Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana rozrządu w MSR 1,8 GLXi
Autor Wiadomość
nimrodelipapi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 38
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20-12-2010, 22:50   Wymiana rozrządu w MSR 1,8 GLXi

Witam
Zamierzam wymienić kpl rozrządu w Miśku i w głowie mam CHAOS jak skompletować dobry zestaw: pasek + rolka + pompa.
Mam oferte na pasek Conti, rolka ruville, pompa GMB, jak i sporo tańszy zestaw pasek Mitsuboshi lub SUN, rolka NTN i pompa GMB.
Czy droższy znaczy lepszy?
Przy okazji chciałbym wymienić uszczelnienie pod kopółką palca rozdzielacza tam się pokazał wyciek oleju dość spory.
Dzięki z góry za pomoc.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2010, 22:53   

nimrodelipapi napisał/a:
jak i sporo tańszy zestaw pasek Mitsuboshi lub SUN, rolka NTN i pompa GMB.
Dobry zestaw, nie ustepuje jakości temu pierwszemu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bladerunner 
Forumowicz


Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-12-2010, 21:18   

Ja u siebie mam dokładnie drugi zestaw (pasek Sun) i kilka osób z branży powiedziało mi, że to dobry set.
Powodzenia!
 
 
nimrodelipapi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 38
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-12-2010, 09:26   

Jeszcze jedno pytanko
Czy w tym silniku jest napinacz hydrauliczny , jesli jest, to czy należy go wynienić?
Poprzednio napewno nie był wymieniany.
_________________

 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-12-2010, 15:11   

nimrodelipapi napisał/a:
Czy w tym silniku jest napinacz hydrauliczny , jesli jest, to czy należy go wynienić?


Na szczęście nie ma :) Zamiast napinacza jest rolka napinająca zwana napinaczem :) Wymienia się ją za każdym razem z paskiem.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
nimrodelipapi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 38
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-12-2010, 20:43   

Dzieki, tak też myślałem, sprzedawca wprowadził mnie zwyczajnie w błąd twierdząc, że jeśli nie wymieniałem napinacza hydraulicznego poprzednim razem to teraz powinienem to zrobić .
_________________

 
 
bladerunner 
Forumowicz


Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-12-2010, 08:36   

Tak, na szczęście nie ma napinacza hydraulicznego. Wogóle te nasze auta nie maja żadnych drogich wynalazków.
P.s. następna wymiana pompy wg. instrukcji serwisowej przy drugiej zmianie paska, czyli za jakieś 120tys.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-12-2010, 00:09   

bladerunner napisał/a:
następna wymiana pompy wg. instrukcji serwisowej przy drugiej zmianie paska, czyli za jakieś 120tys.

Pod warunkiem zamontowania oryginalnej pompy :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26-12-2010, 01:48   

a jaka szła na pierwszy montaż, wie ktos? Aisin, npw?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-12-2010, 22:24   

j-rules napisał/a:
a jaka szła na pierwszy montaż, wie ktos? Aisin, npw?

Mitsuboshi
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
TomekDomek 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 98' GLXi 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2011, 08:22   

Ok, a czy ktoś wie jakie są przebiegi między zmianami paska?

PZDR

Tomek
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2011, 08:56   

TomekDomek napisał/a:
a czy ktoś wie jakie są przebiegi między zmianami paska?


Na oryginalnych częściach 90tkm, na zamienniku 70 tkm
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
nimrodelipapi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 38
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-02-2011, 20:25   

bladerunner napisał/a:
Wogóle te nasze auta nie maja żadnych drogich wynalazków.


Musze sie nie zgodzić z tą opinią: po pierwsze brak mozliwości zakupu swożnia wachacza- tylko orginal lub używka, po drugie amrtyzatory- drogie, opony w mało popularnym rozmiarze.
Ogólnie auto malo popularne i to dobrze bo male zapotrzebowanie na częsci zamienne co przekłada sie wprost na amatorów cudzej wlasności
_________________

 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-02-2011, 23:49   

nimrodelipapi, jakiego sworznia nie mogles znalezc?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
nimrodelipapi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 38
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-02-2011, 21:03   

sworzeń wahacza dolnego przód
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.