Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zwiększenie mocy w Galu 96 2.0 td 4d68
Autor Wiadomość
will
[Usunięty]

  Wysłany: 03-10-2007, 00:16   zwiększenie mocy w Galu 96 2.0 td 4d68

Czy można podkręcić troszkę moc w Galu za pomocą chipa bez większej ingerencji w silniki bez zwiększenia spalania .czy wymiana na sportowy filtr powietrza i wydech podniesie troszeczkę moc. jaka moze być cena takiego chipa z góry dziękuje za porady
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2007, 00:23   

will napisał/a:
Czy można podkręcić troszkę moc w Galu za pomocą chipa

Nie - nikt tego nie robi bo ten silnik jest delikatny.
will napisał/a:
bez większej ingerencji w silnik
Nie - tego się nie da zrobić
will napisał/a:
bez zwiększenia spalania
:shock: :roll: :lol: taki to tylko w Erze. Moc beirze się z ilości paliwa jaką samochód jest w stanie spalic w jednostce czasu a dokładniej z energii jaką jest w stanie wyzwolić z tego spalania.
Więcej mocy= większe spalanie. Nie ma mocy z czystego powietrza.
will napisał/a:
czy wymiana na sportowy filtr powietrza i wydech podniesie troszeczkę moc.

Sportowy? Będzie głośniej ale nie sądzę żeby było szybciej - nie w tym dieslu.
Wolny wydech podnosi moc. W turbo. Sprawdź. Moim zdaniem wyrzucasz kasę w błoto.

Jeżeli chcesz tuningować diesla Mitsu to jesteś o ile pamiętam 7. Poprzednich 6 odpuściło. Ten diesel jest nietuningowalny. I generalnie dość delikatny. Zadbaj o regularną regulację zaworów i sprawdź te pastylki regulacyjne ne rozrządzie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 00:28   

w sumie o to mi chodził byłem tylko ciekawy czy jest taka możliwośc bardziej mi chodziło o polepszenie elasyczności niż na usportowieniu tej jednostki dzieki :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2007, 00:48   

will, diesle Mitsu są/były zacofane technologicznie. I to jest główny powód dla którego Mitsu kupowało swoje diesle od
Renault - Carisma i SS
VW - Grandis, Outlander i chyba obecnie LancerX
PSA - Outlander

Podobno ma się to zmienić.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 01:02   

Mam jeszcze jedno pytanie zadałem to w innej części ale może będziesz wiedział coś na ten temat natomias zauważyłem że swiatła oraz podświetlenie deski rozdzielczej pulsuje mi znaczy się delikatnie przygasa i rozświetla się a to występuje podczas zwiekszania obrotów wraz z zwiększeniem obrotów częstotliwość pulsowania się nasila czym to może być spowodowane ja podejrzewam regulator napięcia ale nie jestem pewny spotkałem się z tym po raz pierwszy
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2007, 01:12   

Tzn jak dodasz gazu jest jaśniej? czy robi się jaśniej/ciemniej na zmianę?

Może to oznaczać różne rzeczy - sprawdź napięcie ładowania ~14,3 V o ile pamiętam powinno być i akumulator. Jak jest stary i zużyty może nie dać się naładować i wtedy przy zwiększonym poborze prądu to alternator musi dostarczyć do wszystkiego napięcia a nie aku (na prztykład na wolnych obrotach w korku)
Co może być o tyle nieprzyjemne, że alternator wreszcie padnie (mostek diodowy się podda)

Sprawdź co i jak i bedziemy szukać przyczyny.

Pozdrawiam

PS
dziekuję za POMÓGŁ
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 01:23   

robi się na zmiane jasniej i ciemniej powyzej 2000tys obr na wolnych nie zauwazyłem tego akumulator jest 100 ma ponoć dopiero dwa lata
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2007, 01:26   

will napisał/a:
akumulator jest 100
A jaką pojemnośc powinien mieć? Nie jest za duży?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
will
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 01:33   

jak kupowałem to powiedział mi sprzedający że nie ma co zakładać mniejszego i ten jest odpowiedni ale w książce serwisowej wyczytałem że chyba powinien mieć 64Ah albo 52 ale nie jestem pewny bo są oznaczenia i nie wiem któro jest do jakiego silnika jedno 75D26R to odnosi się do 52Ah i 95D31R do 64Ah
 
 
Artoos
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 15:56   

Może jednak jest dla Ciebi Will i innych ropojadnych nadzieja. Instalacja zasilająca silnik diesla...wodą pomysłu Jana Gulak. Informacje link:
http://darmowa-energia.eko.org.pl/
Bardzo możliwe, że to działa...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2007, 19:12   

will napisał/a:
jak kupowałem to powiedział mi sprzedający że nie ma co zakładać mniejszego
:?: :shock:
will napisał/a:
ale w książce serwisowej wyczytałem że chyba powinien mieć 64Ah
raczej na pewno

Aku o zbyt dużej pojemności to zabójstwo dla alternatora - taka studnia bez dna, którą Twój alternator próbuje ciągle naładować kosztem innych ukladów elektrycznych.

Podjedź do elektryka samochodowego. Zobacz co on Ci powie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-10-2007, 19:42   

Artoos napisał/a:
Może jednak jest dla Ciebi Will i innych ropojadnych nadzieja. Instalacja zasilająca silnik diesla...wodą pomysłu Jana Gulak. Bardzo możliwe, że to działa...


Wydaje mi się że już kiedyś coś o dodatkowym wtrysku wody lub pary wodnej do cylindrów w dizlach chyba okrętowych słyszałem jeszcze w czasach ogólniaka ale na pewno nie o pomyśle J.Gulaka.

Już dawno się zastanawiałem dlaczego mój GDI zdecydowanie lepiej ciągnie jak jest duża wilgotność a najlepiej jak jadę we mgle lub w kolumnie aut i woda jest wręcz rozpylana przez ich koła - widać GDI podobnie jak dizel też lubi zassać odrobinę wilgoci bo wyraźnie lepiej wtedy idzie o czym się już wielokrotnie przekonałem.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Artoos
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 19:58   

Właśnie zastanawia mnie czy w benzynie też to by działało. W końcu mniejsze sprężanie, więc mniejsze ciśnienie i wyższa temp. spalania, więc powinno.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2007, 00:18   

saphire napisał/a:
- widać GDI podobnie jak dizel też lubi zassać odrobinę wilgoci
woda zawarta w powietrzu schładza mieszankę. Im zimniejsza tym gęstsza mówiąc wprost więcej tlenu. Więcej tlenu - więcej mocy ;-) ale bez turbo to d u p o hamownia może oszukiwać ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Artoos
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 08:36   

No coz ,ten patent chyba dziala nieco inaczej (odsylam do lektury linku) bo goraca para to raczej nie schlodzi mieszanki...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.