Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Halo Rzeszów ? Prośba o przysługę
Autor Wiadomość
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 08-01-2012, 14:55   Halo Rzeszów ? Prośba o przysługę

Witam!

Dzisiaj na trasie zapaliła mi się na domiar złego (wcześniej mandat) pomarańczowa kontrolka silnika więc nic innego mi nie pozostało jak odczytać kod błedu i stąd zwracam się z prośbą do Rzeszowskich Mitsumaniaków, kto znalazł by chwilę czasu na dniach (jestem do czwartku) by odczytać mi cóż to za usterka męczy moją Cari. Auto jest na chodzie i w sumie pracuje normalnie, choć jak się wsłuchiwałem w prace silnika to można odnieśc wrażenie, że coś ją meczy. W każdym bądź razie auto na chodzie więc mogę dojechać do życzliwej i pomocnej osoby. Ewentualnie gdyby komuś było lepiej samemu dojechać to lokalizacja - okolice nowego miasta.

Cari 1.8 GDI 98 r.

Serdecznie pozdrawiam!
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 08-01-2012, 18:44   

Myślę że ten temat będzie pomocny - Carisma kody błędów - ja nie posiadam Carismy więc mogę pomóc tylko tyle ale myślę, że w tym temacie znajdziesz wszystkie potrzebne informacje. Temat dosyć stary i fotki widzę nie działają ale zdjęcia złącza diagnostycznego można łatwo odszukać.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 10-01-2012, 17:35   

Dzięki adt :) Właśnie tak zrobiłem, błąd 11. Orientujesz się gdzie w rzeszowie lub może jakiś mitsumaniak? Sprawidzłby mi woltomierzem tak za pół darmo czy to na 100% sonda lambda nie trzyma napięć ? I generalnie jest do wymiany ?
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 10-01-2012, 19:10   

Niestety nie jestem w stanie pomóc w tej kwestii ale jeśli jeszcze nie resetowałeś błędów (czyli odłączenie "-" akumulatora na ok 30sek) to może warto to zrobić i jak błąd się pojawi znowu to raczej nie ma wątpliwości że sonda do wymiany bo ECU wywala błąd jak na gorącym silniku napięcia na sondzie w ogóle się nie zmieniają.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 16-01-2012, 00:52   

Dzięki adt, wymieniłem sonde, przy okazi wyczyscilem przepustnice, po wymianie sciagnalem klemy, zalozylem i blad sie juz nie zapala. Tylko mechanik nie potrafil znalzc filtru paliwa. Stąd moje pytanie i prośba - potrzebny jest jakiś tani mechanik w rzeszowie, który wymieni mi ten filtr. Tani rozumiem, przez poniżej 50 :)
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 16-01-2012, 07:28   

Wymiana filtra - myślę że ten temat będzie pomocny :-) . W Carismach przed liftem filtr jest pod skrzynką z bezpiecznikami w komorze silnika a po lifcie w zbiorniku paliwa.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
mefju 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 114
Skąd: PL
Wysłany: 16-01-2012, 15:07   

Tak, ten temat jest mi znany tylko nie mam możliwości zrobienia tego samemu, ani miejsca, ani narzędzi wiec ogólnie ciężko by było. Dlatego szukam taniego, ale solidnego i sprawdzonego mechanika z Rzeszowa.

Pozdrawiam
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 16-01-2012, 18:32   

To ja niestety nie pomogę w tej kwestii - zresztą ja większość rzeczy przy moim aucie robię sam więc nie mam rozeznania w tym temacie i nie jestem w stanie nikogo polecić. Może jakby ktoś z Rzeszowa by się wypowiedział to pewnie by się jakiś mechanik znalazł ale jak widzisz nasz region na wymarciu chyba jest.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2012, 17:36   

Remat w Rzeszowie okolice WORD-U.
Robiłem tam rozrząd w moim Galu 2.5 V6, wymianę filtrów, pasków itp.
Zadzwoń zapytaj: 178549395
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.