Wymiana rozrządu w MSR 1,8 GLXi |
Autor |
Wiadomość |
nimrodelipapi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 38 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20-12-2010, 22:50 Wymiana rozrządu w MSR 1,8 GLXi
|
|
|
Witam
Zamierzam wymienić kpl rozrządu w Miśku i w głowie mam CHAOS jak skompletować dobry zestaw: pasek + rolka + pompa.
Mam oferte na pasek Conti, rolka ruville, pompa GMB, jak i sporo tańszy zestaw pasek Mitsuboshi lub SUN, rolka NTN i pompa GMB.
Czy droższy znaczy lepszy?
Przy okazji chciałbym wymienić uszczelnienie pod kopółką palca rozdzielacza tam się pokazał wyciek oleju dość spory.
Dzięki z góry za pomoc. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-12-2010, 22:53
|
|
|
nimrodelipapi napisał/a: | jak i sporo tańszy zestaw pasek Mitsuboshi lub SUN, rolka NTN i pompa GMB. | Dobry zestaw, nie ustepuje jakości temu pierwszemu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-12-2010, 21:18
|
|
|
Ja u siebie mam dokładnie drugi zestaw (pasek Sun) i kilka osób z branży powiedziało mi, że to dobry set.
Powodzenia! |
|
|
|
 |
nimrodelipapi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 38 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-12-2010, 09:26
|
|
|
Jeszcze jedno pytanko
Czy w tym silniku jest napinacz hydrauliczny , jesli jest, to czy należy go wynienić?
Poprzednio napewno nie był wymieniany. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-12-2010, 15:11
|
|
|
nimrodelipapi napisał/a: | Czy w tym silniku jest napinacz hydrauliczny , jesli jest, to czy należy go wynienić? |
Na szczęście nie ma Zamiast napinacza jest rolka napinająca zwana napinaczem Wymienia się ją za każdym razem z paskiem. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
nimrodelipapi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 38 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-12-2010, 20:43
|
|
|
Dzieki, tak też myślałem, sprzedawca wprowadził mnie zwyczajnie w błąd twierdząc, że jeśli nie wymieniałem napinacza hydraulicznego poprzednim razem to teraz powinienem to zrobić . |
_________________
 |
|
|
|
 |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-12-2010, 08:36
|
|
|
Tak, na szczęście nie ma napinacza hydraulicznego. Wogóle te nasze auta nie maja żadnych drogich wynalazków.
P.s. następna wymiana pompy wg. instrukcji serwisowej przy drugiej zmianie paska, czyli za jakieś 120tys. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-12-2010, 00:09
|
|
|
bladerunner napisał/a: | następna wymiana pompy wg. instrukcji serwisowej przy drugiej zmianie paska, czyli za jakieś 120tys. |
Pod warunkiem zamontowania oryginalnej pompy |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 26-12-2010, 01:48
|
|
|
a jaka szła na pierwszy montaż, wie ktos? Aisin, npw? |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-12-2010, 22:24
|
|
|
j-rules napisał/a: | a jaka szła na pierwszy montaż, wie ktos? Aisin, npw? |
Mitsuboshi |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
TomekDomek
Nowy Forumowicz
Auto: Space Runner 98' GLXi 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2011, 08:22
|
|
|
Ok, a czy ktoś wie jakie są przebiegi między zmianami paska?
PZDR
Tomek |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2011, 08:56
|
|
|
TomekDomek napisał/a: | a czy ktoś wie jakie są przebiegi między zmianami paska? |
Na oryginalnych częściach 90tkm, na zamienniku 70 tkm |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
nimrodelipapi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 38 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 03-02-2011, 20:25
|
|
|
bladerunner napisał/a: | Wogóle te nasze auta nie maja żadnych drogich wynalazków.
|
Musze sie nie zgodzić z tą opinią: po pierwsze brak mozliwości zakupu swożnia wachacza- tylko orginal lub używka, po drugie amrtyzatory- drogie, opony w mało popularnym rozmiarze.
Ogólnie auto malo popularne i to dobrze bo male zapotrzebowanie na częsci zamienne co przekłada sie wprost na amatorów cudzej wlasności |
_________________
 |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2011, 23:49
|
|
|
nimrodelipapi, jakiego sworznia nie mogles znalezc? |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
nimrodelipapi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 38 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 04-02-2011, 21:03
|
|
|
sworzeń wahacza dolnego przód |
_________________
 |
|
|
|
 |
|