Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 GDI Dławienie, duszenie, strzały , gaśnięcie, klekot
Autor Wiadomość
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 10-01-2012, 19:37   

bczyzowski, zapraszam Cie do sledzenia poza tym tego tematu
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=240

jesli dysponujesz kabelkiem i evoscanem zamiesc logi w temacie.
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
bczyzowski 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-01-2012, 20:14   

Niestety nie mam kabelka, tak przy okazji jaki byś polecił?
_________________
bczyzowski
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS
 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 20-01-2012, 01:22   

Na dzien dzisiejszy
Objawy:
Szarpie przy wkrecaniu obrotow
Strzela z okolic lewej strony pod maska ( tak jakby na wysokosci przeplywomierza, filtra powietrza, LUB pod spodem ale z okolic silnika)
Strzaly sa powiazane z szarpaniem

Co zrobione:

Wymienione swiece
Czyszczona przepustnica
Regulator pompy wysokiego cisnienia

Czekam na jakakolwiek pomoc
Tonacy , brzytwy sie chwyta.
Pozdrawiam
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2012, 12:31   

Może sprawdź jeszcze fajkocewki, zwróć uwagę na sprężynki. ja póki co zamówiłem sobie nowe i idą pocztą zobaczę co z tego wyniknie w moim przypadku.

Tutaj link do problemu z fajkocewkami: link

Te sprężynki mogą mieć zielony nalot, drucik może korodować itp.
Sprawdzić nie zaszkodzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.