Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o sprawdzenie numeru VIN Carisma
Autor Wiadomość
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 26-05-2011, 11:25   Proszę o sprawdzenie numeru VIN Carisma

Proszę o sprawdzenie numeru VIN XMCLNDA2AYF044380

Sprawdzałem na dwóch rosyjskich stronach i na każdej pokazywało inne dane. Jedna strona informowała że jest to sedan, druga że hatchback. Poza tym były tylko informacje o pojemności i kolorze tapicerki. Może ktoś jest w stanie uzyskać więcej informacji. Z góry dziekuję za pomoc.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-05-2011, 11:42   

1.8 sport(hatchbak/d4)5fm/T germany
silnik 4G93-G-83
GDI
skrzynai f5m42-1-R7a2

rocznik 2000 co do miesiąca to albo styczeń albo luty
 
 
 
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 26-05-2011, 11:45   

Dzięki:)
To by sie zgadzało. A da sie rozgryżć te cyferki od silnika i skrzyni??

Dodatkowo mam pytanie. Widziałem że w aucie jest inne radio - nie firmowe. Czy w związku z tym komputer pokładowy bedzie dobrze działał?? Bo słyszałem że radio z komputerem są połączone.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-05-2011, 11:59   

silnik gdi
skrzynia mitsubishi

co do radia poszukaj na forum ale z tego co się orientuje nie wszystko będzie działać kwestia przyzwyczajenia .
Zawsze możesz wmontować oryginalny na aledrogo za parę zł
 
 
 
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 26-05-2011, 12:25   

Własnie sprawdzałem - za ponad 100 mozna kupic oryginalne radio.

Tylko martwi mnie jeszcze jedna rzecz w aucie którym ogladałe. Sprawdzałem miernikiem grubości lakieru - i podejzana jest maska i przednie nadkola.
Czy sprawdzając zbiezność da się ustalić czy auto było bite??
sprawdzałem też przednia szybę i jest inna niż boczne.
 
 
Yuppy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.9 DiD '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-05-2011, 12:47   

Przednia szyba akurat o niczym nie świadczy. Bardzo często można dostać kamieniem, na skutek czego trzeba wstawić inną.

Szpachlę mają obydwa nadkola? Może to była lekka stłuczka, może coś większego, ciężko stwierdzić.

Jeśli chodzi o radio, na oryginalnym masz dodatkowy przycisk, którym możesz przełączać wskazanie komputera między średnim spalaniem, ilością km do przejechania na baku i średnią prędkością, a dodatkowo dłużej przytrzymując ten przycisk zerujesz dane wskazanie. Bez oryginalnego radia wszystko da się zrobić, jednak ze sporo większymi kombinacjami i nie podczas jazdy - gdzieś była na forum dokładna rozpiska co i jak.
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-05-2011, 13:04   

mlodykz napisał/a:
Czy sprawdzając zbiezność da się ustalić czy auto było bite??


Bite czy nie zbieżność i tak będzie trzymać i da się ją ustawić bez problemowo o ile auto po "większej stłuczce" zostało wyprostowane.
 
 
 
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 26-05-2011, 14:15   

Czyli nie ma mozliwości sprawdzenia czy nie była bita??
dziwne że cały przód ma inna grubość lakieru. Do tego brak książki serwisowej.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-05-2011, 22:39   

pozostaje szukać jakichś niedoskonałości, śladów po prostowaniu, nie fabrycznych spawów, innych kolorów itp... inna grubość lakieru to zależy jaka inna. czy dużo szpachli, czy też może sam następny lakier.
 
 
 
ossamus 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 97' 1.6 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 29
Skąd: Starachowice
Wysłany: 27-05-2011, 08:06   

Nie ma co wymagac od 11 letniego auta aby bylo w stanie jak z salonu to po prostu niemozliwe :-)
 
 
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 27-05-2011, 08:31   

Zgadzam sie z tym całkowicie-to nie nowe auto. Po prostu chciałbym wiedzieć co z autem sie działo i jak bardzo mu to zaszkodziło:)) Sam mam auto w którym kazda blacha jest w innym kolorze - więc mi to w zupełności nie przeszkadza:))
 
 
dewu123 
Mitsumaniak
02523/KMM Maniak


Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 276
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-05-2011, 01:07   

ossamus napisał/a:
Nie ma co wymagac od 11 letniego auta aby bylo w stanie jak z salonu to po prostu niemozliwe :-)


To jest standardowe podejście standardowego Polaka podczas kupowania auta, do tego jeszcze za pól darmo i na ładnych alusach:D
_________________
<==Rzuć okiem na moją Cari;)==>
 
 
 
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 31-05-2011, 08:40   

Bardziej bym sie przyczepił do sprzedających którzy potrafią wmówić kupującemu że ta rdza na nadkolach to tak fabrycznie jest umieszczana:)))

Co do śladów po prostowaniu i nie fabrycznych spawów - to nigdzie nie zauważyłem nic niepokojącego. Tylko jeszcze nie widziałem spodu.

A czy ktoś się orientuje czy Carisma jest w ocynku?? bo widziałem juz egzemplarze które były pordzewiałe.
 
 
dewu123 
Mitsumaniak
02523/KMM Maniak


Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 276
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-05-2011, 09:03   

W ocynku, te z polskich salonów są nie ocynkowane z tego co się orientuje bo rdza jest grubo wpierlalala:P. Moja Cari ma 10 lat a rdzy 0 oprócz 1 małego pola o powierzchni max 4 cm^2 w środku drzwi pasażera
_________________
<==Rzuć okiem na moją Cari;)==>
 
 
 
mlodykz 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Concerto 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: B-c
Wysłany: 31-05-2011, 09:19   

Ostatnio oglądałem 2 Cari z 2000r heatchbak i zero rdzy. Byłem w szoku.
A dzień póżniej ogladałem z 1999r w sedanie - i całe nadkola były juz zajete rudym. Wszystkie były ściagniete z niemiec.

A na co w szczególności zwracać uwagę przy kupnie Cari???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.