Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja ręcznego oraz rozrząd
Autor Wiadomość
martin01 
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart 2.4L Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19-03-2010, 13:20   regulacja ręcznego oraz rozrząd

WItam Kolegów.
Mam dwa pytanie dot mojego miśka.
Gdzie powinienem szukać regulacji ręcznego - nie lubię jak łapie tak wysoko - przy tylnym kole czy przy ręcznym w kabinie ?? Pewnie musze rozebrać pół auta zanim się do niego dostanę ??
Przy jakim przebiegu te silniki lubią mieć wymienianu rozrząd ?? To jest 4G69 bodajże...
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam;
Mariusz
_________________
Mario Lancerownik
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 19-03-2010, 16:28   

Ręczny reguluje się po zdjęciu tylnych kół, osobno dla każdego koła.
Po zdjęciu Felgi w bębnie będzie taki gumowy korek. Zdejmij go śrubokrętem.
Bęben ustaw tak, żeby otworek był na dole. Zobaczysz coś co przypomina koronkę na śrubie. To jest regulacja napięcia linki.
Ja wyregulowałem w ten sposób, że dokręciłem do zablokowania koła ( rękami nie mogłem obrócić bębnem na spuszczonym ręcznym- drążek na dole) i potem odkręciłem o 3 kliknięcia.
I koniec. Zakładasz zaślepkę i przykręcasz koło i z drugim robisz dokładnie tak samo.
Przy odpuszczeniu o 3 kliknięcia ręczny łapie na 4-5 ząbku.
jak odkręcisz bardziej to będzie łapał później.

Ta instrukcja już się kiedyś pojawiła, ale nie chciało mi się szukać :) więc napisałem.
Silnik o ile się nie mylę 90kkm.
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-03-2010, 12:00   

Lub co 5 lat - jeżeli przebiegu się nie osiągnęło.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 21-03-2010, 12:03   

Oj to muszę się ze swoim wybrać.
Ma 86kkm ale produkcja 06.2009.

:)
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-03-2010, 12:06   

Radowan napisał/a:
06.2009.

:)


Może 2006?
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 21-03-2010, 12:14   

Nie :)
Dobrze, że mnie poprawiłeś :)

06.2004r.

Swoją drogą gdyby jeszcze produkowali dzisiaj CSO albo EVO 8 to bym chyba kupił nóweczkę :)
Bo mi jakoś X nie leży :twisted:
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-03-2010, 16:24   

Radowan napisał/a:

Swoją drogą gdyby jeszcze produkowali dzisiaj CSO


No muszę stwierdzić że Lancer 1,8 SB Invite '09 którym jeździłem nie jest dla mnie progresem.
 
 
martin01 
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart 2.4L Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21-03-2010, 20:12   

Po pierwsze dziękuję za odpowiedzi. Ciągąc temat to jak umówiłem się na jazdę próbną nowym lancerem 143 KM to był dla mnie duuuuży zawód - zostaję na razie przy swoim... Myślałem że to auto więcej potrafi !!!
_________________
Mario Lancerownik
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-03-2010, 20:19   

Powiedz mi z którego masz roku tego RA?
A oponki to RA ma 195 czy coś szerszego?
 
 
martin01 
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart 2.4L Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22-03-2010, 09:07   

RA mam z 2004. Sprowadziłem go z USA w 2005 z przebiegiem 13 tys mil.
Opony oryginalne były 205/50R16. Teraz jeszcze mam zimówki 205/55R16 ale ten profil ledwo wchodzi..
_________________
Mario Lancerownik
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-03-2010, 10:00   

martin01 napisał/a:

Opony oryginalne były 205/50R16.


Yokohamy A460?

A ten 205/50/16 znaczy na szerokość ledwo wchodzą? Bo jeśli chodzi o obwód to mają taki sam jak 195/60/15 (mam takie zimówki) tylko że szersze będą o 1cm.
 
 
martin01 
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart 2.4L Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 39
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22-03-2010, 12:57   

Mój RA stał na Good Year.
Napisałem że ledwo wchodzi profil 55 (ale wchodzi !!), z 50 nie ma problemu.
_________________
Mario Lancerownik
 
 
Mitsumarek 
Nowy Forumowicz

Auto: LANCER 2004 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-01-2011, 08:52   

witam

Może któryś z Was będzie wiedział:) Miałem dość luźny ręczny i łapał wysoko i dodatkowo słychać było stuknięcie jak się zaciągało podczas jazdy.
Mechanik na przeglądzie podciągnął mi ręczny ale nie przy kołach tylko gdzies na lince - teraz ręczny trochę ciężko chodzi ale blokuje koła przy 1szym ząbku a stuk tarczo szczęk jak był tak jest (i mnie denerwuje)
czy można zlikwidować ten stuk przy zaciąganiu ??

Pozdrawiam
_________________
It's better to be a pirate than join the army;)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-01-2011, 10:25   

Musiał byś ściągnąć tarczobębny z tyłu i zobaczyć. Pewnie coś tam się dzieje. A na lince to głupio podciągał... :?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-01-2011, 12:28   

Mitsumarek, zmień mechanika, pojechał poprostu po najcieńszej lini oporu, aby prawidłowo wyregulowac reczny pasowaloby zrzucic tarczobebny, sprawdzic czy dźwigienki recznego sie nie zapiekaja, wyczyscic uklad, przesmarowac dzwigienki, wyregulowac samoregulatorem, a na koncu linka.

Stuków z tarczobębna nie zlikwidujesz, taka niestety wada układu, po rozciągnieciu szczek powstaje luz pomiedzy opierakiem i szczeką i siła rzeczy szczeka zostaje przeciagnieta do miejsca oparcia wywolujac stuk.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.