Halo Rzeszów ? Prośba o przysługę |
Autor |
Wiadomość |
mefju
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 114 Skąd: PL
|
Wysłany: 08-01-2012, 14:55 Halo Rzeszów ? Prośba o przysługę
|
|
|
Witam!
Dzisiaj na trasie zapaliła mi się na domiar złego (wcześniej mandat) pomarańczowa kontrolka silnika więc nic innego mi nie pozostało jak odczytać kod błedu i stąd zwracam się z prośbą do Rzeszowskich Mitsumaniaków, kto znalazł by chwilę czasu na dniach (jestem do czwartku) by odczytać mi cóż to za usterka męczy moją Cari. Auto jest na chodzie i w sumie pracuje normalnie, choć jak się wsłuchiwałem w prace silnika to można odnieśc wrażenie, że coś ją meczy. W każdym bądź razie auto na chodzie więc mogę dojechać do życzliwej i pomocnej osoby. Ewentualnie gdyby komuś było lepiej samemu dojechać to lokalizacja - okolice nowego miasta.
Cari 1.8 GDI 98 r.
Serdecznie pozdrawiam! |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 08-01-2012, 18:44
|
|
|
Myślę że ten temat będzie pomocny - Carisma kody błędów - ja nie posiadam Carismy więc mogę pomóc tylko tyle ale myślę, że w tym temacie znajdziesz wszystkie potrzebne informacje. Temat dosyć stary i fotki widzę nie działają ale zdjęcia złącza diagnostycznego można łatwo odszukać. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
mefju
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 114 Skąd: PL
|
Wysłany: 10-01-2012, 17:35
|
|
|
Dzięki adt Właśnie tak zrobiłem, błąd 11. Orientujesz się gdzie w rzeszowie lub może jakiś mitsumaniak? Sprawidzłby mi woltomierzem tak za pół darmo czy to na 100% sonda lambda nie trzyma napięć ? I generalnie jest do wymiany ? |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 10-01-2012, 19:10
|
|
|
Niestety nie jestem w stanie pomóc w tej kwestii ale jeśli jeszcze nie resetowałeś błędów (czyli odłączenie "-" akumulatora na ok 30sek) to może warto to zrobić i jak błąd się pojawi znowu to raczej nie ma wątpliwości że sonda do wymiany bo ECU wywala błąd jak na gorącym silniku napięcia na sondzie w ogóle się nie zmieniają. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
mefju
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 114 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-01-2012, 00:52
|
|
|
Dzięki adt, wymieniłem sonde, przy okazi wyczyscilem przepustnice, po wymianie sciagnalem klemy, zalozylem i blad sie juz nie zapala. Tylko mechanik nie potrafil znalzc filtru paliwa. Stąd moje pytanie i prośba - potrzebny jest jakiś tani mechanik w rzeszowie, który wymieni mi ten filtr. Tani rozumiem, przez poniżej 50 |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 16-01-2012, 07:28
|
|
|
Wymiana filtra - myślę że ten temat będzie pomocny . W Carismach przed liftem filtr jest pod skrzynką z bezpiecznikami w komorze silnika a po lifcie w zbiorniku paliwa. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
mefju
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 114 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-01-2012, 15:07
|
|
|
Tak, ten temat jest mi znany tylko nie mam możliwości zrobienia tego samemu, ani miejsca, ani narzędzi wiec ogólnie ciężko by było. Dlatego szukam taniego, ale solidnego i sprawdzonego mechanika z Rzeszowa.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 16-01-2012, 18:32
|
|
|
To ja niestety nie pomogę w tej kwestii - zresztą ja większość rzeczy przy moim aucie robię sam więc nie mam rozeznania w tym temacie i nie jestem w stanie nikogo polecić. Może jakby ktoś z Rzeszowa by się wypowiedział to pewnie by się jakiś mechanik znalazł ale jak widzisz nasz region na wymarciu chyba jest. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17-01-2012, 17:36
|
|
|
Remat w Rzeszowie okolice WORD-U.
Robiłem tam rozrząd w moim Galu 2.5 V6, wymianę filtrów, pasków itp.
Zadzwoń zapytaj: 178549395 |
|
|
|
 |
|