Colt Cj0 Totalny remont czy też NIE ? |
Autor |
Wiadomość |
vVKrystianVv
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt (CJ0)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-01-2012, 14:35 Colt Cj0 Totalny remont czy też NIE ?
|
|
|
Witam!!
Jestem w posiadaniu Colta CJ0 z 96 roku z silnikiem 1.3 (75km) .Auto dostałem , byłem bardzo zadowolony, jeździ mi się idealnie ,lecz mam z nim problemy , tylko i wyłącznie ze silnikiem.
Bierze olej , wcina dużo benzyny( nieraz miałem wrażenie,że się robi wir w baku , taki dziwny odgłos z pompy paliwa , gdy auto stoi na wolnych obrotach) , przepustnica jest klejona i ciągnie lewe powietrze i tu moje pytanie : z jakiego auta szukać przepustnicy ,czy jest jakiś zamiennik na te silnikowe części . Proszę o pomoc ,bo mm dwa wyjście z tej sytuacji : Sprzedać, albo doprowadzić do perfekcji .
W razie czego możecie pisać na GG : 15695163
Mam troche pytań co do tego modelu .
Pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-01-2012, 15:50
|
|
|
Czemu chcesz zamiennik a nie oryginał -używka.Przelicz wszystko i decyduj.Jeśli buda jest zdrowa to wielkich kosztów tu nie widzę.Powodzenia. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
vVKrystianVv
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt (CJ0)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-01-2012, 16:47
|
|
|
Auto było sprowadzone z Niemiec , podwozie zakonserwowane ,widać że byle flejtuch tego nie robił. Jak na razie do wymiany ,przepustnica, uszczelka głowicy . Myślę,że dałbym rade sam wymienić przepustnice ,tylko problem z tą uszczelką, a mechanik chce dość troche za wymiane. Żeby to samemu zrobić potrzebował bym jakiś Tutorial krok po kroku jak to zrobić :/ . A gdybym się dostał do tej uszczelki , to jeszcze planowanie głowicy , o ile to ma sens gdyż silniczek ma nabite 320 tys.
Pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 09-01-2012, 17:58
|
|
|
oczywiście że to ma sens , kupisz drugi silnik z firmy krzak i dalej będziesz miał problemy lepiej dać drugie życie temu co siedzi pod maska a nawinie na koła kolejne 300tys. co do wymiany uszczelki pod głowica nie ma tragedii ale musisz mieć pojęcie o mechanice zdemontowanie pokrywy zaworów i samej głowicy to nie problem , najważniejsze odkręcanie śrub w odpowiedniej kolejności trzeba pamiętać by zaznaczyć na kole i na wałku rozrządu jak leży żeby potem ustawić rozrząd , nie wiem czy ten silnik ma kasowanie luzów zaworowych hydrauliczne ale wątpię , musisz po chować wystające zawory i wyjąc tulejki centrujące z głowicy (będą albo w głowicy albo w bloku) dasz głowice do planowania zeszlifujesz resztę uszczelki z bloku i tak dalej hehe trochę się rozpędziłem zapominałem dodać o spuszeniu płynu chłodniczego i oleju i zdemontowaniu aparatu zapłonowego , trochę chęci i sobie poradzisz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-01-2012, 20:08
|
|
|
WK89 napisał/a: | nie wiem czy ten silnik ma kasowanie luzów zaworowych hydrauliczne ale wątpię | Nie ma. |
|
|
|
 |
vVKrystianVv
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt (CJ0)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-01-2012, 20:19
|
|
|
Jeśli ktoś kiedyś planował głowice i wymieniał uszczelke na niej to proszę o jakieś Fotki podglądowe. Szukam po necie,lecz bez skutku . Pozostaje mi także kupić Silnik z mniejszym przebiegiem , wiadomo kupiłbym mocniejszy np: 1.6 16v ,ale skrzynia pewnie nie będzie pasować i układ elektryczny , to już dodatkowe koszta .Sam silnik jak patrzyłem : allegro w granicach 500--700 zł .
Pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 09-01-2012, 20:49
|
|
|
Na gg ci zostawiłem wykłąd
co do zdjęć to wiele ci nie pomogą lepszy będzie kolega który to robił pod ręką. Mogę ci napisać jak sie to robi tylko czy dasz sobie radę? |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 08:49
|
|
|
Taka operacja na odległość jest bardzo ryzykowna.Z tego co piszesz nie grzebałeś jeszcze w silniku.
Moja rada.Poproś chłopaków z regionu o pomoc.Jesteś jednym z nas MM.Myślę ,że pomogą.
To co dla jednych jest proste dla drugich to czarna magia. Powodzenia. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 10-01-2012, 12:25
|
|
|
vVKrystianVv napisał/a: | Jeśli ktoś kiedyś planował głowice i wymieniał uszczelke na niej to proszę o jakieś Fotki podglądowe | ja mam jakieś fotki jak zmieniałem uszczelkę to zrobiłem dla upamiętnienia rozebranego misia ale raczej się nie nadadzą są słabej jakości robione ipadłem a tobie by się raczej przydało krok po kroku z opisem. vVKrystianVv napisał/a: | kupiłbym mocniejszy np: 1.6 16v ,ale skrzynia pewnie nie będzie pasować i układ elektryczny | skrzynia powinna pasowac przynajmiej w 1.5 , 1.6 i 1.8 (4g15 , 92 , 93) to ta sama skrzynia w 1.3 myślę ze też to samo ale elektryka jest inna |
|
|
|
 |
vVKrystianVv
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt (CJ0)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 10-01-2012, 19:50
|
|
|
Widział ktos kiedys coś takiego , co tam jest poklejone ? Silniczek krokowy ?
Pozdrawiam!!
[ Dodano: 18-01-2012, 19:31 ]
Żyje ktoś , czy to co forum zaczyna już podupadać ?? |
|
|
|
 |
|