Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Szarpniecia, odcinka przy 4000 tys. obr. lift
Autor Wiadomość
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-01-2012, 16:03   

Witajcie dzisiaj próbowałem poregulować ciśnienie śrubką torx (torx 20)wykręcałem ją w prawo i w lewo na maksa. W lewo gdy kręciłem ciśnienie potrafiło zejść do 2 MPa (nie wyświetliło CE - lampka sprawna). Gdy kręciłem śrubką w prawo (zgodnie z wskazówkami zegara) na końcu ciśnienie miało 3,5 MPa więcej nie udało mi się wyciągnąć :(

Przy dodawaniu gazu ciśnienie skakało od tych powiedzmy 3,5 MPa na prawi 6Mpa przy wysokich obrotach.
Ciśnienie uwarunkowane ilością obrotów.

Na biegu jałowym wahania obrotów są rzędu 50 obrotów (odczyt na evoscanie)

[ Dodano: 30-01-2012, 01:28 ]
uwaga Panie i panowie....

Problemem w moim przypadku były fajko cewki. Wymieniłem na używki w dobrym stanie. W fajko cewkach newralgicznym elementem są sprężynki, które po pewnej ilości przejechanych km (u mnie to ok 180 000) potrafią pękać, korodować bądź tez zaczyna je pokrywać zielony nalot powodujące znaczne obniżenie przewodności. Po wymianie fajko cewek, problem z szarpnięciami zniknął, silnik również wkręca się prawidłowo na obroty powyżej 4 tyś po opisywanym powyżej zgaszeniu/odpaleniu silnika.

U siebie wymieniłem 3 fajko cewki, gdyż tylko jedna była w przyzwoitym stanie.
Z pewnością ma to również swoje przełożenie na spalanie paliwa.

Zalecam wszystkim sprawdzenie tego elementu w aucie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.