje tylko że tak późno go kupiłem. Inwestycja szybko by się zwróciła. |
|
|
|
 |
HANSOLOOO
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: L...ko
|
Wysłany: 07-01-2012, 20:05
|
|
|
winu napisał/a: | Polecam wymianę filtra powietrza na filtr K&N dedykowany do III.
Koszt filtra to ok 250zł, chciałbym podkreślić że będzie to ostatni filtr
do Twojego Pajero, ponieważ możesz go wyczyścić, zakonserwować
(specjalnym preparatem, który możesz kupić razem z filtrem. ok 40zł)
i używać dalej.
Silnik szybciej wkręca się na obroty, szybciej reaguje na gaz.
Jestem zaskoczony! Mam ten samochód od nowości i nie sądziłem że filtr może mieć takie
znaczenie w całym procesie spalania.
Spalanie spadło o ok 1L.
Żałuje tylko że tak późno go kupiłem. Inwestycja szybko by się zwróciła. |
Masz możę numer katalogowy? I czy jest to filtr do puchy? czy stozkowy? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
atego815
Forumowicz

Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 73 Skąd: Pruszcz Gdański
|
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-01-2012, 10:26
|
|
|
Ktoś może stosował też ten filtr oprócz WINU ? Teoretycznie zasada działania jak siatkowy nasączany olejem , mniejsze opory ssania , ale czy takie same filtrowanie ?? I aż takie różnice w odczuciach parametrów silnika ?? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-01-2012, 15:04
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | Ktoś może stosował też ten filtr oprócz WINU ? Teoretycznie zasada działania jak siatkowy nasączany olejem , mniejsze opory ssania , ale czy takie same filtrowanie ?? I aż takie różnice w odczuciach parametrów silnika ?? |
Ja, ale jakiejś specjalnej różnicy nie czyje. Może przy tej mocy już tego się tak nie odczuwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-01-2012, 16:05
|
|
|
Zgadzam się ze Zbyszkiem, ja także nie odczułem obiektywnej różnicy. |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-01-2012, 18:00
|
|
|
Tak też mi się wydawało , w końcu piszą że jest cztery sześć warstw bawełny i dwie siatki aluminiowej. Chyba że ktoś przechodzi z zabrudzonego mocno filtra papierowego który czasy świetności ma 4 wymiany temu, wtedy może coś odczuje .
Pamietam kiedyś taki specyfik amerykański w postaci nakładki na komin kotła CO w domkach jednorodzinnych . Miał atest US Army ( po co im w wojsku kominy ) i miał dawać oszczędności w zużyciu paliwa a o mało nie doprowadził do pożaru u jednego z użytkowników.
Tu też reklamują się z podniesieniem mocy i zmniejszeniu zużycia paliwa.
Zwykły filtr papierowy to ok 40 zł ten kosztuje 325 zł plus specyfik do czyszczenia i olej do nasączania . Nie licząc pracy ( niewielkiej ale zawsze ) z czyszczeniem .Czyli koszt 10 zwykłych. Wymiana w dieslu co drugą oleju czyli wystarczy filtrów na 300 tyś km. Dla mnie wystarczy nie muszę mieć 1 miliona km . |
|
|
|
 |
|