Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Owczar
13-11-2012, 19:19
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant Sportline 2.0, r.2000
Autor Wiadomość
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2007, 09:52   

spidernet napisał/a:
to może się okazać, że silniczek wysuwający antenę nie będzie reagował
i przestanie lapac polowe stacji. U mnie dobrze odbiera stacje dopiero jak jest w pelni wysunieta, szczegolnie w trasie.
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 06-09-2007, 14:38   

Słuchajcie mam problem z doborem pojemniczka od spryskiwacza. Handlarze pytają mi się, czy pojemnik ma 2 pompki czy też jedną. Niestety nie bardzo wiem jak to sprawdzić jaki odpowiednik powinien znajdować się w moim modelu. Pomóżcie proszę dobrać odpowiedni zbiorniczek :?
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-09-2007, 15:59   

Kombi = 2 pompki, sedan= 1 pompka
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2007, 16:17   

Bartek napisał/a:
Kombi = 2 pompki, sedan= 1 pompka

Chyba, ze masz sedana z tylna wycieraczka, to tez 2 pompki :twisted:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-09-2007, 16:50   

U mnie też są dwa (sedan EA3A). Z jednego pociągnięta jest woda na spryskiwacze przednich reflektorów.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-09-2007, 17:00   

Ale do zbryzgiwacza reflektorów jest zupełnie inna pompka (bardziej wydajna i montowana inaczej nić do zwykłego spryskiwacza) nieznana praktycznie w wersji z kierownicą po bożej stronie
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-09-2007, 09:55   

Cholercia...aż sprawdziłem, znaczy zdjąłem zderzak. Fakt, jest trochę inaczej - z baniaka w miejscu "drugiej" pompki wychodzi tylko wąż, a pompka jest zabudowana na zderzaku w okolicach prawego spryskiwacza. Nie mniej mój baniak ma dwa "wyjścia"...
A wypadku opisywanym wyżej, co za różnica? Po prostu zaślepić jedno "wyjście" jak jest go za dużo :lol: .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 25-11-2008, 19:02   

I jaki był finał tych napraw kol spidernet?
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 26-11-2008, 22:30   

Ogólnie rzecz biorąc w tej chwili nie mam większych problemów z samochodem, a w zasadzie zawieszeniem. Wymieniłem półoś, wahacze, końcówki drążków itp. i problem częściowo zanikł. Częściowo dlatego iż zauważyłem, że podczas długiej podróży przy długim hamowaniu czasami słychać delikatne i ciche stukanie przy naciskaniu na pedał hamulca. Ale ogólnie nie przejmuje się tym. Auto nie ściąga, pali na pierwszego, opony równo się ścierają. Teraz czeka mnie wymiana płynu hamulcowego i od wspomagu. Być może wtedy problemy całkowicie znikną. Ogólnie to jestem zadowolony z auta chociaż kilka jeszcze drobiazgów zostało mi do zrobienia... Narazie nie zamierzam sprzedawać fury zatem mam czas na dopracowanie pewnych elementów. Jak już będzie tak jak chcę to wtedy wstawię pełen opis zmian jakie zaszły i kosztów jakie musiałem ponieść w związku z zakupem auta. Tymczasem szczerze mogę polecić EA2A chociażby dla jego właściwości jezdnych. Wtajemniczeni wiedzą o czym mówię ;-)
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 27-11-2008, 18:33   

roch_27 napisał/a:
no troszkę sie jednak mylisz były we szystkich wersjach od '99 (dokładnie od września 1998 )


Tak na marginesie - to dlaczego mam maskę z dużym garbem skoro produkcja auta przypada na 02.1998. Nie widać żeby była wymieniana (nie ma oznak uszkodzenia pojazdu czyli "walenia w przód")?
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 27-11-2008, 18:49   

Marti napisał/a:
roch_27 napisał/a:
no troszkę sie jednak mylisz były we szystkich wersjach od '99 (dokładnie od września 1998 )


Tak na marginesie - to dlaczego mam maskę z dużym garbem skoro produkcja auta przypada na 02.1998. Nie widać żeby była wymieniana (nie ma oznak uszkodzenia pojazdu czyli "walenia w przód")?


Tjuning xD Teraz maska z garbem kosztuje 300zł w Polsce :)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
AnoniM79
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2008, 23:18   

Witam.
Kolego Spidernet ile wyniosl Cie ten samochod i czy bylo warto?
Pozdrawiam
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 13-11-2012, 23:08   

Trochę zapomniałem o poście, a przecież autko nadal jeździ i cieszy co najważniejsze Włożyłem w to mitsubishi sporo kasy. Kupiłem je za coś koło 14 tyś zł uszkodzone. Naprawy włącznie z malowaniem wyniosły prawie drugie tyle wtedy i jak narazie się nie kończą niestety, ale co tam W czwartek wymiana półosi (coś mi jakby drży w kierownicy momentami i mam nadzieję, że ten zabieg wyeliminuje problem, bo ważenie opon nie pomogło), a wcześniej wymieniłem chyba całe zwieszenie (tarcze trw, klocki trw, końcówki drążków ctr, drążki 555, wcześniej wahacze, co jeszcze...) oprócz tylnych amortyzatorów (też pewnie nieuniknione w niedalekiej przyszłości). Mam znajomego, który mówił zawsze bmw, audi etc. Dziś jeździ lancerem evo, ma też w stajni wrx'a. Wszystko to po przejechaniu się galantem i coś mi się wydaje, że tak już zostanie ;) Po kilku latach eksploatowania pojazdu jak widzę nadola lekko nachodzi rdza. Kolega z forum -Hugo, którego pozdrawiam już się z tym bawił, ale docelowo chyba będzie trzeba zrobić bardziej doraźne poprawki blacharskie. Jednak to może za rok. Dziś cieszę się pojazdem oraz jego cechą jaka jest sterowność i mimo umykania lat zamiast sprzedawać mam wręcz przeciwne odczucie. Tymbardziej, że przebieg auta to 111tyś km i jeździ nie tracąc praktycznie wogóle oleju na 5w50 :)
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 14-11-2012, 10:18   

Aktualizacja po 4 latach... "galancie" krótka przerwa :mrgreen: Skoro autko nadal jeździ, to przydałoby się załączyć nowe zdjęcia, jak się obecnie prezentuje :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 14-11-2012, 18:19   

Auto jest w pełni w oryginale, więc po co tu fotki. No oprócz radia ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.